نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گومیس بازیکن بسیار بی ادبی است/ پول کالدرون را جور کنید و بازیکن بخرید
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پرسپولیس در دیدار با الهلال عربستان شکست سنگینی را تجربه کرد تا در مرحله یک چهارم نهایی از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کند.

اتفاقی که ناراحتی شدید و غم بزرگی برای هواداران پرسپولیس به دنبال داشته است. در این میان اما محمود خوردبین مرد سپیدموی پرسپولیس از زاویه دیگری به این شکست تلخ نگاه می کند ... گفت و گوی خبرورزشی با خوردبین را در زیر بخوانید:

آقای خوردبین چرا پرسپولیس ۳ گل از الهلال خورد؟

جواب های متعددی می توان به این پرسش داد. الهلال تیم بهتری بود و بازی را برد درحالی که پرسپولیس مثل همیشه نبود.

چرا؟

به هرحال تیم پرسپولیس شرایط نُرمالی نداشت. تأخیر در سفر به عربستان هم شاید مزید برعلت شد تا با اعصابی ناراحت و استرس به این کشور سفر کنند. با این حال نباید دنبال بهانه شکست باشیم و باید بازی با الهلال را از ذهن بچه ها پاک کنیم.

نمی شود، به نظر شما می شود؟

چرا که نه؟ همین تیم با یحیی گل محمدی توانایی هایش را ثابت کرده است. همین تیم به فینال آسیا رسیده و قهرمان ایران شده است. با همین بچه ها بهترین اتفاقات برای پرسپولیس افتاده و باز هم خواهد افتاد. بنابراین ماندن در فضای شکست مقابل الهلال می تواند خیلی خطرناک باشد.

منظورتان لیگ برتر است؟

بله، همین طور است. اگر بخواهیم همچنان به شکست مقابل الهلال فکر کنیم باید با قهرمانی لیگ برتر هم خداحافظی کنیم. شکست تلخی بود و خود من هم کلی حرص خوردم و ناراحت شدم اما فوتبال همین است. شما یک روز برنده و قهرمان هستید و روز دیگر می بازید ولی نباید درآن باخت غرق شوید. این کلید موفقیت است که پرسپولیسی ها باید آن را بدانند.

بهترین بازیکن دیدار با الهلال چه کسی بود؟

زننده گل اول این تیم (سالم الدوساری) خیلی تکنیکی و انرژیک بود. واقعا مهارش سخت بود و هرکاری دلش خواست کرد.

ولی گومیس ۲ گل زد؟

گومیس مهاجم بسیار بی ادبی نشان داد. این رفتار در فوتبال دنیا جایی ندارد که شما بعد از زدن گل بخواهید با شادی خود تیم حریف را تحقیر کنید.

ولی این شادی را گومیس بعد از تمام گل هایش حتی در لیگ عربستان هم انجام می دهد؟

فرقی نمی کند جلوی هر تیمی این کار را انجام دهد زشت و ناپسند است. شما برای شادی گل می توانید نقشه های بهتری هم بکشید یا اینکه کارهای زشت تر از این هم انجام دهید. شما می بینید لیونل مسی بعد از هرگلی که می زند دستانش را رو به آسمان گرفته و گلش را به مادربزرگ مرحومش تقدیم می کند. این رفتارها و چهاردست و پا راه رفتن بعد از زدن گل ... واقعا نمی دانم چه بگویم؟

با ناصرمحمدخانی که صحبت می کردیم می گفت ۱۰ بار دیگر هم با این الهلال بازی کنیم باز شکست خواهیم خورد. این حرف را قبول دارید؟

حق با ناصر است. این الهلال میزبانی را گرفته بود و با اتفاقی که برای کاروان پرسپولیس افتاد تیم عربستانی توانست نهایت استفاده را کرده و حتی در ادامه ورزشگاه خودش را هم پُر کرد. تیم بسیار پرمهره ای هم بود و ...

راهکار شما به عنوان یکی از پیشکسوتان و استخوان خُرد کرده های پرسپولیس برای برون رفت از بحران کنونی چیست؟

در پرسپولیس همه خودشان تجربه کافی دارند اما به نظرم این تیم نیاز به تقویت دارد. من نمی دانم پول کالدرون جور شد یا نه اما هرچه زودتر باید طلب این مربی آرژانتینی پرداخت و درصورت امکان بازیکنان مناسب خریداری شوند. در برخی پُست ها واقعا کمبود بازیکن داریم.

ظاهرا یحیی گل محمدی هم همین حرف ها را به مجید صدری زده است؟

به هر حال او هم به عنوان سرمربی و مسئول اول فنی تیم حق دارد نگران آینده پرسپولیس باشد. تیم باید تقویت شود.

اگر تقویت نشود؟

من نگران هستم و خیلی هم نگرانم! عدم تقویت تیم از لحاظ بازیکن خطرناک است و می تواند سد راه قهرمانی پرسپولیس باشد. آقای صدری باید دست جنبانده و هرچه زودتر با پرداخت مطالبات کالدرون پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را باز کرده و هرچه زودتر با نظر یحیی گل محمدی بازیکنان خوبی برای تقویت تیم بخرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی