وحید قلیچ
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

وحید قلیچ دروازه‌بان پیشین پرسپولیس روی ۳ گل خورده این تیم مقابل الهلال عربستان، حامد لک را مقصر نمی‌داند.

وحید قلیچ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی به شدت به دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی حمله می‌کند. چرا؟ دلیل آن را می‌توانید در زیر بخوانید!

لابد می‌دانید چرا تماس گرفتیم؟!

بله، متأسفانه از این بدتر نمی‌شد. من حتی می‌گویم شانس آوردیم بیشتر از ۳ گل نخوردیم. الهلال در خانه خیلی تیم بهتری شده بود و با الهلالی که ما جلوی استقلال دیدیم فرق می‌کرد.

چه فرقی؟

اول اینکه الهلال برخلاف بازی با استقلال در عربستان و جلوی تماشاگران خودی بازی می‌کرد. همچنین آن الهلال اصلا تیم نبود. هماهنگی امروز را نداشت اما حالا سرمربی فرانسوی توانسته است این تیم پُرمهره را هماهنگ کند. ضمن آن که الهلال تقویت شده و واقعا قوی تر از پرسپولیس نشان داد. حالا من می‌بینم که استقلالی‌ها خوشحالی می‌کنند که کمتر گل خورده اند یا پرسپولیس ۳ گل خورده است. استقلالی‌ها خوشحال نباشند چون اگر خودشان در عربستان بازی می‌کردند ۲ رقمی‌می‌شدند. هنوز ۶ گلی که از العین خوردند و آبروی فوتبال ایران را بُردند فراموش نکرده‌ایم. از زمانی که لیگ قهرمانان آسیا راه اندازی شده هنوز نتوانسته‌اند به فینال برسند و ...

ولی استقلال ۲ مرتبه قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شده است؟

زمان قلقلک میرزا؟! بین سه، چهار تیم اول شدند اما خواب فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم نمی‌توانند ببینند!

بگذریم! فکرش را می‌کردید پرسپولیس با اختلاف ۳ گل ببازد؟

نه ولی پرسپولیس آن روی سکه را هم دید. این الهلال یک مقدار شبیه آن الهلال بود که ما در تهران توانستیم با درخشش علی کریمی‌۳ بر یک ببریم. آن تیم هم خیلی خوب بود اما ما ستاره ای مثل علی کریمی‌داشتیم که در اوج جوانی و قدرت بود. در تهران هم بازی می‌کردیم و بردیم.

روی ۳ گلی که الهلال زد حامد لک را مقصر می‌دانید؟

نه، حامد لک روی هیچ کدام از ۳ گل خورده تقصیری نداشت. شاید از بخت بد این ۳ گل را حامد خورد اما دیگران بیشتر مقصر بودند.

ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس کدام بازیکن بود؟

هیچ کس خوب نبود اما مهدی ترابی واقعا همه را شوکه کرد! اصلا خوب نبود و به نظرم دراگان اسکوچیچ این بچه را کُشت!

به هرحال سلیقه سرمربی تیم ملی فرق می‌کند و در خط جلو تیم ملی بازیکنان بزرگی دارد. قبول ندارید؟

نه! من می‌گویم اگر سرمربی تیم ملی از لژیونرها می‌ترسد یا جرأت تعویض آنها را ندارد چرا مهدی ترابی را دعوت می‌کند. در آستانه بازی حساس با الهلال عربستان او را دعوت می‌کند و به نیمکت پیچ و مهره می‌کند تا روح و روان این بازیکن را نابود کند.

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس خلأ احمد نوراللهی را هم در عربستان احساس کرد. موافقید؟

بگذارید یک نکته را بگویم. این دروازه بان آث میلان که به پاری سن ژرمن رفت اسمش چی بود؟

دوناروما!

بله، دوناروما در بازی تیم ملی ایتالیا توسط هواداران هو شد چون به عنوان بازیکن آزاد آث میلان را ترک کرده بود و از این نقل و انتقال پولی به باشگاهش نرسید. به همین خاطر این دروازه بان ملی پوش هو شد. حالا همان کار را به شکلی بدتر نوراللهی کرده است. او دیگر حق ندارد به پرسپولیس برگردد چون کارش بدتر از دوناروما بوده است.

خیلی عصبانی هستید آقا وحید؟

چرا نباشم؟ همین شجاع خلیل زاده با دوز و کلک از پرسپولیس جدا شد و به قطر رفت حالا می‌گوید برمی‌گردم! کجا برگردی؟ مگر پرسپولیس خانه خاله است که هر موقع دلت خواست بروی و هرموقع هم آن طرف آب تو را نخواستند دوباره برگردی؟! نه، ما پرسپولیسی‌ها نوراللهی و شجاع را که در حساس‌ترین مقطع و مهم‌ترین بازی‌های آسیایی تیم ما را به خاطر پول رها کردند نمی‌بخشیم و اجازه نمی‌دهیم برگردند.

بسیارخوب، درپایان حرف ناگفته ای ندارید؟

می‌خواهم بگویم پرسپولیس باخت و بازی با الهلال تمام شد و رفت. نباید نمک روی زخم بپاشیم و باید همه با حمایت از یحیی گل محمدی و تیم پرسپولیس برای ششمین قهرمانی متوالی لیگ برتر آماده شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    استقلال ایران 4 بار پشت سرهم الهلالی رو برد که پرسپولیس حکومتی رو 6 تایی کرده بود.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      این عبارت کوپا امجدیه حاصل حسادت بی حد و فشار روحی روانی شدید پرسپولیسی های حکومتی نسبت به استقلال ایران یا همون تاج کبیره. برای دونستن هواداران عرض کنم استقلال ایران در سال 1970 در بین 8 تیم برتر قاره آسیا تونست به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنه در حالی که همون سال جام جهانی بین 16 تیم برگزار شد و برزیل قهرمان جهان شد. پس قهرمانی برزیل هم مورد قبول پرسپولیسی ها نیست. در سال 1990 هم استقلال در بین 21 تیم برتر قاره آسیا تونست دومین مقام قهرمانی آسیا رو بدست بیاره. همون سال جام جهانی بین 24 تیم برگزار شد و آلمان قهرمان جام جهانی شد پس قهرمانی آلمان هم مورد قبول پرسپولیسی ها نیست.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      استقلال ایران با دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی آسیا و 9 بار حضور در نیمه نهایی در برترین تورنمنت آسیا سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      پرسپولیس حکومتی دیشب نباخت بلکه توسط الهلال عربستان درهم کوبیده شد و به قول فنونی زاده پرسپولیسی 3 گل خورد و 4 گل هم نخورد. پرسپولیسی های حکومتی اصلا حرفی برای گفتن نداشتن و مات و مبهوت بازی قدرتمندانه الهلال قرار گرفته بودن و فکر می کردن اونجا هم لیگ برتر ایرانه که براشون بازی ها رو مهندسی کنن و مدام با خودشون می گفتن پس چرا مهندسی اتفاق نمی افته؟
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      از مسئولان تقاضا می کنم برن از منیریه یک سماور قلابی قهرمانی آسیا برای پرسپولیسی ها بخرن و با اسنپ براشون بفرستن تا بلکه مرهمی باشه برای این باخت سنگین از الهلال و بردن آبروی ایران و آبروی خودشون و هوادارنشون. البته قبلا هم از الهلال 10 نفره 6 تا خوردن ولی خوب رو که نیست سنگ پای قزوینه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      برید بررسی کنید: استقلال با کلی مصدوم و محروم و با تیمی متشکل از جوانان و امید خودش مقابل العین 100 میلیاردی به پول اون موقع که دلار 3800 بود با 6 گل باخت که به پول امروز تیمی 700 میلیاردی بود اما پرسپولیس حکومتی با یکی از بهترین تیم های تاریخ خودش با 6 گل توسط الهلال درهم کوبیده شد. در حالی که استقلال شفر همون الهلال رو 4 بار پشت سرهم شکست داد همون طوری که پرسپولیس حکومتی رو 4 بار پشت سرهم با پرویز مظلومی شکست داد. به این میگن پوکر واقعی رو در رو.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      سال 2018 با عدم تمدید قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی که اسکلت اصلی استقلال بودند مهندسین لیگ برتر نگذاشتند استقلال به سومین قهرمانی آسیا برسه. قوی ترین تیم تاریخ استقلال و قوی ترین تیم آسیا همون استقلالی بود که شفر ساخته بود و بدون شک سال 2018 استقلال به راحتی قهرمانی آسیا می شد. در سال 2020 هم با کله پا کردن استراماچونی و نابود کردن استقلال استراماچونی باعث شدند که استقلال هم در لیگ برتر قهرمان نشه و هم به فینال آسیا راه پیدا نکنه.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      میگن دلیل باخت پرسپولیس حکومتی، بازی مقابل 22500 تماشاگر الهلال بود در حالی که پرسپولیس مقابل 90 هزار نفر در ورزشگاه آزادی نتونست حتی یک گل به کاشیما بزنه. این حرفا رو نزنید زشته بهتون می خندن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      استقلال بدون 8 بازیکن کلیدی خودش یعنی محمد نادری، مسعود ریگی، رشید مظاهری، فرشید اسماعیلی، میلیچ، دیاباته و مهدی قایدی و با تیمی ناهماهنگ، از هم پاشیده و بدون بازی تدارکاتی مقابل الهلال بازی کرد و 2 بر صفر بازنده شد و انقدر خوب بازی کرده بود که الهلال رو عقب نگه داشته بود و روی دو اشتباه فردی دو گل خورد و بازی رو واگذار کرد در حالی که اگه اون تیمی که در عربستان به عنوان تیم اول از گروه خودش صعود کرده بود حفظ می شد و با خرید چند بازیکن از جمله یک بازیساز می تونستیم الهلال رو ببریم. استقلال مقابل الهلال فوتبالی به مراتب بهتر و شجاعانه تر ارائه داد با اینکه کلا ترکیب اصلیش رو از دست داده بود
    • عشقتقلال US ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      ستاره پیروزی مربوط به لیگ ۶ تیمی تخت جمشید و لیگ منطقه ای است اگر جام باشگاه های آسیا کوپا امجدیه بوده لیگ آماتور ایران اون زمان در حد محلات بوده برای همون کوپا تخت جمشید اینا ستاره زدند
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      پرسپولیسی ها توجه کنن: قبل از بازی استقلال با الهلال گفته بودید که الهلال عربستان 4 تا از استقلال تاجیکستان خورده و تیم ضعیفیه پس چی شد جلوش اینطوری وا دادید و ضایع شدید.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      دو قهرمانی آسیا ................. حسرت ابدی لنگیا
    • ALI IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      لنگیا اگه این طور خودشون توجیح نکنند میسوزند بزار راحت باشن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      زمستون رفت و روسیاهی به ذغال موند. این باخت سنگین رو به همه مهندسین فوتبال ایران و به طور کلی مافیای لنگ تسلیت عرض می کنم
    • قل قلیچ IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      دقیقا فرق اصالت و بی هویتی در کلام قل قلی معلومه ما هواداران استقلال برای لژیونر هامون در هر شرایطی ک رفتن ارزوی موفقیت میکنیم ن ک دیپورت بشن مثل ترابی و هر وقت برگردن در خونشون ب روشون بازه زنده باد اصالت زنده باد تاج .
    • چگنی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      کیسه کش همین الهلال بدجوور نابودتون کرد انگار خیلی سوختی که تو پست تیم ما میای اینهمه نظر میزاری ، هر وقت رفتین فینال واقعی اسیا بیا بلغور کن تا ابد پرسپولیسیم
    • ارتش جعل و فساد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      الهلال به لنگیهای حکومتی درس فوتبال و مردانگی و فیرپلی داد بدون ناداوری و دوپینگ و مهندسی بازیها هم می توان برنده از زمین خارج شد همین الهلال که لنگیهای حکومتی را سوراخ سوراخ کرد در کشور خود رده چهارم را دارد
    • محمدان بنگلادش IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      سبیلو بیشتر قیافه اش شبیه لاتهای محله ایی زمان شاه که لنگ تودشتشون بود و لنگ می انداخت بدبخت فلک زده مگه یادت رفته استقلال چندبار الهلال رادرخاک خودش برده همین شفر ۲باررفت وبرگشت الهلال برد باقلعه نویی سال ۹۳۲بر۱باگلهای برهانی ومجیدی اس برنده شد اگر آلزایمر داری به یخیی بگو درصدی پول بهت بده بری خودت معالجه کنی بدبخت مگر سال ۷۰یادت نیست اس قهرمان آسیا شد ۷۱نایب قهرمان آسیا شد سالهای ۶۹،۷۰،۷۱قهرمان لیگ شد قهرمان جام بین المللی میلز طی دوسه سال پشت سر هم شد درضمن شما مقابل محمدان بنگلادش به مربیگری مرحوم حجازی در تهران با گل بیژن طاهری شکست خورده وحذف شد منطق نزد پرسپولیسی ها نیست
    • کیسه دسته سومی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      کدوم تیم دسته سومی یه بازیکن هم به عناون مرد سال آسیا نداره؟
    • کیسه دسته سومی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      تیمی که از العین 6 تا خورد چجوری جیک طرفداراش در میاد؟
    • کیسه دسته سومی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      هر موقع به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدن بعد اظهار نظر کنن
    • کیسه دسته سومی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      یه بازیکن هم تو هیچ تیم درست و حسابی اروپا نداشنتند و ندارند بعد اینهمه پر حرفی و ادعا؟
    • کیسه دسته سومی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      در دو فینال حذفی داخلی نتونستن کاری کنن وقتی ارتش کبیر سرخ در فینال آسیا بود. اینهمه ادعا دیگه چرا؟
    • کیسه دسته سومی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      نیمه نهایی و فینال آسیا پیشکش تون میکنیم اگر جزو 8 تا بشید
    • کیسه دسته سومی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      خدا کنه باز به العین بر نخورید، دعاتون میکنیم
    • کیسه دسته سومی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      البته به امید موفقیت همه تیمهای ایرانی در خارج از مرزها
    • SteghLOVE IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      کاملا حرفات منطقیه، اگه بخواهیم با منطق این مردک حساب کنیم تیم ملی ایران اکنون باید بی افتخارترین تیم آسیا باشد چون هر3 قهرمانی ایران در آسیا قبل از انقلاب و با نام ایران بوده(بدون پسوند جمهوری اسلامی) و پرچمی که فقط در سه رنگ یکسانند، به جدیت میگم ورزش ایران و به خصوص فوتبال بعد از انقلاب به شدت پسرفت کرد تنها افتخار فوتبال بعد از انقلاب 4 بار صعود به جام جهانیه که می بینیم تیم های گمنامی مثل ترینیداد و توباگو هم به جام جهانی صعود کردند. واقعا حیف تیم ایران وحیف تیم تاج.
    • قل قل IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      منطق لنگی میگه قهرمانی‌های اس اس مال قدیم و 4جانبه بوده اما بابت قهرمانی در جام های زمان قاجار (تخت جمشید و ولایت...) واسه خودشون ستاره میزنن، خدایا بابا مسعود رو ازشون گرفتی ولی قلیچ رو نگهدار بزار یکم بخندیم
    • مجتبی هاشمی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      هوادار پرسپولیس عادت کردن که همه چیز همیشه در خدمت اونا باشه.آخه پیشکسوت بی منطق ،تیم ملی بازیکن پفکی شما رو بازی بده که آماده بشه برای بازی با الهلال.جعفر سلمانی که به قول شما خرید بد مجیدی یک نیمه اجازه نداد الهلال و خصوصا مارگا از سمت راست حرکت کنن.حالا یه باره دیگه بازی پرسپولیس و ترابی ببینید .
    • همایون IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      وحید عقده ای زمان قلقلک میرزا شما لنگیها کجا خاک بازی میکردید؟
    • اصالت آبي آريايي IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      خدا يه عقلي به اين بنده خدا بده كه بيشتر از اين خودشو مضحكه خاص و عام نكنه ؛ اوضاش خوب نيست اصلا.
  • س IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    بدبخت گند زدید اگه این حرفارو نزنید می ترکین
    • نوروزی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      تیم چهارم عربستان تیم اول ایران(از نظر امکانات و پول و حکومتی ها و رانت خورها) را درهم کوبید و دوباره شعبون بی مخ ها قداره می کشند و عربده کشی می کنند و تفکر مرده است مثل همیشه ... درک و منطق و انسانیت و شرافت از نظر لنگیهای حکومتی کالای لوکس و تشریفاتی محسوب میشود در نتیجه ممنوع و قاچاق است و کاربردی ندارد
    • همش تقصیر فکری بود ! IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      اگه محمود فکری نمی گفت این پرسپولیس الهلال رو میبره و الکی شیرشون نمیکرد لنگیا بهتر بازی میکردن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • تاج آریایی FR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      بله، منم قبول دارم پرسپولیس تیم اول ایرانه اما تیم اول جمهوری اسلامی ایران ولی تاج تیم اول ایران (بدون هیچ پسوند یا پیشوند) فرق یک تاریخ 43 ساله در مقابل یک تاریخ 6000 ساله!
  • سوری IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    آخه تو چرا خودتو ضایع میکنی .تو پست و مقامت در پرسپولیس چیه که میگی شجاع و نورالهی نیان دیگه. بعدش چرا فرافکنی میکنی و تعصب الکی میکشی همین کار رو کردیم که در سطح بین‌المللی افتخار نداریم. استقلال با همین الهلال به مراتب بازی بهتری کرد.
  • ابی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    سوخته بدم سوخته
  • ساوالان IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    ول کنید این مقایسه هارا کی بود کی نبود . اگه بود ...فلان... مقایسه الهلال با پرسپولیس دهن کچی به فوتبال هست.. هر کس قیاس کند یا فوتبال ایران را نمی داند یا بیسواد هست.. پرسپولیس یک تیم ورشکسته هست. از یک مرده انتظار دارند مقابل بهترین تیم عربستانی نتیجه بگیرد.. صاحب پرسپولیس کیست بیاید جوابگو باشد . صاحبی ندارد.!!!!!!!!!! هر دو ماه یک نفر مدیر می شود با کلی بدهی . و مشهور شدن می رود دنبال فاللور خود اش و جایگاه جدید مدیریتی! هر از گاهی یک جرقه در فوتبال ایران می شود . بحث اش جدا هست . از مردم احساسی !!!!!!!! ما کی قهرمان اسیا شدیم. تیم ملی!!!!!!!!!!!! پس باشگاهی هم سخت تر از ملی هست چون ستاره های جهان را هم تزیریق می کنند!!!!!! پرونده های فیفایی ایران تراز مالی فوتبال ماست!!!!!!!!!!!
  • شیشتایی آسیا DE ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    خنده دارترین جوکی که تو عمرم شنیدم این بوده ؛ استقلال قهرمان آسیا .‌‌....از اون موقع که تورنمنت چهارجانبه برداشته شده استقلال از گروه خودش هم به زور صعود میکنه چه برسه بخواد بیاد فینال و قهرمان شه ..‌..شک ندارم استقلال تو خاک عربستان جلو الهلال بازی می‌کرد دوباره شیشتایی میشد....دیگه تورنمنت چهارجانبه تموم شد اینجا لیگ قهرمانان آسیاست و پرسپولیس فعلا با دوتا فینال آسیا پیشتاز تیم‌های ایرانیه
    • علی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      دو ستاره استقلال چشمتونو کور کرده در همان سال قهرمانی استقلال لنگ توسط محمدان بنگلادش حذف شد
    • خزایی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      میگن روباه دستش به انجیرنمیرسیدمیگفت تلخ حکایت هواداران لنگ شده بدبخت اگر همین مهندسان لنگی وزارت ورزش سنگ سرراه تاج کبیرنمیشدن الان توبی سوادنمیتونستی ستاره هاش بشماری
    • شیشتایی آسیا DE ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      آره دوتا ستاره جعلی حاج فتل چشم دنیا رو کور کرده ... پس چرا این تیم دو ستاره تون سی ساله نتونسته بیاد فینال آسیا ؟؟؟ جوابش مشخصه چون دیگه دوران تورنمنت چهارجانبه تموم شده .... فعلا از الان به فکر پلی آف سال آینده باشین تا حداقل تو آسیا حضور داشته باشین؛ فینال پیشکش ..‌.
    • ایران جوان IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      عصای سفید درمان چشمان شماست انگار دو ستاره استقلال توی چشمهای شما لنگی ها فرو رفته که هیچی رو نمیبینید، ماهم میگیم چشم حسود کور
    • امیر IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      اگه اون قهرمانی کوپا امجدیه بوده و خیلی راحت بدست اومده چرا پرسپولیس قهرمانی نداره؟ آخه دارید خودتونو میبرید زیر سوال . حسرت قهرمانی براتون ۵۰ ساله شد به اندازه قدمت باشگاه لنگ . مگه میشه یه باشگاه اینهمه ادعا داشته باشه ولی قهرمانی آسیا نداشنه باشه .
    • /// IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      منتظر این چرندیات از جانب آقای قلیچ سبیل کلفت و شما ها بودم،غرور و خودبزرگ بینی شما را بیچاره خواهد کرد و قهرمانی های استقلال هم خاری است در چشمتان که با چهارجانبه خواندن آن ها میخواهید خودتان را سبک کنید،اگر چهارجانبه بوده چرا تیم شما حتی نتوانسته به فینال هم بره با وجود اینکه در مسابقات هم شرکت کرده؟خسته نمی شوید از این حرف ها؟قبلا میگفتید استقلال تاجیکستان از الهلال قوی تر حالا که به شکل رقت انگیز به الهلال باختید میگویید که الهلال در مقابل استقلال ضعیف بود!!! چطور بعد از دو بازی الهلال اینقدر قوی شده جناب قلیچ؟از سن و سالت خجالت بکش،هنوز هم نمیداند سرمربی الهلال پرتغالی است و نه الهلال،راستی جناب قلیچ چرا خود شما در زمان قلقک میرزا قهرمان نشدید؟استقلال هم با همین الهلال بازی داشت آقای محترم کمتر حرف بزن و کمی هم فکر کنم،با این مصاحبه ها به جایی نمیرسی،راستی چطور پس تیم شما بدون حتی یک قهرمانی در آسیا بهترین تیم آسیا و قهرمان آسیا حساب میشه؟من که پیشکسوت به این پررویی ندیده بودم،البته پیشکسوت که چه عرض کنم بازیکن سابق.
    • ابی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      اون زمان چهارجانبه بود شما چرا نبودین شما هم میامدین دو تا جام میبردین حسرت بدل نمی موندین اها یادم نبود هر وقت بابا مسعود میاد شما هم میاین
    • ناشناس IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      باخته تیمتون بعد میای کل کل میکنی چرا تو همون ۴ جانبه هیچی نشدید
    • سرخ IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      کیسه ای ها تیم شما رو شاه تاسیس کرد و اون سال جام چهار جانبه پرسپولیس تیم فقیری بود که نمی تونست برای بازیکنان خودش یک جفت کفش بخره ولی با سعی و تلاش به اینجا رسید مثل کیسه ثروتمند و حکومتی نبود که الان هم همینه اون زمانی که قهرمان آسیا شدید به زور تیم های دیگه رو مجبور کردند بازیکن های خوبشون رو به کیسه بدن تا قهرمان شه همین که تو هرسایتی سر هر موضوع شما دارید بیشتر از پرسپولیسی ها نظر میدید یعنی بیشتر سوختید
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    خب حالا که بازار کنایه بدجور داغ است، یک دقیقه منطقی نگاه کنید و میبینید تا زمانی که باشگاه داری و تیم داری در ایران با تیم داری حرفه ای ، یک نمونه اش همین الهلال این دوره در عربستان قرنها فاصله دارد،(و فکر نمیکنم این فاصله هیچوقت تمام شود) نه تنها استقلال بلکه هیچ تیم ایرانی رنگ قهرمانی ای سی ال را نخواهند دید. یک نمونه بسیار کوچیک از این تفاوت اینکه در خاک عربستان سعودی (حجاز) عکس از تماشاگران خانم به اون شمایل به جهان مخابره میشود و در ایران تیم ملی به دلیل واضح و ابتدایی از تماشاگر محروم میشود. دیگه از وار ‌ و کرونا و میزبانی و بازیکن میلیون دلاری و ... چشم پوشی میکنم.
    • رحیمی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      جناب با این تحلیل شما چند سال دیگه این دو تا نایب قهرمانیتون هم ارزشی نداره ها
    • مجهول الهویه IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      اتفاقا نظر به همین محدودیتها و پوئنهای منفی که چند نمونه خردش رو گفتم، این دو تا نایب قهرمانی لیگ قهرمانان ای اف سی که خیلی ها تو حسرتشند و اندازه ده تا قهرمانی جام باشکاههای آسیا می ارزه، بیش از پیش ارزشش معلوم میشه.
  • #بابا مسعود IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    شما چرا نشدید
  • عشقتقلال US ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اسنقلال در خاک عربستان الهلال را دو بر یک برد اینقدر حرف نامربوط نزن
    • ... IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      خودت چرا حرف نامربوط میزنی. استقلال اکر دیشب توی ریاض یازی میکرد شیش تایی میشد خودتونم خوب میدونید. منتها خب اگه تو دوبی تو ورزشگاه بیتماشاگر تو آرامش ی گل کمتر از الهلالی خوردید که نصف الهلال دیشب هم نبود و از این بابت هم کیفورید دیگه از بس رو دارید بابا خیلی خجسته اید.
    • کیسه کشها IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      نه اینکنه شما هر سال فینال آسیا هستین از زمانی که از ایران 4 تیم میره شما تو همون مراحل اول حذف میشین حتی امسالم مرحله قبل حذف شدین بازم میاین کری میخونین واقعا وقتی شما تو امارات اونم بدون تماشگر با الهلال نا آماده 2 تا خوردین حالا اگه شش هفته از لیگ عربستان گذشته الهلالم هماهنگتر شده اونم جلوی تماشگراش تازه لازم به یادآوری هست وقتی شما شش تا از العین جلوی تماشگراش خوردین هفته بعد تو آزادی باهاش مساوی کردین تاثیر تماشگر معادل چند گله حالا فکر کنین شما امارات بدون تماشگر 2 تا خوردین از همین الهلال عربستان جلوی تماشگر الهلال چند تا میخوردین بقول وحید خان قلیچ دو رقمی میشدین
  • زرشک IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    میگم خوبه آدم روش زیاد باشه !
  • Afshin IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    چه ربطی به استقلال داره؟ حریف عربستانی حرفه ای بوده و قوی. تیم ما هم بد بازی کرده. حالا اگر استقلال بود بیشتر گل می‌خورد حرف قشنگی نیست. مشکل ما اینه که دنبال رفع نقایص نیستم. خود شیرینی رو علاج کار می‌بینیم.
  • اس اس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    عزیزم شما هرچی میشه یه چیز دیگه میگی ، شما چرا زمان قلقلک میرزا نتونستید ؟ اون موقع اخه هیچی نبودید الانم نیستید و نخواهید بود ... فرزاد مجیدی حرف خوبی زد در برنامه فوتبال برتر....
  • آرمان IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    سرمربی فرانسوی؟ مگه سرمربی الهلال پرتغالی نیست؟ این واقعا پیشکسوت فوتباله؟
  • یاسر IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    بخدا اگه این امکانات به استقلال میدان .۵سال برانکو اوردن با تمام امکانات وزیر پرسپولیسی اون ور استقلال یبار زمان شفر یبار بااسترا ازهم پاشوندن کشور که تیم خودشو ازبین میبره چه انتظاری داریم.
  • رحیمی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    کمی به گذشته نگاه کن جناب قلیچ لازم نیست یاداوری کنم مقابل چه تیمهایی آبروی فوتبال ایران را برده اید وقتی خوشحالی بی حد شما از پیروزی مقابل گوای هند و ... و استقلال تاجیکستان با اون نتایج اتفاقی به کادر فنی و بازیکنان نامی تیم منتقل میشه و کادر فنی سرمست از به به و چه چه امثال من شماست و تیم های دیگر را تیم نمی دانید و پرسپولیس بهترین تیم آسیا ست را شعار خود می دانید ( معنی بهترین تیم آسیا یعنی قهرمانی در آسیا پس کو....) و جنابعالی همین الهلالی که استقلال را حذف کرده تیم محسوب نمی کنید تهش میشه این نتیجه 90 دقیقه بدون یک موقعیت خطرناک حداقل استقلال در مقابل این تیم چندین موقعت خطرناک و تیرک و ... داشت پس با احترام خدمت شما ی عزیز یاد بگیریم دور از تعصبات تیمی فوتبال را تحلیل کنیم نه در قالب کری خواندن و جلب توجه هواداران خوابیدن در باد نتایج برد در برابر تیم های ضعیف نایجه ای بهتر از این نخواهد داشت
  • البیروزی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    باز بهانه جوئی های لنگیان متوهم شروع شد این الهلال اون الهلال نبود(:
  • اس اس IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    لنگ کلا یک بازی سخت داشت اون هم ۳تا خورد۵تانخورد باد آورده را بادمی‌بردجام تو آسیا لیاقت می‌خواهد که لنگ ندارد
    • یوسف IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      آره ششتقلال لیاقت داره از العین 6 تا خورد.
  • علی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    باز این با سیبیلهای قشنگ دسته موتوریش نطق کرد! عجب روئی دارن اینا!!!
  • داود IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    سلام باور کنید اگر یه بار آقای وحید قلیچ تحلیل درستی از رفتار بازیکنای ایرانی موقع ترک تیمشون داشته همینه .باور کنید این همه زحمت واسه این بازیکنا کشیده میشه بدون اینکه سودی حاصل باشگاه بشه به عنوان بازیکن ازاد از تیم میرن و جالبه هوادارا تو ایران موقع برگشت اینجور بازیکنها رو سرشونم میزارن.در حالیکه با پول فروش اون بازیکن میشه جایگزین خوبی براشون پیدا کرد راستی کنعانی زادگان هم یادت نره
  • پرسپولی یرور استقلاله IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    استقلالیا از غار اومدن بیرون
    • محمد IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      اشکالی نداره اومدن یه هوایی بخورن بازم برمیگردن تو غااااار
    • اکبر IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      بابا مسعودتون رفت، حالا دیگه شما باید برید تو غار! تازه این اولشه! بزار لیگ شروع بشه
  • ☆☆ IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    زنگ زدم ۱۲۵ داره میاد نگران نباشید خخ
  • اس اس IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    حالا حالاها این قلیچ عقده میشه مثل کنه میچسبه به جونش که یه گل بیشتر از استقلال خوردیم. خخخ. آخه قلک 2 تومانی چی میگی عقده ایی، تو همون موقع قلقلک میرزا هم شما یه جام و مقام نیاوردین که بهش افتخار کنید، تویی که میگی قلقلک میرزا تو همون موقع برنده جام های حذفی هر کشور دور هم دوره میزاشتن عین خانوما و واسه برنده یه جام میدادن که عقده جام نباشن، شما واسه همون یه جام یه ستاره چسبوندین رو لنگی که تنتون میکنین. اسطوره تون اینه واقعا؛ خخخ اسطوره شونو
  • استقلال کبیر IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    قلیچ خخخخخ اسطوره لنگ
  • م IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    مردک خجالت بکش ازسیبیلات اوجاکه استقلال به الهلال باخت گفتین همین الهلال به استقلال تاجیکستان باخت که لنگ برده این الهلال دقیق همان تیمی بودکه جلوی استقلال بازی کرد حداقل استقلال یه چندتا حمله کرد توجیه نکنین لنگ باخت بدهم باخت ماتاجی جماعت شاید لنگ رغیبمون باشه داخل کشور اما اصلا دوست نداریم لنگ ایران به تیم عربستانی اینجور ببازه قبول کنین لنگ بد بازی کردوبه غرور بیجاش باخت قبول کنیم که الهلال حداقل درحال حاضر توآسیا آقایی میکنه به امید روزی که کشور ایران هم بتونه حداقل ورزشش از سیاست زدگی دربیاد وبازیکنای خارجی وتاثیر گذار ومربی خوبی بیاره برا پیشرفت فوتبال کشور بارانت و ببند وبزن نمیشه فوتبال بازی کرد
  • بهرام بابایی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    خداااااااا این قلیچ کی مد شد.استقلال با نداشته هاش شانس پیروزی هم مقابل الهلال رو داشت،چرا خودتونو توجیح میکنید،تمووووووم، دوران سیاسی پرسپولیس تموم شد،حالا دیگه سرورتون تیم پر افتخار کشورمون(((استقلال))) اومد
  • حسین DE ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    یطور میگه زمان فلانی بین چهار تا تیم ....شرمنده داداش یادمون رفته بود اون زمان شما تو لیگ قهرمانان اروپا بازی میکردین .باشه ما چار جانبه قهرمان شدیم شما خو تو همون چار جانبه هم هیچی نشدین
  • Naji IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    پرسپولیس باخت بدم باخت هیچ ننگی هم بالاتر ازاین نیست که تو ایران اولین کنن بعد تو آسیا اینجور دست و پا بسته باشی
  • غریب اشنا IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    با سلام در دنیا کسی نمی پرسد چند بازی کردی قهرمان اسیا شدی جام را میبینند به چه تیمی داده‌اند واوراقهرمان مینامند شما جام اسیا بیاورید بادوتیم بازی کنید ولی حیف جام مال قهرمان است باسپاس ازخبرورزشی
  • قلیچ سیبیل IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    آخه سیبیل اگر به تاریخ باشگاه لنگ نگاه کنی می فهمی که از زمان قلقلک میرزا تا آلان فقط یک بار علی پروین به عنوان اسطوره تون از رو پیست تارتان تا رو چمن جام آسیا به دستش خورده!! آخه همون موقع هم که جام باشگاه های آُسیا چهارجانبه بود شما عرضه نداشتید قهرمان شید! اگر دوره عمو مسعود لنگی رو از تاریخ تیمتون حذف کنید که اصلا از همون زمان قلقلک میرزا رنگ فینال رو هم ندیده بودید! اگر به لطف عمو مسعود باشگاه هایی مثل تراکتور سپاهان استقلال و ذوب آهن و سایپا رو با بحران های مدیریتی و داوری نابود نکرده بودید که عمرا پنج بار پشت سرهم قهرمان می شدید!!!! فعلا برید با همون ستاره حلبی تون حال کنید که از سرتون هم زیاده و لیاقتتون در حد همونه
  • احمد IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    یکی بهش بگه درست گلایی که از اس اس خوردی فراموش کردی اما به مغزت فشار نیار همین چندسال پیش تو خود عربستان 1هیچ استقلال الهلال رو برد ضمنا تو گروه مرگ تو عربستان فقط استقلال بود که با حذف نماینده های عربستان و قطر و عراق صعود کرد
  • هوشنگ IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    میدونیم از کجا داری میسوزی پس سکوت کن و تماااام واقعا خجالت داره تو دیگه از کجا اومدی ناکارشناس
  • بهمن IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    پارامترهاي تعيين يك كارشناس فوتبال جهت مصاحبه فني توسط آژانس خبر ورزشي را ميشه توضيح بفرماييد؟
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    نمونه ای از منطق و‌دیدگاه‌ یک عدد لنگی و بقیه داستان و توهم خخخخ.. این حرفا فقط توجیه شکست تحقیر آمیز پرسپولیس است..فکر میکنم به غیر از استقلال هیچ تیم ایرانی نتونست الهلال روتو خاک عربستان شکست بده، آخرین بار هم استقلال با بدترین شرایط ممکن و در حالی که بازیکنان کلیدیشو از دست داده بود مقابل الهلال بازی کرد و‌ بد هم بازی نکرد..‌‌زمین‌مسابقه بهانه است شما باید دیگه‌ تحت هیچ شرایطی روز شنبه با هیچ تیمی تو آسیا بازی نکنید چون خاطره زیاد دارید سه بر صفر بشه سنگین‌ترین خخخخ..
  • یوسف IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    کیسه های 6 تایی فقط لطف کنید و رنکینگ جهانی دوتا تیم رو چک کنید تا بفهمید کدوم تیم بهترینه!
  • شمسعلی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    نه اینکه استقلال هر سال داره می‌ره فینال واقعی آسیا ، از این جهت از شکست سرورشون خوشحالن !
  • هادی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    یکی بهش بگه اگه قهرمانی های استقلال تو آسیا برای زمان قلقلک میرزا بوده چرا تیم خودت از اون زمان تا حالا یه بارم قهرمان نشده
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اینم بگم کسی که تیمش یک دقیقه و نیم تو آسیا قهرمان شده در مورد باشگاهی که دو تا قهرمانی آسیا دارد نطق نمیکند:))) نسیم سرخ آسیا میخواست انتقام‌ چهارتایی که خورده بود بگیرد ولی یهویی سه تا دیگه‌ خوردخخخخ..
  • فرشاد US ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    پارسال اگه الهلالیا کرونانمیگرفتندلنگیاخواب فینال رومیدیدند
  • peyman IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    من نه استقلالیم نه پرسپولیسی (عاشق فولادم) اما انصافا پرسپولیس دیشب ترسو بازی کرد و این حرف رو قبول ندارم که اگر استقلال بود بیشتر یا کمتر میخورد. فکر میکنم استقلال هجومی تر از پرسپولیس بازی میکرد. پرسپولیس دیشب به اندیشه های مربیش باخت. برای فوتبال ایران که قهرمان 5 ساله اش این چنین تحقیر میشه جلوی عربا باید تاسف خورد. عربستان و کره مزد سازماندهی درست فوتبال خودشون را میگیرند. وقتی الهلال و النصر(معادل استقلال و پرسپولیس عربستان) هر دو میان تو چهار تا تیم آسیا، خیلی چیزها را میشه فهمید. البته ما یاد گرفتیم که فقط قرمز و آبیهامون بیفتند به جون هم. یک ماه پیش از باخت استقلال قرمزها عروسی گرفتند و دیشب آبیها...
  • قل قلی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    شخصیت مهم یعنی این آقای قلیچ نمیدونم چرا یاد چی توز موتوری می افتم
  • نادی الکیسه IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    خخخخخ کیسه اصلا تا حالا رفته جز چهار تیم لیگ قهرمانان آسیا که خودشو قاطی بزرگان می‌کنه ؟!
  • مهران IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    قلنج دوباره آمپر چسبوند.خخخخ
  • ج IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    قهرمان لیگ بیست و یکم آقای قلیچ یا سپاهان است یا استقلال به امید خدا
  • استقلال کبیر IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    برید مصاحبه قبلش رو بخونید گفته نیم ساعت قبل بازی برسیم باز می‌بریم خخخ
  • سیدهاشم حسینی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اگه راست میگید اونموقع شما هم قهرمان میشدید دیگه...چه حرفیه اونموقع پرسپولیس چرا نمیتونست بره فینال آسیا کسی جلوشو گرفته بود بعدشم همونجور که شما خوشحالی میکردید از باخت ما ماهم از شما یاد گرفتیم اگه زشته یا خوب بپای خودتون بعدشم آقای قلیچ بتوچه که استقلال اگه تو عربستان بازی میکرد چکار میکرد بدبخت مربیشون بازیکنای تاپشو کشید بیرون برا باری با النصر ولی باما تا دقیقه 90 داشتن له له میزدن بله آقای پشمایکل
  • سپهرلب شتری IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    سپهر حیدری روباهاش مصاحبه کنیدالبته اگه بتونید پیداش کنید خخخخخخخخ اونم پروترازاین
  • هدهد IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    من باختم بدم‌باختم بزارین برم من
  • حسین US ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    خواستم چیزی بنویسم اما هوادارای تاج کبیر حسابی ازخجالت اون رفیقمون ک گفت اگه اسقلال بود دورقمی میشد دراومدن مردک استقلال باهمه ی بی مهریهایی ک بهش میشه زمانی نگذشت ک باهمین تیم ب بازی کرد حالا چجورشم ک همه دیدند ولی هنوزم هوادارای متعصبش ناراحتند
  • علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    انصافا استقلال با اینکه تیم ناقصی و ترکیب خوبی نداشت خیلی بهتر از این پرسپولیس جلوی الهلال بازی کرد۔ استقلال سه الی چهار موقعیت صدرصد گل داشت،ولی پرسپولیس فقط نگاه میکرد الهلال چطور بازی،میکند۔ از این بدتر نمی شد
  • تاجی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    آقای قلیچ دیگه بهونه نیار این الهلال که مقابل استقلال بازی کرد مربیش همون بود بازیکنان همون بود تماشاگر مگه بازی میکنه اگه اونجوری باشه بابا مسعود هم راه به راه به شما پول میداد اونا باعث قهرمانیتونن ولی دیگه اون پولا تموم شد محل اطلاع استقلال الهلال رو تو عربستان ۲ ۱ برد
  • Dalas IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    قبل از هر چیز خیلی محترمانه از جناب آقای خبرنگار محترم!! تقاضا میکنم که شیطنت نکن و سوالتون طوری نپرس که یه نفر دیگه جواب نامربوط بده، ضمنا آقای قلیچ فوتبال برد و باخت داره و کوچک کردن کار و شخصیت دیگران باعث بزرگی و با شخصیت شدن دیگری نمیشه، ضمنا جناب آقای قلیچ همون زمان قلقلک میرزا بقیه تیمها از جمله تیمی که شما ازش حمایت میکنید کجا بود چرا بین اون چهار تا تیم الکی قهرمان نشد؟ چقدر خوب بود یاد می‌گرفتیم و شهامت می‌داشتیم که اگه خوب نبودیم و نتونستیم پیروز بشیم مسئولیتش و بپذیریم و فرافکنی نکنیم. پرسپولیس در مقابل الهلال ضعیف عمل کرد و مستحق شکست سنگین تر هم بود، به عنوان یک ایرانی(استقلالی) ناراحت شدم، هر تیمی هم که بود با این وضع بازی باید می باخت.
  • علی پروین قلیچخانی کارگر IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    یاد سوتی های وحید سبیل قلیچ بخیر . چه گلهای مفتی میخورد و میخندیدیم . یاد ایام گذشته بخیر . ولی یه چیزی که باید اعتراف کرد تحرک خوبش با شکم گنده اش بود
  • محمد IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    ترو خدا برید با اون شیث رضایی مصاحبه کنید اون خیلی ادعاش میشد
  • مهدی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    پرسپولیس بااین بازیش آبروی کل ایران برد
  • iهاشم IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    آقای قلیچ چرت نگو شما به شش تایتان که مربوط به دوران ماقبل قلقلک میرزا هست هنوز افتخار میکنید اوونوقت قهرمانی استقلال را زیر سوال می برید شما در ایران هم به لطف وزیر قهرمان شدید بازی در آسیا نشان داد قهرمانیهایتان پوشالیست
  • ali IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    پرسپوليس در زمان قلقلک ميرزا کجا بود په....... يه نصفه جام حداقل ميگرفت نصف آبروش حفظ باشه
  • محمد IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    تو چی میگی کجای فوتبال بودی که اظهار نظر میکنی در مورد استقلال هنوز گلهایی که می خوردی رو یادمون نرفته قشنگ
    • علیرضا IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      آقا محمد محترم همچین میفرماید که آن زمان کجا بودید که هرکس نداند فکر میکند خود شما آن زمان حضور داشتید وسرمربی قرمزهابودید وقتی که خودتان آن موقع تشریف نداشتید پس بی جهت در ندهید
  • علی ترابی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    این سیبیل دوباره حرف زد؟؟؟؟؟؟
  • سینا IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    من باختم بدم باختم دارم به قهقرا میرم پس بزارید برم من
  • کاوه ش IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    آقای قلیچ عزیز، برای شما خیلی احترام قائلم. امیدوارم خدا شمارو به نحو احسن شفا بده تا از مرض هذیانگویی رهایی پیدا کنید.
  • ! IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    خب همین تیم مگه با استقلال بازی نکرد خدای هوچیگر
  • فوتبال ایرانی ! DE ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    ایرانی از این آقا و امثال او بیشتر چرت و پرت گفتن و فرافکنی کردن دیگر امکان ندارد و با کمال وقاحت تمام هیچ خجالتی هم نمیکشد! این بازی نه تنها از نظر نتیجه بازی ,بلکه نوع بازی و نوع باخت ان تیم یک سیلی محکم به این تیم کلاه قرمزی ها و به این" آقا محمدی گل" پر مدعا و به کل فوتبال ایران و بخصوص مسؤلینی , که فوتبال ایران را اینطوربا وقاحت کامل برای مقاصد نا مشروع سیاسی و ورزشی خود اینطور بفلاکت کشاندند و حتی تیم ملی با اقتدار با کیروش را قربانی این تیم خاص حکومتی نمودند میلیون ها دلار و یورو از سرمایه های ملی و ملت را اینطور شرم آور بباد دادند و بدور ریختیند ,این فقط یک نمونه ای از آن بود! نتیجه چند سال قهرمانی های تبعیض آمیز در "لیگ بر تر فوتبال ایران" , حکومتی و مهندسی شده برای این تیم خاص فوتبال در ایران در این سالهای اخیرهمین فوتبال کاذب است , که ما امشب همگی شاهد عینی این تیم و فوتبال ورشکسته اش درمقابل یک تیم عربی اینطور افتضاح آمیز بودیم و یک آبروریزی برای کل فوتبال ایران ببار آورد! این تیم با غرور کاذب خود خیلی هم خوش شانس بودند,که گل های بیشتری را دریافت نکردند.
  • فوتبال ایرانی DE ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اکنون بیآییم دوباره مانند گذشته بزمین و آسمان فحاشی کنیم ( نه فقط در ورزش و فوتبال...) و این شکست شرم آور را بهر نوعی ممکن عوام فریبانه برای خود ودیگران توجیه کنیم, بجز آنکه حتی شجاعت تحمل آن را داشته باشیم, نتیجه رفتار و کردار خود را در آئینه حقیقت و وجدان خود دیده و حد اقل از آن برای اینده درس عبرت لازم را بگیریم! باید خیلی تاسف عمیق خورد, که تا چه حد سطح فوتبال باشگاهی ایران با این بازی های کثیف سیاسی و ورزشی مسؤلین مربوطه در این سالهای اخیردر تا این حد نزول پیدا کرده و اینطور در یک کشورعربی کثیف (!) مورد تحقیر قرار بگیرد, واقعآ شرم آور است!!! فقط یک نگاه کوتاه به کیفیت چمن فوتبال کشور های عربی کافی است و آن را در مقایسه با زمین چمن استادیوم آزادی کنیم , که متوجه شویم, که ما از هر جهات سخت افزاری و نرم افازاری حتی ازاین کشور های عربی هم سالها عقب افتاده ایم. "مسولین مؤمن انقلابی ما, که در این چهل شال فقط دنبال "هداف ماورا جوی خود" بودند وهستند و همه و همه چیز این ملت را, اقتصاد , فرهنگ ایرانی, معیشت روز مره و ورزش را در این راه قربانی کرده و میکنند!
  • بابا مسعود IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    دو کلام از مادر عروس ،
  • داراب IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    شما خوبید ما با ۱۰ تغییر که ۵ تاشون از اصلی ها بودن وبا ۴ مصدوم ۲ تا خوردیم ولی شما با ترکیب اصلی ۳ تا خوردیم
  • داود IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    وحید قلیچ بزدل
  • آریوبرزن IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    انتظار نداشتم قلیچ خانی اینجوری صحبت کنه ، این حرفا چیه که ترابی رو روی نیمکت پیچ و مهره کرد،و این بچه را کشت ، ترابی را کشت ، بقیه هم اسکوچیچ کشت درضمن این الهلال همون الهلالی بود که در مقابل استقلال بازی کرد و استقلال دمارشو دراوورد...منتها پرسپولیس با ترس وارد زمین شد ولی استقلال ریلکس بازیشو کرد و خیلی عالی هم بازی کرد،اون هم بدون بازیکنان بسیار عالی قبلی خودش که همه رفته بودن ، درضمن شما یه جوری میگی شجاع و نور الهی تیم رو رها کردن ، معلومه توی ورزش بی صاحب ایران بازیکن حق داره فکر آینده مالی خودش باشه ، یه جوری حرف می زنید انگار که کسایی که زندگیشون توی فوتبال باشگاهی ما نابود شده براشون چیکار کردید.آقای قلیچ شما واثعا انتظار داری سرمربی تیم ملی بازیکن ذخیره با خودش نبره ،معلومه که ترابی و امثال اون وقتی سردار و طارمی هستن جایی در ترکیب ثابت ندارن این طبیعیه.شما اگر انصاف داشتی بازی عالی استقلال بدون بازیکنانش مقابل الهلال رو ارج می گذاشتی و تخریب نمی کردی ، پرسپولیس بد باخت به الهلال خب فوتباله یه وقتایی بازی اینجوری بسته میشه.
  • فرید IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    قلیچ !! چرا نمیگی بابا مسعود نداشتید . فکر کردی همه جا بابا مسعود هست که لیگ مملکت را فدای لنگ کنه .
  • حسین IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    بابا این قلیچ یادش رفته تو پرسپولیس همیشه نیمکت نشین عقاب آسیا احمد رضا عابدزاده و سعید عزیزیان بود، سلطان علی آقا پروین اگر نبود چیکار میخواست بکند، این تیم مگر پیشکسوت با شعور وتحصیل کرده کم ندارد که این پولکی بیاد -نظر بدهد، بااون سیبیل قشنگش،
  • عیرضا IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    آقای وحیدقلیچ سرمربی الهلال پرتغالی است نه فرانسوی
  • آرش تاجى IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اين بيچاره رو خدا زده! آدم بى كلاس و بى شخصيت! پرسپوليس با كريم باقرى و على كريمى و تمام ستاره هاش جلو الغرافه كه خيلى هم تيم خاصى نبود ٥ تايى شد! پرسپوليس تو ٥ بازى اخيرش تو عربستان جلو تيمهاى عربستانى ١٥ تا گل خورده و همه رو با سه گل خورده باخته! بعد اين آدم بى كلاس مياد اينجورى صحبت ميكنه. ويدئو مسخره كردن استقلال بعد از باخت به الهلال هنوز تو پيج اينستاگرم اين آدم هست، بعد موقع بازى پرسپوليس كه ميرسه به سوشا مكانى ميگه وطن فروش نباش! آدم دورو و درغگو! استقلال جلو همين الهلال ٦،٧ تا موقعيت داشت و دروازهبان الهلال بهترين بازيكن زمين شد... اونم بدون نادرى و قايدى و بقيه! استقلال يه بار نتيجه بد گرفت تو آسيا جلو العين! اونم نورافكن رو داديم به تيم ملى جوانان بره جام جهانى و مجبور شديم بعد مصدومين دقيقه ٢٠ به دليل بازيكن نداشتن دفاع رو بزاريم هافبك بازى كنه! اشتباه منصوريان بود اجازه داد نورافكن بره جام جهانى و تو بازى العين دست خالى بشيم! زمان قلقلك ميرزا اس اس قهرمان آسيا ميشد و پرسپوليس از محمدان بنگلادش ميباخت!!
  • سپهر IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اوووووه چه همه کیسه کش .....
  • رضا بیرجندی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    سلام به همه هوادارها چه پرسپولیسی چه استقلالی من استقلالی هستم واز باخت دیشب پرسپولیس خیلی ناراحت شدم متاسفانه فوتبال ما از لیگ اسیا داره عقب میمونه و این نتیجه عدم بروز شدن مسولین فدراسیون فوتبال هست .متاسفانه فدراسیون فوتبال هیچ برنامه ای برای بروز شدن سطح فوتبال لیگمون تا الان نداشته و باعث عقب افتادن یا پایین امدن سطح فوتبال کشورمون شده . یه روز کشتی فرنگی هم از سطح خودش پایین امد ولی خوشبختانه کارشناسهای کاربلدی امدن و سطح کشتی رو ارتقاع دادن نتیجش شد مدالهای رنگارنگ جهانی .این شکستها رو بیایم یاد بگیریم گردن کسی نندازیم . امروز وقت پوست انداختن فدراسیون فوتبال هست .بیایم واینو از سازمان تربیت بدنی بخوایم . انشاله با برنامه ریزی مجددا هر دو تیم استقلال و پرسپولیس به سطح اول فوتبال اسیا بر میگردن . اما درباره اقای قلبچ اقای قلیچ همونجور که قیافشو نگاه کنین شعبان بی مخ فوتبال ایرانه و کارش لات بازی و اراجیف گفتن .اگه دقت کنین کسی بهش کاری نداره .چون میدونن تختش کمه .بحرفاش فکر نکنین درست بشو نیست ممنون
  • تاج ایران IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    هشت سال پدرتیم مارو دررقابتی نابرابر درآوردیدبااون سلطانیفروآذری جهریمتون. تازه شروع شده روزهای بدون سلطانیفرشما. بعدازچندسال حمایت یکبار دیگه باختید وشروع کردیدبه کوبیدن تیمتون. اماماهشت سال نامردی دیدیم ازپدربزرگوارشما اماتحمل کردیم. ازاین به بعد تیمها برمیگردن سرجای اولشون ومامیریم آسیاوشمامثل دوران بازیگریتون ازتلویزیون بازیهای مارومیبینید. هنوز بلاهایی که سرتیم شفر و استراماچونی ما آوردن یک دهمش سرتون نیومده.زمان قبل از قلقلک میرزا شما6تا زدید هنوزمیبالیدبهش اما دوتاقهرمانی آسیای مارونمیتونیدببینید. بروسایت ای اف سی بهترمتوجه میشی بین چندتیم اول شدیم سیبیلوجان. برو به صفات برس
  • آبیم IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    موندم فقط این و نگی چی بگی سیبیلوووووو
  • . IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    در جواب یک هوادار که تاج کبیر ماله ۷۰ ساله پیشه بعد این که اون دوتا قهرمانی موقعی بود که دوتا دریبل بلد نبودن بزنن جرعت دارین الان ببرید تاج صغیر
    • /// IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      پس شما زمانی استقلال را ۶ بر صفر بردید که بازیکنانتان دو تا دربیل بلد نبودند بزنند؟از یک طرف میگویید که تاج ربطی به استقلال ندارد و از طرف دیگر نماد ۶ خودتان مربوط به زمان تاج است.
  • علی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    جناب آقای قلیج مگرهمون زمان پرسپولیس تو جام باشگاه‌های آسیا شرکت نمی کرد بفرما سالی که پرسپولیس شرکت می کرد بارسلون ورئال بودند سالی که استقلال می رفت تیم های محلی امروزبایه سرچ تو انترنت همه چی مشخص دررابطه با شجاع نورالهی شما چکاره هستید فردا بیان پس فردا بازی می کنند شک نکن
  • ابی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اقای قلیچ هفته قبل استقلال با جوانهای تیمش و با ۷بازیکن کلیدی که خروجی داشت مقابل همین تیم که شنبه (شششنننبببههه)یادت باشه شنبه باهاش بازی داشتید بازی کرد امیرحسین حسین زاده اندازه تیم لنگ موقعیت داشت
  • محمد IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    آقای قلیچ بنده بعنوان یک هوادار استقلال خدا شاهده از باخت شما خیلی غمگین شدم ولی متاسفم برای شمای پیشکسوت که حافظه تاریخی خود را ازدست دادی لطفکن مصاحبه نکن
  • محسن IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    ای بابا که از حفظ آبرو حرف میزنه چرا از باخت ۵ به ۱ جلو الغرافه صحبت نمیکنه؟ تیمش ریده ادنوقت از تاج کبیر حرف میزنه...ار خودتون مایه بزار بابا....تیمی که یه زمین تمرین بهش نمیدن ده برابر بهتر شما بازی میکنه... حیف که به تیم ما امکانات تیم شما رو نمیدن...هرچند بابا مسعود زفته و دیگه از این حق کشی ها خبری نیست...البته امیدوارم...
  • حمید IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    قلیچ مگه تو فابین بارتز هستی افتخار فوتبالی تو چیه چه کار به استقلال داری باختین فشار روکمرت هستش الهلال تحقیرتون کردحیاکنیدواقعاافتخارفوتبالی توچیه بگو از رشادت هات قل قلی قلیچ قوقی
  • علی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    قلیچ گلهایی که از استقلال میخوردی یادته ؟ پس حرف نزن روتا کم کن
  • سعید IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اینقدر پرسپولیس پیشکسوت بزرگ داره چرا میاید با این قلیچ بی کلاس مصاحبه می گذارید چون می دونید پیشکسوتها ی واقعی پرسپولیس مثل دایی و باقری و مهدوی کیا و کریمی از این دیوونه بازیها در نمی یارن تا مردم خوششون بیاد و اینها را بخونن خوب نقطه ضعف مردم را بلدید ۴
  • غلام IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    ازنظر هوادارای لنگ تاریخ از پنج سال پیش شروع شده بهش میگن سال لنگی الانم سال پنجمین خخخخ
  • استقلالی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    من یه استقلالیم ولی قلیچ راخیلی دوست دارم حرف زدنش مثل بازی کردنش است صاف وپوست کنده بنده خداباسروپاودست دروازبانی می کردتعصبش برای پرسپولیس مثل حسن روشن برای استقلال است بخاطراین باخت تاسف آور زجری که قلیچ کشیدامیدوارم فراموش کنه قهرمانی پرسپولیس درلیگ ضعیف ایران فریب دهنده بودومشخص بوددرسطح آسیا پرسپولیس درحدقهرمانی نیست
  • شهرام IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    واقعا بعضیا چقدر بی شخصیت هستن لنگی هر نظری داری برای تیم خودت بزن تو در حدی نیستی که برای تیم بزرگی مثل استقلال کبیر نظر بدی خخخححححخ
  • شهرام IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    هر چی آقا مرتضی بگه !!!!!
  • ج IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    جناب پرسپولیسی بااین همه ادعا حالا که باختید به استقلال چکارداری؟؟؟
  • استقلال دوستاره درخشان IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    عجب رویی دارید شما لنگی ها اگه جام چهار جانبه بوده خب شما کجا بودید چرا قهرمان نشدید یه حرفی میزنید خودتون توش میمونید ستاره گرفتن لیاقت میخواد .لنگاتون رو بردارید برید فرودگاه استقبالشون
  • Mamad IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    الهلال 3_0زده 4_0زده، 4_1زده، النصر و پوهانگ 3_0زدن الغرافه رو که نگو 5_1زده اونوقت این لنگیا چی میگن
  • Mamd IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    راستی محمدان بنگلادش رو باید یادشون بیاریم که چطور حذفشون کرد تو آسیا. انشالله شما لنگیا هم بالاخره یه روزی قهرمان میشید. انشالله سال دیگه خوب تمرین کنین و بیاید
  • مجید IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    لنگیهای بی بابا مسعود هر دفعه از تونل آسیایی رد شدید درد رو احساس میکنید وقتی ۲بار از جلو سال و عکس تاج کبیر رد میشی بسوزید که لایق بیش از این نیستید عقده یک ستاره هم داره از درون داغونتون می‌کنه باشد که رستگار شوید شخصیت اسمتون در حد همین بازی بود که دیدید
  • حسین IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    با سلام یک استقلالی تا اهالی فوتبال اینگونه فکر می کنند و دست از فرافکنی بر نمدارند و بچه گانه حرف می زنند فوتبال ما نه رشد می کند و ما در هیچ رده صاحب عنوان نمیشیم
  • حسین IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    با سلام یک استقلالی تا اهالی فوتبال اینگونه فکر می کنند و دست از فرافکنی بر نمدارند و بچه گانه حرف می زنند فوتبال ما نه رشد می کند و ما در هیچ رده صاحب عنوان نمیشیم
  • سعید IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    اینقدر قلیچ بی کلاس و نمیتونه مثل یک انسان خوب حرف بزنه که ما ندیدیم یک بار تلویزیون تو برنامه های ورزشی ازش دعوت کنن ببینیم اصلا چه جوری حرف میزنه همه پیشکسوتان استقلال با پرسپولس ما تو تلویزیون دیدیم جز این
  • وحید IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    قلیچ عقده ای
  • پرسپولیسی IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    ما به این خاطر نمیگیم بی اعتبارید، که چون چهار جانبه بوده یا خیلی قدیم بوده، یا فلان.بالاخره هر چیز قدیمی هم اگر اعتباری داشته باشه ارزشمنده. ما می گیم: بی اعتبار، چون هم فیفا هم FAC چیزی بعنوان قهرمانی استقلال در آسیا رو قبول نداشته و بی اعتبار می دونند. هر دو مقام رسمی فوتبال دنیا و آسیا، بصورت رسمی و مستندکتبی، که جدولش رو هم چندی پیش در همین خبر ورزشی دیدیم، بالاترین مقام تیم های ایرانی رو، فقط حضور در فینال می دونند. دو بار پرسپولیس و یکبار سپاهان. وبرای استقلال هم حضور در نیمه نهایی.
  • علی کریمی IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    سلام این قلیچ تعصب بیجا داره هردفعه مصاحبه میکنه همه چیز راخراب میکنه اگراستقلال جام آسیایی دربین 4تیم گرفته شماکجابودیدحتما شما جامها باشگاه‌های جهان بودیدچرابیخودجومیدی 6تا7سال تمام بهترین بازیکنان استقلال میرفتندچرااینهانمیگید
  • علی کریمی IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    سلام وقتی تمام پشت صحنه وزارت ورزش بخاطرتعصب زودگذرخشم هواداراستقلال راباعث میشدوالان سکوت کرده ایکاش مردبودومیگفت واعتراف میکردچه نقشه ای داشتندمیخواستنداین چندسال استقلال رانابودکنندتافقط خودشان باشندوبس ولی افرادی چون فرهادمجیدی نگذاشتند نقشه های آنها عملی شود اگراینکار نمیکردیدخداهم به یاری شمامیامدوحتماجام آسیایی میگرفتیدمثل قدیمی (چاه مکن بهرکسی اول خودت بعدش کسی) بله آقای وزیرجوان تا1هفته خواب نداری
  • امیر IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    ب‌این‌آقابگین‌زیادی‌داری‌ازاستقلال‌می‌سوزی.خدایش‌باخت‌شرافت‌مندانه‌استقلال‌کجا.باخت‌خجالت‌آوراین‌لنگیاکجا.استقلال‌بانفرات‌جدیدوجوانش‌واقعا‌بابدشانسی‌باخت.وحالااین!لنگی‌ازسوختنش‌داره‌چرت‌وپرت‌می‌گه.بابت‌ششمین‌قهرمانی‌هم‌بایدبپم.آرزوبرلنگیهاعیب‌نیست
  • ارتان IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    استقلال‌ مگه یه مدت پیش بازی نکرد بهترین بازیکن زمین دروازبان‌ الهلال شد بازی فوتبال افتضاحتون رو ماله کشی نکنید تیم ضعیف گیر آورده بودن میکوبیدن پرسپولیس تیم محلی بود الهلال همون‌ تیم‌ قبلی بود استقلال اگه بازی می‌کرد حداقل فوتبال قشنگ میدیم
  • استقلال با افتخار DE ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    عجیب پرسپولیا چطور رو دارن حرف هم بزنن لنگیا ابروی فوتبال ایران بردین ای کاش یدونه از افتخارات استقلال داشتین چکار میکردین درست استقلال دو گل باخت به الهلال اولان استقلال همه بازیکناش رفت بودن بعد سر غفلت هم دو گل خورد ولی بعدن دیدین چکار الهال کرد هر چی میزدیم توپ گل نمیشد بدشانس بودیم این هم اولین بار از الهالل میبازع استقلال ولی شماها پرسپولیسا لنگیا اصلان فقط میدودین تو زمین دنبال توپ علکی الهلال خفتون کرده بود دمش گرم الهلال ابی پوش سالار
  • م. ع IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    بنده خودم هوادار پرسپولیس هستم، بدور از هر تعصب باید بگم که امسال سال قهرمانی سپاهان است.
    • حمید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      آره دیگه بابا مسعود دیگه نیست واسه شما قهرمانی بیاره
  • فرهاد IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    بعنوان یک ایرانی نه ازحذف استقلال ونه پرسپولیس لذتی نبردم ماایرانی هستیم نه وطن فروش وهرباخت ورزش ما خصوصا دربرابر عربها سرشکستگی داره نه کری خوندن ومسخره بازی وبیدفرهنگی
  • یوسف پرسپولیسی IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    هی کیسه کیسه کیسه هی کیسه کیسه کیسه یادت میا وقتی ۶تا خوردی چقدر کیسه کشیدی هنوزبدنتون خسته از کیسه کشیدنه هنوز که هنوزه دارین میسوزین وای که سوختم میخواین بیشتر بسوزین آن هم نام پرسپولیس است
  • علی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    صحبت های آقای قلیچ درست است اگر استقلال بود بیشتر از العین گل می خورد روز ، روز پرسپولیس نبود ما قهرمانیم // پرسپولیس همیشه قهرمان می ماند منچستر هم 4 گل با رونالدو خورد ، قشنگی فوتبال همین است اما پرسپولیس باز هم با اقتدار قهرمان می شود
  • ارتش سرخ آسیا IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    مقصر اصلی باخت پرسپولیس اسکوچیچ بود که کادر فنی و بازیکنان در اختیارش بودن
  • Sara IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    جنگ و دعوا بر سر بازی دو تیم! تا زمانیکه قدرت حل مسئله نداریم، و دائما به دنبال مقصر میگردیم مشکلات این سرزمین حل نخواهد شد، سعی کنیم بالغانه فکر کنیم و بدون توهین و قضاوت مسائل را بررسی کنیم ، جهل تا کی از ایران رخت برمی بندد ؟
  • یاشاسین اردبیل IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    تیم جوانان تراکتور سازی با 16 بازیکن وبدون تمرین با تیم النصر که به مراتب قویتر از الهلال در عربستان بازی کرد ودر یک بازی خوب یک هیچ بازنده شد لطفا پرسپولیسیها بهانه نیاورند
  • محمدرضا سنجری IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    درود بر قلیچ عزیز میبینم چه همه استقلالی بازدید کردن از صحبتهای شما والله ما که پست های اون تیم رو حال نمیکنیم ولی شما اینقدر بزرگی که دوست و بدخواه نمیتونه از کنار اسمتون ساده رد بشه
  • یک عشقست یک پرسپولیس ❤ IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    بنظر من ترابی بازیکن خوبیه اون ۳ تا گلی که خوردن فدای سرشون اشکال نداره قرار نیست که پرسپولیس همیشه برنده باشه بچه ها آمادگی نداشتن دنیا که به آخر نرسیده انشالله جبران میکنن
  • آرش IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    سلام. دلم میسوزه واسه این بنده خدا. خیلی حالش خرابه. دعاکنید واسه شفاش. الهلال با چند مصدوم و با افت تیمی و افت نتایج بعد از بازی استقلال، به لنگ رسید. حتی کارشناسان لنگ هم اعتراف داشتن که الهلال در دفاع ضعیف شده. بازی استقلال که تمام ستارگانش رو از دست داده بود جلوی الهلال ببینید. دوتا اشتباه کرد و دو گل خورد. و با بدشانسی حذف شد. پنالتیش هم نگرفتن. ولی لنگ سه تا خوردو خوش شانس بود که ۵تا دیگم نخورد. کلا دوماه نیس سلطانی فر رفته ها. این همون تیمی بود که لنگیا میگفتن دوم شده و از تیم ازبک ضعیفتر بوده! کمترین تغییراتو لنگ در بین تیمای آسیایی داشت و خریدهای خوبی هم داشت. تراکتور ده تا بازیکن فیکسش جدا شدن، فقط با یه گل باخت! گربه که دستش به گوشت نرسه، میگه پیف پیف بو میده. شجاع و نوراللهی و کنعانی هم برای لنگ زحمت کشیدن. حالا این آقا قلیچ چون اون موقع ها هیچ پیشنهادی نداشته بخاطر سطح پایینش، مونده بوده. وگرنه نفر اول خودش میرفت. بازیکنا هم بنده ی پولن. دوسوم لنگیا(و بعضی از استقلالیا) قبلا گفته بودن طرفدار تیم مقابلن. شبا آرامبخش بخور بخواب آقا قلیچ
  • حمید IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    مردک توهمی سرورت استقلال بدون قائدی و ریگی و شجاعیان و دیاباته و فرشید اسماعیلی و نادری و میلیچ با الهلال بازی کرد . ولی بازم بدون همین نفرات جوری بازی کرد که دروازه بان الهلال بهترین بازیکن زمین انتخاب شد . تیم حکومتی شما بدون مغانلو و نورالهی و کنعانی دریغ از یه موقعیت .
    • دانیال IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      داداش بین این هم بازیکنی که شما از دست دادید یکیش بازیکن کلیدی بود که اونم قائدی بود ما سه تا بازیکن از دست دادیم که هرسه بازیکنان کلیدی بودن
  • قلیچ و پلیچ IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    باز داری ... میخوری عموفرمان دوچرخه ۲۸ فینال رو دیدیم قهرمانیرو هم دیدیم شما هم خوابشو دیدین پس برو کشکتو بصاب بابا
  • محمد حسینی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    آقای قلیچ،حرف زدن بلد نیستی،حرف نزدن که بلدی برادر.استقلال متلاشی شده توسط وزیر ورزش پیشین جلوی الهلال ۲_۱ باخت.شما با اون ۵ قهرمانی لیگ ۳ تا خوردید آخرشم که مَچَل شده بودید.آقای قلیچ برای حرف زدن یکم فکر کردن هم لازمه
  • مصطفی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    اگه ما بین چهر تیم اول شدیم پس شما کجا بودین یا حالا تشکیل نشده بودین لنگ قدمتش به 20 سال نمیرسه
  • استاد IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    چرا طرفدارای دوتیم اینجوری به جون هم افتادن اگه پرسپولیس ۳ تا خورداستقلال هم ۶ تا خورد به جای این کولی بازیا باید یه فکری برای دوتیم بشه شاید مرحله های مقدماتی و بشه با غیرت و تلاش برد اما مراحل بالا رو نه
  • بخشنده IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    یعنی واقعا برای همتون متاسفم پولشو اونا میگیرن عشق و حالشو اونا میکنن دلبری هاشو اونا میکنم دیگه چی بگم هر چی بگم کم گفتم به طور کلی ویلاها و زندگی های لاکچری و رؤیاییش واسه اوناست حالا شما هم خیلیاتون واسه نون شبتون موندین نشستین همدیگر و واسه یه عده بیت و المال خور که حق من و شماست خودتونو جر میدین. ول کنین بابا حالتون خوش نیست. فکر نان باش خربزه آب است.
  • شهرام IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    سلام ، هبچوقت باخت یه تیم ایرانی ، برابر یه تیم خارجی( بخصوص عربستاتی) دلنشین نیست ، گزارشگر عرب اصلا نام پرسپولیس و الهلال را نمیبرد ، فقط میگفت ایران و عربستان ، اما ... همین صحبنهای نسنجیده امثال قلیچ ، اجازه نمیده کار درست بشه ، یادش بخیر ، سالیکه استقلال و پرسپولیس با حمایت هواداران همدیگه ، نمایندگان قدرتمند ازبکستان و قزاقستان را توی آزادی《 له کردند 》.
  • لنگ سوراخ کن IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    لنگی های بدبخت چقدرمیسوزید فکرکردین اسیام لیگ ایرانه بااسنپ جام بگیرید اون دوتافینال اسیام چقدر به قطری‌ها وعربستانیا پول بیت المال حروم شد بعدشرقی ها درتون گذاشت قهرمانی اسیایی استقلال کبیر تا ابد گوش کنید تاابد داغ دلتون میمونه همون موقع سلطان قلابیتون رفته بود استقبال تا ازنزدیک جامو ببینه باخربحث کنی بهترازلنگی ها سرش میشه خدایا شکر لنگی نیستم الحمدلله هزاران سپاس
  • مصطفی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    عذر بدتر گناه نیار اینقدر امثال شماها توی توهم پرسپولیس فینالیست اسیا غرق شدید که با باری مقابل الهلال حرفی برا گفتن نداشتید باختید به جاب اینکه تجربه بشه براتون دارید توجیه میکنید ابروی فوتبال رو امثال شماها میبرن یعنی چی اگه استقلال بود دورقمی گل میخورد اینکه استقلال با همین الهلال بازی کرده بود و با بد بیاری اشتباهات فردی متحمل شکست شد اگه بازیه استقلال و پرسپولیس رو کاربلد و کارشناس انالیز کنه مشخصه که استقلال خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کرد میمونه ی تماشاگر که اونم دلیل خوبی برا نافرجامیه پرسپولیس نمیتونه باشه از خواب عفلت بیدار بشید خود زنی نکنید تلاش کنید
  • مصطفی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    ایندفعه قلیچ بزرگ مرد پرسپولیس سرمربی محترم تیم ملی ایران رو مقصر میدونن که ترابی بخاطر بازی نکردن ابن بازیکن رو کشت و وقتی هم با الهلال بازی کرد همه رو شوکه کردبابا باختین بد بازی کردین الهلال هم خوب بازی کرد اینهمه اسمون و ریسمون نداره ی کارشناس و کاربلد میاد نقاط ضعق تیم خودشو میگه و نقاط قوت حریف توجیه کردن و وقاحت حدی داره قخرمانیه ی اسیا استقلال رو پرسپولیس چرا نداره مگه سه چهار تیم نبوده استقلال شده قهرمان معلوم میشه استقلال لیاقت داشته شده فهرمان و تیم تو نداشته نائب قهرمان شدید مبارکه بایدم براتون افتخار بزرگی باشه وقتی دستتون به قهرمانی نمیرسه منتها فعلا هر وقت قخرمان اسیا شدید اظهار فضل کن تا اونموقع سکوت کن چونکه کارشناسی هوچی گری نیست
  • محمدرضا IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    چرا حرف بی ربط میزنید بعد 2 سال با حضور تماشاگران خیلی تاثیر میذازه بعدشم مهره های گرون قیمت گرفتن و تیم الهلال در اوج امادگی بود 7 تا بازی لیگ انجام داده بودن و... پرسپولیس اگه بازی های لیگ انجام میداد و سوپرجام رو برگزار میکردن و پرسپولیس قهرمان میشد روحیه خیلی خیلی میرفت بالا بعدشم ما کنعانی و نوراللهی رو داشتیم اینجوری میشد سالم الدوساری رو کنعانی میگرفت نمیذاشت تکون بخوره و نوراللهی هم حمله رو تقویت میکرد استقلالی ها وطن فروش منطقی فکر کنید بعد نظر بدید
  • محمد IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    بابا یکی قرصهای این بنده خدا را درست بهش بده معلوم نیست با خودشم چند چنده.اطلا عات را کامل کن بعد حرف بزن.
  • حسین IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    شما بگو همون موقع که اس به عنوان نماینده ایران درچهارجانبه شرکت میکرد تیم شما کجا بود ویا همون سال ها که پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در چهارجانبه آسیا شرکت میکرد کدام جام را بدست آورد
    • Siavash IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      فقط یه دلیل منطقی میشه براش پیدا کرد اون زمان تیمی به اسم لنگ هنوز تاسیس نشده بود و میشه نتیجه گرفت لنگ قدمتش زیر بیست سی ساله
  • Kodak IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    تقصیر اسکوچیچ نیست تقصیر ویلموتسه!! کم میارید نندازید گردن این بدبختا
  • مصطفی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    کدوم آدم عاقلی با همچین آدم معلوم الحالی مصاحبه میکنه؟
  • آرش IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    باز این عمو سیبیلو حرف زد آخه خود شیرین تو در حد استقلال نیستی که حرف میزنی . جهت اطلاع عمو سیبیلو باید بگم تنها تیم ایرانی که الهلال رو در عربستان برده استقلال کبیره که نامش در کنار کورش کبیر باید بیاری هر وقت خواستی در باره استقلال حرف بزنی برو دهن ت رو آب بکش .
  • اس اس قهرمان GB ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    آقای قلیچ خیلی بی فرهنگی،ازجای دیگه داری میسوزی سر استقلالی ها خالی میکنی،عقده ای حسود،
  • پژمان تهران تراختور GB ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    این پیشکسوته؟ ادبیاتش همینه؟ وای بحال پرسپولیس تو فوتبال حرفه ای بازیکن حق رفت و برگشت و کلا حق جدا شدن داره هنوز این یارو نمیفهمه بهترین بازیکنای لیگ فرانسه و انگلیس تو الهلال هستن با بازیکنای تیم ملی عربستان من روز قبل بازی تو پیج یحیی رفتم نوشتم (pezhman_traxtorr) اسم پیجم هست برید ببینید چی نوشتم .. گفتم یحیی قارداش اگر میخوای برنده بازی باشی رادوشویچ را فیکس کن و دقیقا بازی ک کره جنوبی مقابلمان انجام داد یعنی پرس از حریف زمین و انجام بده ... اگ نبردین شاهرگم گرووووو . پرس هم نیاز به دوندگی داشت . ولی گوش نکرد . رادو دوتا فینال اسیا دیده لک کجا رو دیده بود جز ماشین سازی ... چرا هوادارای پرسپولیس الکی یکی را گنده میکنن ... چرا باید جلو عربستانیا ضایع بشیم
  • از اویم IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    آدم به این سطح شعور ندیده بودم تا بحال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی