نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
۱ |
۵
امیرحسین حسین‌زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در استقلال شماره ۹۹ یعنی امیرحسین حسین‌زاده نشان داد مایه‌های بزرگی را دارد و می‌تواند کاری کند که جای خالی فرشید اسماعیلی اصلاً حس نشود.

در روزی که گل‌گهر، تراکتور را گلباران کرد و در حد یک مدعی نشان داد، استقلال هم حداقل یک نیمه فوتبال شناور و امیدوارکننده‌ای را مقابل هوادار انجام داد و هوادارانش را به آینده امیدوار کرد. در استقلال شماره ۹۹ یعنی امیرحسین حسین‌زاده نشان داد مایه‌های بزرگی را دارد و می‌تواند کاری کند که جای خالی فرشید اسماعیلی اصلاً حس نشود.

شاید بارزترین نکته در تیم استقلال، همین حرکات بازیکن جدیدشان بود و البته استقلالی که مقابل هوادار دیدیم، همچنان فاقد بازیکن بزرگی بود که در بازی‌های حساس تعیین‌کننده باشد. جوان‌های استقلال نظیر همین حسین‌زاده شاید ماه‌ها بعد تبدیل به بازیکنان بزرگی شوند اما فراموش نکنیم که استقلال در تمام فصول گذشته وقتی جام را از دست داد که در نیم‌فصل اول امتیازات زیادی را حراج کرد.

استقلال شروع خوبی در لیگ جدید داشت و ۳ امتیازی که می‌خواست را هم گرفت اما قضاوت در مورد تیم مجیدی و البته مدعیان قهرمانی هنوز خیلی زود است و باید چند هفته دیگر صبر کنیم. تیمی که جوان می‌شود، طبعاً زمان می‌خواهد و استقلالی‌ها امیدوارند ۲ بازیکن خارجی که قرار است بیایند، در کنار کوین یامگا بازیکنان بزرگ و تأثیرگذاری باشند. طبعاً استقلال در کنار جوانان آینده‌دار نظیر سلمانی، خاقانی، حسین‌زاده و... به بازیکنان بزرگ و باتجربه هم نیاز دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    حسین زاده چیزی فراتر از اسماعیلی هسته .البته اگه قدر خودشو بدونه شاید استقلال صاحب یه مجتبی جباری دگه ای شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی