خبر خوش برای استقلالی‌ها؛ سورپرایز بزرگ آجرلو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک شرکت تبلیغاتی برای تبلیغات دور زمین بازیهای خانگی استقلال مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به این باشگاه پیشنهاد کرده است.

این شرکت تبلیغاتی فقط برای تبلیغات محیطی باشگاه استقلال در این فصل عددی را پیشنهاد کرده که بیشتر از حدود ۱۰۰ میلیاردی است که فصل گذشته کارگزار قبلی این باشگاه برای کل برند پرداخت کرده است. 

این مبلغ بخشی از قرارداد کارگزاری است که با باشگاه به توافق رسیده و به نظر می رسد که به زودی از آن رونمایی می شود. این کارگزار غیر از مبلغ تبلیغات محیطی عددی بسیار بیشتر از کارگزار پیشین را به باشگاه استقلال پیشنهاد کرده است. 

با توجه به تفاهم باشگاه استقلال با این کارگزار به نظر می رسد که تنها یک بخش تبلیغات محیطی بتواند بسیاری از مشکلات مالی این باشگاه را حل کند و در ادامه زمینه ساز درآمد بیشتر باشگاه در سایر بخش ها هم شود.

این در حالیست که پیش از این گفته می شد آجورلو معتقد است میزان درآمدهای استقلال در طول فصل می تواند چندین برابر مبالغ قرارداد سال های گذشته باشد و به نظر می رسد یکی از ظرفیت های مورد نظر مدیرعامل استقلال فرصت استفاده از تبلیغات محیطی در بازی های خانگی است که پیش از این عملا درآمدی برای این باشگاه نداشته است.

باید منتظر ماند و دید که واکنش سازمان لیگ در مقابل عزم باشگاه استقلال برای سپردن تبلیغات محیطی به این کارگزار چگونه خواهد بود. 

طبق اعلام معاون حقوقی باشگاه استقلال، قرارداد این باشگاه با های وب طبق رای حکم فسخ شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ادریس تاجی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    درود بر سردار کوشا و خوش قلب
  • محسن IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    ما کارکزار مشترک نمی خواهیم!!!
  • سیدرضا IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    احسنت بر سردار دلهای آبی . این اولین مدیر عامله که بعداز حاج فتل داره برای استقلال واقعا کار میکنه . آجرلو ثابت میکنه اونایی که نزاشتن رییس فدراسیون بشه چقدر خائنن. فکر کن بعضی از خبرنهارها پشتیبان کریمی کیا و دقیقی بودن تو انتخابات ، اولی که قرار بود رییس باشه به برترین سرمربی تاریخ ایران میگفت دلال موزامبیکی و سواد آکادمیکش سیکل بود ، نایب رییس اولشم دیپلم ردی و مالک تیمی که اون افتضاحو تو نوجوانان براه انداخت با تقلب ، نایب رییس دومش هم که سواد داشت بخاطر دوپینگ دوسال آخر فوتبالش محروم بود خخخخ
  • ایمان پرسپولیسی IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    مگه دست سازمان لیگ نیستش؟؟؟ ولی اگه واقعا بتونن بگیرن که خوبه چون باشگاه های دیگه هم میتونن از حقشون استفاده کنن و از دست برده داری سازمان لیگ راحت میشن چون تقریبا هیچ پولی به باشگاه ها نمیدن
  • تاجی رئالی IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    وقتی کار به کار بلد سپرده بشه همینطوره آقای آجرلو ممنون خدایاشکرت
  • كيسه دوز IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    فقط ادامس پرستو نباشه كه خيلي سفت بود. همون پفك عابي بهتره خخخ
  • ارش IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    باشگاه استقلال نباید دیگه بزارن اسپانسر مشترک با تیم پیروزی بگیرند.چون اسپانسر مشترک هزینه های باشگاه پیروزی رو هم از بودجه اسپانسرینگ باشگاه استقلال پرداخت میکند.چند ساله دارن هزینه های تیم سوم پایتخت رو از بودجه باشگاه استقلال تامین میکنند.هوادار باشگاه استقلال از آقای اجرلو تقاضا دارد اسپانسر مشترک با باشگاه پیروزی نگیرند
  • Fati IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    سردار دل ها
    • ۷و۸ IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      دل های ابی..؛)
  • صمدقلی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    این خبر عین اینکه بگی یک شبکه تلویزیونی خارجی اومده می خواهد حق پخش بدهد به بایزهای یک تیم . تبلیغات محیطی دور ورزشگاه انحصاری دست سازمان لیگ است ( البته بگذریم که کلا بیت المال ، بودجه دولت و درامدهای سازمان لیگ همشون همون جیب و محل خرج استقلال هستند ) همونطور که حق پخش دست صدا و سیما است و به احدی جواب پس نمی دهد . مردم را اشکول فرض نکنید . اگر می خواهید از الان برای واریزیهای بی حساب و کتاب بعدی استقلال بهانه جور کنید یکذره روش فکر کنید . مثل زمان معجزه هزاره سوم بود که بودجه دو تا وزارت خونه ورزش و رفاه دست استقلال جونتون بود.
    • مهدی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      قلی جان ... اولا اطلاعاتت رو کامل کن ... دوماً گوش بحرف دوتا ادمین باشگاه لنگ نده ... اینا اگه راستگو بودن و دنبال حقیقت ، میرفتن ریخت و پاش های باشگاه پرسپولیس رو در میاوردن... یا میرفتن از رسول پناه گزارش تهیه میکردن.. به هر حال باید مشخص بشه و شفاف که تو این ۵ سال پولهایی که تزریق باشگاه پرسپولیس شد و قراردادهای نجومی ، پولش از کجاس.. منبع مالی اش کیه؟؟ هدایتی؟ سلطانی فر؟ جهرمی؟ عراقچی؟ یا کس دیگه ای
  • ارتش سرخ IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    تبلیغات مگه دست سازمان لیگ نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی