نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تیم ملی فوتبال لبنان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشاور فنی تیم ملی فوتبال لبنان اعلام کرد این تیم در صورت پیروزی برابر ایران شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را پیدا خواهد کرد.

یوسف محمد دودو در برنامه گلدن بال شبکه تلویزیونی MTV گفت: آسیب‌زدن به بازیکنان کهنه‌کار و باتجربه تیم ملی فوتبال لبنان تحت هیچ شرایطی در دستور کار نیست. احساس می‌کنم برخی‌ها می‌خواهند تعدادی از بازیکنان لبنان که دارای سن بالایی هستند را کنار بگذارند. این موضوع در شرایط کنونی قابل پذیرش نیست، زیرا بازیکنان جایگزین نداریم.

مشاور فنی تیم ملی فوتبال لبنان افزود: بازیکن باسابقه در تیم ملی یک دستاورد بزرگ است. در صورتی که بازیکن جایگزین آماده نداشته باشیم نمی‌توانیم بازیکن باتجربه را کنار بگذاریم. برای رسیدن به نتایج خوبی حضور بازیکنان باسابقه کنار دیگر بازیکنان نیاز داریم.

یوسف محمد دودو با اشاره به بازی بعدی تیم ملی فوتبال لبنان برابر ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: اگر در این بازی پیروز شویم لبنان شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را پیدا خواهد کرد. در دنیای فوتبال هیچ غیرممکنی وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    لبنان در گذشته تیم کیروش رو شکست داده . و این ادعا چیز عجیلی نیست
  • آرش DE ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    این بنده خدا تقصیری نداره هنوز فکر میکنه کیروش سرمربی تیم ملیه ..‌.
  • ع م IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    غلط نگفته. اونا هم این شانس رو دارن. فوتبال هم به همین خاطر همین شگفتی هاش جذابه. اونا اگر ایران رو ببرن میشن 8 امتیازی و فاصله شون با ایران میشه 2 امتیاز و اگر کره هم در برابر امارات بازنده بشه هست امتیازی باقی میمونه و با لبنان هم امتیاز میشه. پس میبینیم پر بیراه نگفته. اگر ما قصد داریم به جام جهانی بریم باید در بازی های اینچنینی تمرکز کامل داشته باشیم و یک لحظه هم غاقل نشیم. حس میکنم اگر زود گل بخوریم توی دردسر میفتیم.
  • بهروز جعفری IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    اگه دستکم نگیریم سفت بازی کنیم راحت مثل عراق میبریم
  • کوهمره_جروق IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    با وجود کسانی مثل طارمی دور از ذهن نیست
  • افشین IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    خدا هرچی ویچ و پویچ و هویچ و برانکووویچ و اسکولیچ رو از تیم دور کنه .و به اونایی که به خاطر باشگاه خاص اعصاب کی‌روش و آزمون و رضاییان و طارمی رو به هم ریختند غیرت عنایت بفرماید و این محرمی زودتر از کرواسی بره لیگ دیگه تا شاهد فیکس بازی کردنش نباشیم.عین پارتی بازی برانکو و بلاژویج که میرزاپور و بداوی رو به تیم غالب کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی