نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تصاویر| مهاجم سابق استون ویلا در استقلال/ از فتح دروازه‌ لیورپول و منچستر تا پیشنهاد فوق العاده آبی‌های تهران
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روزنامه یونانی گاتزتا مدعی شد که مهاجم سابق استون ویلا با سران استقلال به توافق رسیده و به زودی به این تیم می‌پیوندد.

به نظر می رسد که طلسم جذب مهاجم خارجی استقلال بالاخره شکسته شد و رودی ژستد مهاجم اهل کشور بنین به زودی به جمع شاگردان مجیدی اضافه می شود.

روزنامه گاتزتای یونان ساعاتی پیش در مطلبی نوشت: سران پانه تولیکوس پیشنهاد تیم ایرانی را پذیرفتند چرا که مهاجم ۳۳ ساله تمایل خود را برای ادامه کار در آنجا اعلام کرد و برای نهایی کردن انتقال خود به این کشور آسیایی سفر می کند.

این روزنامه در ادامه نوشت: رودی ژستد در حال آماده شدن برای اقامت در ایران است، زیرا پیشنهاد استقلال برای جذب این مهاجم ۳۳ ساله به مرحله رسمی رسید و تیم ایرانی با پانه تولیکوس به توافق رسید. استقلال پیشنهاد فوق العاده ای برای جذب مهاجم باتجربه ارائه داد و از آنجایی که ژستد علاقه مند بود به فوتبالش در ایران ادامه دهد، قناری ها (لقب پانه تولیکوس) تصمیم گرفتند آن را بپذیرند. از این گذشته، آنها نمی توانستند بازیکنی را نگه دارند که ذهنش در جای دیگری بود.

تصاویر| مهاجم سابق استون ویلا در استقلال/ از فتح دروازه‌ لیورپول و منچستر تا پیشنهاد فوق العاده آبی‌های تهران

گاتزتا در پایان نوشت: ژستد پس از انجام ۳ بازی برای آبی و زردهای پانه تولیکوس و به ثمر رساندن ۲ گل، راهی ایران می شود. این بازیکن سفر خود به کشور آسیایی را آغاز کرده است و انتظار می رود  در روزهای آینده در ایران باشد تا انتقال خود را به پایان برساند.

لازم به ذکر است که در لیست بازیکنان پانه تولیکوس برای دیدار فردا مقابل آریس ساولنیک، نامی از ژستد دیده نمی شود. این مهاجم ۳۳ ساله متولد فرانسه است و حتی برای تیم ملی زیر ۱۹ ساله های این کشور نیز به میدان رفت اما در ادامه حضور در تیم ملی بنین را پذیرفت و برای این کشور به میدان رفت. البته او تنها ۱۱ بار برای این کشور آفریقایی به میدان رفته و از سال ۲۰۱۶ تاکنون به اردوی تیم ملی این کشور دعوت نشده است.

تصاویر| مهاجم سابق استون ویلا در استقلال/ از فتح دروازه‌ لیورپول و منچستر تا پیشنهاد فوق العاده آبی‌های تهران

ژستد دوران حرفه ای خود را در زادگاهش از تیم دوم متز آغاز کرد و پس از حضور در تیم اصلی و پیوستن به کان فرانسه، راهی انگلیس شد. کاردیف، بلکبرن، آستون ویلا و میدلزبورو تیم هایی هستند که ژستد در چمپیونشیپ و لیگ برتر انگلیس برای آنها به میدان رفته و دست بر قضا گل های مهمی را نیز به ثمر رسانده است.

ژستد ۱۷۸ بار در چمپیونشیپ یا دسته اول انگلیس به میدان رفت و ۴۸ گل برای تیم هایش به ثمر رساند و ۱۸ بار نیز پاس گل داد. او در این مدت دروازه تیم های مطرحی همچون لسترسیتی، لیدز یونایتد، دربی کانتی، واتفورد، ویگان، کوئینز پارک رنجرز، بلکپول، بورنموث، برنتفورد، کاردیف، شفیلد یونایتد و هال سیتی را در کارنامه دارد. تیم های که سالهای زیادی در لیگ جزیره بازی کرده اند. ژستد همچنین سابقه یک هت تریک در سال ۲۰۱۵ برابر ناتینگهام فارست را در کارنامه دارد.

تصاویر| مهاجم سابق استون ویلا در استقلال/ از فتح دروازه‌ لیورپول و منچستر تا پیشنهاد فوق العاده آبی‌های تهران

نقطه اوج کارنامه ورزشی رودی ژستد به دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس و بازی برای آستون ویلا باز میگردد. این بازیکن سابقه ۵۱ بازی در بالاترین سطح از مسابقات فوتبال در انگلیس را دارد که در این بازی ها، ۶ بار موفق به گلزنی شد که نکته جالب اینجاست او گل هایش را به تیم های مطرحی نظیر لیورپول، منچستر یونایتد، لسترسیتی و اورتون زد.ززززززذذ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    به نظرم قااااایدی رو از مسی هم گرونتر فروختن خخخخخخخخخخ آخر فصل که هم که مشخصه چی میگن: نذاشتن قهرمان بشیم، بازیکن نداشتیییم، داااور خوب نبود ، هوا ابری بود ، توووپ گرد نبوووود...وزیر پرسپولیس بوووود !!
    • طغرل IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      آخی،، عمو خالی کن خودتو، باباتون نیست نمیدونید چی بگید؟ نترس گلممد هم داره کیروش رو براتون میخره،بالاخره باید حق دلالیشو بگیره
    • اشکان IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      جام ها افتخارات رو تیم دیگه میگیره پول هاش میرسه به تیم بدون جام بی افتخار کیسه
    • مهراب IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      آخه گرگعلی! بابا مسعودتون رفته دیگه و دوران رجز خونی لنگ بی بابا تموم شده! از حالا به بعد به فکر کسب سهمیه و سالهای بعد هم به فکر صعود به نیمه بالایی جدول باشید!
  • Mohamad IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    هر روز ی شایعه درست میکنن اخرشم مطهری قاسمی نژاد باید تا اخر فصل توزمین راه برن
  • حامی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    به به تا دیروز که پول غذا هم نداشتید حالا چی شده؟؟؟؟؟ ببینیم شاح فرهاد ایندفعه چه بهونه ای میخواد بیاره دیگه از همه لیگای دنیا بازیکن گرفته
    • دکتر لکچر IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      دیگه برای همه مسجل شده چرا استقلالیا حتی غذای درست ودرمون هم نداشتن بابا مسعود که رفت همه چی از حبس دراومد کوتوله ها همه چی رو برای پرسپولیس و بخاطر تیم سوم پایتخت ( والبته باند خودشون ) به گروگان گرفته بودن هنوز هم تتمه اون جریان داره در مورد کارگزار و تبلیغات دور زمین خودنمایی میکنه اما دیگه بازی تموم شده دست مافیا برای شهر رو شده
  • امیر IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    ایشالاااا زودتر بیاد و ببنده که به بازی های ابتدایی برسه امتیاز هارو از دست ندیم
    • هادی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      اومدن اینم مثل اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی خخخخ
  • استقلاای IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    ممنون بابا حمید
    • لنگ‌حقیر IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      باباحمید اونه که طلب ۲۸میلیاردی کالدرون رو میده. لنگیا عادت دارن به داشتن اینجورباباها
  • 0 IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    چاه نفتی بی پایان...
  • هادی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    تا پرسپولیس به عدد شش بار قهرمانی نرسه مهندسی لیگ تموم نمیشه، همه خریدهای لیگ حتی مثه آسترا هم فایده ای نداره، پرسپولیس که افتخاری نداره تنها افتخارش عدد شش هست که باید تازه بشه
  • یاسر سرخ IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    ببینیم امسال بااینهمه بریز وبپاش و تیم صددرصد که فرنازجون بسته و بازکن از لیگ برتر انگلیس چکار میکنین.یعنی آخرِ فصل دیگه از توهم واینجور مزخرفات خبری نیست؟بعید میدانم.
  • Fati IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    بابا حمید نه لنگیا پدر مسعودتون رفته لیگ یه نفس سالم میکشه
  • رضا IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    بنظرم با این مهاجم و یه هافبک خلاق دیگه ،استقلال روزهای خوبی برای هوادارانش رقم میزنه، اینو به عنوان یه هوادار فوتبال میگم ،نه طرفدار تیم کیسه،در ضمن پرسپولیس هم فعلا ها دیگه رنگ قهرمانی رو نمیبینه،جنگ بین سپاهان و استقلال است
  • محمدطاها IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    بسیار عااالی..بالاخره طلسم‌جذب مهاجم خارجی استقلال شکسته شد..رزومه خوبی هم داره، امیدوارم برای استقلال مثمر ثمر باشد، زودتر بیاد برای دربی و بازیهای آسیایی نیازش داریم..این بازیکن دو سال پیش تو استون ویلا با جک‌گریلیش بازیکن فعلی منچستر سیتی همبازی بوده بازیکن خوب و چارچوب شناسه،یه هافبک طراح هم جذب کنیم دیگه اوکیه:)
  • ۶۶۶۶ IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    باباحمید خوب هوارا داره فقط مونده بیاد کنار زمین گل بزنه.....ولی خدا باماست جام هم واسه ماست ....
  • ادریس تاجی US ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    من دلم برا استقلال و پیروزی میسوزه استقلال تیام داشت و استرا پیروزی برانکو داشت و طارمی هردو خوب و فوق العاده کاشکی توان مالی که میشه همین تبلیغات و حق پخش رو داشته باشند که اینجوری قصه طارمی قائدی تیام و کاوه ابراهیمی مربیان خوب نداشته باشیم انشا الله وضع بهتر شود
  • محمد یوسفی IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    مکتب لنگ ذاتش هوچیگریه اگر سال گذشته استقلال طلب شفر داد از ‌پول کارگزار های وب داد همشو . یک ریال هم از بابا مسعود و امدادهای غیبی نرسید حالا شما حساب کن با تسویه حساب لنگ با برانکو و کالدرون و پول هایی ک به ناگهان میاد تو حساب لنگ تا بتونن ب راحتی تسویه کنن در صورتیکه اصلا بازیکنی ترانسفر نکرده تا از سود فروشش دربیارن امسالم همینه استقلال قاعدی رو حدود دو میلیون دلار فروخت از پولش هم برنامه داره 1.5 برای بدهی استرا + 350 کوین یامگا + 350 رودی ژستد البته باید درآمد های حاصل از کارگزار جدید رو هم در نظر گرفت بماند دیگه درآمد نجومی حاصل از تبلیغات محیطی (150 میلیاد تومان) که تمام ارکان مافیایی فوتبالمون دارن سنگ اندازی میکنن نمیدونم تا کی باید بساط این هوچیگریها و نامردیها و کارشکنی ها برقرار باشه خود لنگ هم میدونه اگر بخواد مردانه مبارزه کنه و از مافیا حمایت نابجا نشه، نهایتا رتبه ای بین 3 یا 4 بیاره تو ایران شاید هم سجده بقا تو لیگ !!
  • برعکس IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    اخ جان چه حالی میده وقتی میبینم پرسپولیسیا اخبار سرورشون رو چک میکنن افرین افرین !!!
  • کارگر IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    این پولها رو از کجا میارن این بازیکنان رو میخرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی