نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
۴ |
۴
فرهاد مجیدی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال از نحوه بازی شاگردانش در نخستین دیدار لیگ بیست‌ویکم ابراز نارضایتی کرد.

فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل هوادار گفت: در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم و بازی خوبی ارائه نکردیم. در نیمه دوم اما شرایط خیلی بهتر شد و موقعیت گلزنی ساختیم. در مجموع با اینکه پیروز شدیم، از نحوه بازی تیم و بازیکنان رضایت ندارم و امیدوارم در ادامه بازی‌های بهتری به نمایش بگذاریم.

وی درباره دلیل تکرار پنالتی وریا غفوری تصریح کرد: متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد و اگر شما فهمیدید، من هم فهمیدم. ترجیح می‌دهم با داور چهارم صحبت نکنم و از او سوال نپرسم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آبی‌پوشان چه زمانی به شرایط آرمانی می‌رسند، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم. روز گذشته هم گفتم که تیم ما باید نمایشی در شأن نام باشگاه استقلال ارائه کند تا هواداران راضی باشند. با بازیکنانی که داریم، این اتفاق رخ می‌دهد. امروز اصلاً بازی خوبی ارائه نکردیم، اما مطمئن باشید در دیدارهای بعدی خیلی بهتر حاضر می‌شویم.

مجیدی در این باره که مهدوی‌کیا گفته سه بازیکن استقلال به اردوی تیم امید دعوت خواهند شد، خاطرنشان کرد: آقا مهدی می‌تواند از هر بازیکنی که نیاز دارد، استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    استقلال امروز در شرایطی مقابل تیم هواداربازی کرد که نسبت به فصل قبل چندین تغییر در پست های مختلف داشت،اما با این وجود به نسبت خوب بازی کرد مخصوصا نیمه دوم خوب بود‌ و در گام نخست تیم با انگیزه هوادار رو مغلوب کرد این استقلال نوید یک تیم خوب میده که از بازیکن جوان و با تجربه ادغام‌شده است بنظرم با خرید دو بازیکن خارجی سطح بالا استقلال می‌تواند فصل درخشانی داشته باشد..
  • تاج IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    ترو خدا بهتر بازی کنید لطفا پدرمون و دراوردید بخدا
  • ماک AE ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    دوستان استقلالی ۲ ماه این تیم با همدیگه تمرین میکنند و فرهاد بازیکنان رو انتخاب کرده و بهانه ای هم نمیتونه بیاره بیایید از همین الان ازش بخواهید اگه نمیتونه صادقانه بره، آخه این چه بازی بود تیم گمنام هوادار با یک بیستم بودجه ما تیم ما رو حداقل تو نیمه اول پرس کرده بود یادتون باشه هوادار اولین تجربه اش تو لیگ برتر بود آقا الکی الکی دیگران رو حمایت کور کورانه نکنید آخر فصل باز همتون گریه میکنید با اینهمه ادعای این اساتید فقط صدر جدول تا آخر فصل حتی یه باخت هم قابل پذیرش نیست ترا به خدا محکم باشید الان مدیر خوب، قرداد بالا با اسپانسر جدید،زمین تمرین، بازیکن جدید مربی خارجی دیگه چی میخوان...اگر نتونست بره یه مربی تراز اول بیاریم
    • فرهاد بیا بیا ......... IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      باشه میگ میگ جان ازطرف ما به بابا مسعود و ایادیش سلام برسون خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی