نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آجورلو مقابل سازمان لیگ ایستاد/ دعوای بزرگ استقلال با سازمان لیگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل استقلال با ارسال درخواست رسمی به رئیس سازمان لیگ اعلام کرد کارگزار این باشگاه مسئولیت اجرای تبلیغات محیطی در مسابقات خانگی را برعهده خواهد داشت.

پس از رونمایی از قرارداد جدید کارگزار باشگاه استقلال و تعیین میزان درآمد حاصل از تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی، مدیرعامل این باشگاه در مکاتبه با سازمان لیگ ضمن معرفی شرکت طرف قرارداد از این سازمان درخواست کرد برای اجرای تبلیغات محیطی با شرکت کارگزار باشگاه استقلال در زمینه اجرای تبلیغات در بازی‌های خانگی این باشگاه همکاری شود.

در بخشی از نامه مصطفی آجورلو خطاب به حیدر بهاروند آمده است:

«مقتضی است ضمن ارج نهادن به حقوق باشگاه استقلال به عوامل برگزاری مسابقات دستورات لازم را برای همکاری با کارگزار این باشگاه شرکت ایده پروران تبلیغ جهت اجرای تبلیغات محیطی ابلاغ فرمایید.

بر این اساس باشگاه استقلال در فصل جدید از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی خودش استفاده خواهد کرد و این بستر درآمدزایی را به سازمان لیگ واگذار نمی‌کند. همچنین در قرارداد کارگزار جدید باشگاه استقلال که ۵۰۰ میلیارد تومان کف مبلغ تعهد پیش بینی شده ۱۵۰ میلیارد تومان به استفاده از تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی اختصاص یافته که افزایش چشمگیر و بی‌سابقه درآمدهای این باشگاه را در فصل جدید نشان می‌دهد و می‌تواند یکی از اتفاقات بی‌سابقه در حوزه اقتصادی فوتبال کشور محسوب شود.

این در حالی است که سهم باشگاه‌ها از محل تبلیغات دور زمین در سال‌های گذشته بسیار ناچیز بوده و عملا درآمدی قابل توجهی متناسب با ظرفیت موجود در این بخش پرداخت نشده است، اما رویکرد متفاوت باشگاه استقلال در موضوع پرونده تبلیغات محیطی در این فصل می‌تواند اتفاق متفاوت و بی سابقه‌ای را در این حوزه رقم بزند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی DE ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    این هم از مزایای سردار بودن
  • شادوماد IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    به این میگن مدیریت قوی،ماشاالله به سردار آجورلو،چرا باید سازمان لیگ از تبلیغات محیطیه بازی استقلال درآمد داشته باشه و پولشو ببره خرج شکایت پرسپولیس بکنه؟ اصلا کوتاه نیا سردار،هوادارای ابی پایتخت همه جوره پشتت هستن
  • Amirali IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    یجا باید این رویه غلط تموم بشه تلوزیون حق پخش نمیده ومیلیاردی از تبلیغات قبل و حین بازی استفاده میکنه تبلیغات محیطی هر جای دنیا با باشگاه هست اما اینجا سازمان لیگ یه تبلیغات میره کنار زمین و حق تیم ها خورده مبشه دیکه بعضی اوقات کم مونده سه ردیف تبلیغاتو بکنن چهار رپیف و پولشو بکشن بالا
  • مهرداد IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    اگر سازمان لنگی دوباره سنگ اندازی نکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی