تلخ‌ترین وضعیت ممکن برای پرسپولیسی محبوب/ خودم می‌دانم ...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: تورم شدید پای محمد انصاری اجازه عکسبرداری را نمی‌دهد.

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو درباره مصدومیت محمد انصاری توضیح داد: متاسفانه ما در هفته گذشته و هفته جاری زیاد درباره این مساله صحبت کردیم. محمد انصاری از بازیکنان بسیار خوب و مودب و باشخصیت تیم ماست و از لحاظ کیفیت فنی هم نفر ثابت تیم من هم در چهار بازی آخر سال گذشته و هم بازی های دوستانه و امسال ما بوده است. در صحنه ای که همه مشاهده کردند یک لحظه نوک پنجه ایشان در چمن گیر می‌کند و باعث چرخش شدید زانو می‌شود در برخوردی که با آقای مغانلو داشت. تورمی که ایشان الان روی زانویش دارد اجازه گرفتن MRI را نمی‌دهد و طبق دستور پزشکی ابتدا باید تورم کاملا از بین برود تا عکسبرداری درست صورت بگیرد و تشخیص پزشک هم بتواند تشخیص بهتری باشد اما فکر می‌کنم با مصدومیت شدیدی از محمد انصاری روبرو هستیم.

وی افزود: از صمیم قلبم آرزو می‌کنم که محمد انصاری هر چه سریع تر به تیم ما برگردد و ما منتظرش هستیم. قطعا ایشان مورد حمایت صددرصدی و شدید باشگاه و بنده هست و فراموش نخواهیم کرد بازیکنانی که برای مجموعه زحمت می‌کشند و بنا به هر دلیلی برای اعتلای تیم و باشگاه در حین بازی و حین تمرینات مصدوم می‌شوند. ما نهایت حمایتمان را داریم و جواب قطعی مصدومیت انصاری را هم تا هفته آینده از طریق رسانه باشگاه به همه منتقل خواهیم کرد. چیزی که ما دوست داریم این است که مصدومیت محمد پارگی کامل نباشد و پارگی جزئی باشد که بتوانیم بعد از دوره کوتاهی نقاهت بتوانیم ایشان را داشته باشیم. انشالله چیزی که خیر و مصلحت الهی است در این مساله رخ بدهد.

انصاری که ۶ بازی ملی را هم در کارنامه اش ثبت کرده است در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد که حضورش روی استیج با عصا، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و حالا دوباره یک مصدومیت سنگین، مدافع سابق قرمزها را از میادین دور خواهد کرد.

مدافع سابق پرسپولیس دو روز پیش در پیامی تاکید کرد که خودش از مصدومیتی که به آن دچار است، اطلاع دارد اما بازهم منتظر نظر پزشک می‌ماند تا از شدت مصدومیتش مطمئن شود؛ مصدومیتی که همان پارگی رباط صلیبی است که کابوس همه بازیکنان فوتبال به شمار می‌آید و محمد انصاری سه بار به آن دچار شده است. اگرچه دعا می‌کنیم که این بار این آسیب دیدگی کمی سبک تر از دفعات قبلی باشد.

انصاری در این پیام ویدیویی می‌گوید: عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه دوستان عزیز. خواستم تشکر کنم بابت پیامهای پرمهرتان. بازی قبلی باتوجه به مصدومیتی که برایم به وجود آمد - البته برای خودم خیلی روشن است که چه اتفاقی رخ داد - اما باید ۱۰ روزی صبر کنیم تا جواب MRI بیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی