هواداران الهلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر یک ناعدالتی دیگر در حق پرسپولیس را در بازی نیمه نهایی به نفع سعودی‌ها تغییر داد.

تیم های فوتبال الهلال و النصر امشب از ساعت ۲۱:۳۰ بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را در ریاض برگزار می کنند.

در همین رابطه نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد ناظر AFC به نمایندگان دو تیم اعلام کرده آوردن بلندگو به ورزشگاه برای تشویق تیم هایشان ممنوع است.

این اقدام AFC درحالیست که بازی پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال با وجود بلندگوهای هواداران تیم سعودی برگزار شد.

از ویژگی های اصلی هواداران کشورهای عربی استفاده از بلندگو در ورزشگاه است تا رقبا را زیر فشار بگذارند. AFC آوردن بلندگو را در بازی پرسپولیس با الهلال ممنوع نکرد تا تماشاگران سعودی سرخ پوشان را زیر فشار بگذارند اما در بازی دو تیم سعودی این ابزار تشویق را ممنوع کرده است.

پیش از هم AFC قرار بود سکوهای ورزشگاه الملز میان پرسپولیس و الهلال به صورت مساوی تقسیم شود ولی اجرایی نکرد تا تمام سکوها در اختیار هواداران الهلال قرار بگیرد. اما در بازی نیمه نهایی میان النصر و الهلال سکوها به صورت مساوی تقسیم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    بیخودی غر نزنید همینه که هست هر کی ناراحته از اختلاسهاش کم کنه هزینه کنه واسه ای اف سی در ضمن این دومیش نیست چندمیشه و اصلا برگزاری مسابقات با این فرم خودش یه بیعدالتی یزرگ بود.
  • بیشاپور IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    AFC واقعا یه سازان مسخره ای هست. هیچ قانونی در آن وجود نداره و اگر داشته باشه سلیقه ای اجرا میشه. الان استقلالی ها خوشحالن که پرسپولیس باخته و پرسپولیسی ها از باخت استقلال خوشحال میشن. نمی دونن که تا 100 سال دیگه با این مسولین بی عرضه ای که ما داریم به جایی نخواهیم رسید.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    این مسئولان بی عرضه واقعاً خوابن یا خودشون رو زدن به خواب، خادم که دم به ثانیه تو تلویزیون و رادیو در حال در افشانیه سجادی هم که تیکه کلامش تو جریان نیستمه نکنه این بابا وزیره جای دیگه شده و ما فکر میکنیم وزیره ورزشه
  • احمدرضا IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    برادرربطی به بلندگو ومیزبانی نداشت پرسپولیس نابودبوددرحد تیم محلی وکوچه بازاری حتی یک فرصت گل هم نداشت شانس اوردیم گلهای دورقمی نخوردیم تمام اعضای تیم از خداشون بود دعا میکردن زودصوت بازی پایان بزنه تا بیشتر گل نخوردن.ایران فقر بدبختی هست بازیکنان پرسپولیس مجبور شدن بفروشن پول نبوداما الهلال بازیکنان بزرگی داره سرمایه خرج کردن.
  • علی US ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    وای وای چه بی عدالتی زشتی. اگه اینکارو نکرده بودن پرسپولیس 4 بر صفر می برد
  • سعید IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    انقد از بی عدالتی ای اف سی تیتر نزنید وقتی بلد نیستید از حق تون دفاع کنید قطع یقین طرف مقابل از این ضعف به نفع خودش استفاده میکنه ...پرسپولیس بخاطر تحریم و مسائل سیاسی حتی نمیتوته طلب خورش و از ای اف سی دریافت کنه اونوقت خودش بخاطر بدهیاش و نبود اعتبار حتی بازیکنای درجه دو خورش و حفظ کنه چه برسه به اینکه مثله بقیه تیمای آسیایی بهزیکن‌خوب جذب کنه والله این دوسال هم غیرت کردن تا فینال رفتن اگر نه تیمای ایرانی رو چه به لیگ قهرمانان
  • ک.م IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    مکافات تو همین دنیا اجرا شد.چطورید پرسپولیسی ها؟ یادتونه با ناداوری ها و حمایت های عوامل وزیر، بازی ها رو می بردید و قهرمانی های ساختگی می گرفتید؟ الان دار مکافات شما شد . دیگه حامی بازی در آر ندارید.مطمئن باشید امسال بدون بابا مسعود، از پنجمی بالاتر نخواهید اومد.این خط این نشون.
    • علی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      یعنی خدایی ما همچین وزیری داشتیم که در سطح آسیا از یه تیم حمایت کنه . اینقدر نفوذ و قدرت داشته که حتی تیم برسه پای فینال ؟!! اگر همچین کسی وجود داشته پس خیلی ازش قابل بودیم . حیف شد
  • سجاد IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    انشاالله فینال ببازه الهلال و عدالت رایت بشود و حال این عرب ها گرفته بشود و کیف کنیم
  • رضا IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    در تاریخ فوتبال تا حالا دیدین تیم ایران یا باشگاهی از ایران با تیمی بازی کنه و ببازه همیشه یک مقصر هست یا داور یا فدراسیون یا... نژاد برتر
  • ق ر IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    پرسپولیس بیشتر فدارسیون فوتبال آبی نابود کرد چون از بیگانه هیچ انتظاری نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی