نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
۰ |
۵
باشگاه استقلال برای چمن آرارات هم برنامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه استقلال در صدد بهبود کیفیت زمین چمن محل تمرینی‌شان در آرارات هستند.

در صحبتی که با مسئولان باشگاه استقلال درباره شرایط زمین تمرینی ورزشگاه آرارات داشتیم مشخص شد کیفیت چمن این مجموعه هم چندان خوب نیست.

یکی از اعضای کادر فنی استقلال در این باره به خبر ورزشی گفت: با اینکه کیفیت چمن ورزشگاه آرارات چنگی به دل نمی زند اما با این وجود این زمین نسبت به چمن مجموعه های قبلی که در آن تمرین می کردیم شرایط بهتری دارد.

این فرد مطلع افزود: در صحبتهایی که کادر مدیریتی باشگاه با مدیران مجموعه‌ آرارات انجام داده اند قرار است در زمان‌هایی که استقلال روی این چمن تمرین می کند گروه پیمانکار از طرف باشگاه استقلال به ورزشگاه آرارات رفته و برای بهبود کیفیت چمن آن اقداماتی را انجام بدهند. اینها همه برای بهبود شرایط تمرینی استقلال است که البته با تکمیل شدن کمپ زنده یاد ناصر حجازی خیالمان از این بابت راحت می‌شود.

چمن کمپ ناصر حجازی از چپند روز پیش با گودبرداری به طور کامل تخلیه شده و قرار است پس از زیرسازی و مسطح کردن آن، به وسیله چمن طبیعی رول شده، فرش شود.

طبق اعلام کادر مدیریتی استقلال همزمان با رسیدگی به چمن کمپ، ساختمان های اداری و رختکن های این مجموعه هم بازسازی و یا به طور کامل از نو ساخته می شوند تا در زمستان سال جاری برای تیم استقلال به بهره‌برداری برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی