نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
تاکتیک گل محمدی برای ریکاوری ستاره افت کرده/ اگر نیمکت‌نشین شود تمام می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احسان پهلوان در حالی که از دوران اوج فاصله گرفته اما همچنان جزو بازیکنان اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود.

شماره ۱۴ پرسپولیس در دیدار هفته اول برابر فولاد خوزستان به رغم عملکرد ضعیف در بازی با الهلال عربستان در ترکیب اصلی قرار گرفت.

در مصاف با فولاد خوزستان شاهد نمایش خوبی از پهلوان نبودیم و یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت در دقیقه ۶۵ او را تعویض کند. با این وجود شنیده می‌شود این بازیکن در دیدار روز چهارشنبه مقابل نساجی مازندران هم فیکس خواهد بود.

دلیل این تصمیم یحیی گل‌محمدی هم در نوع خود جالب است. سرمربی پرسپولیس که از سال‌ها پیش (دوران سرمربیگری در ذوب آهن) مربی احسان پهلوان بوده به خوبی روحیات شاگردش را می‌شناسد.

یحیی می‌داند او بازیکن حساسی است که خیلی زود روحیه‌اش را از دست می‌دهد و اگر نیمکت‌نشین شود دیگر تمام شده است. بنابراین گل‌محمدی به او بازی می‌دهد تا دوباره تبدیل به همان پهلوان سابق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    پهلوان مدتی هست از روز های خوب اش فاصله گرفته. باید بروز شود. پرسپولیس امسال اگر پنجره اش بزودی باز شود . یک دو تا بازیکن موثر بگیرند . باز هم قهرمان می شود. ان شالله.. در ضمن مدتی هست افرادی با اکانت من کامنت می گذارند. و تهمت افترا می زنند . بپای ساوالان واقعی ننویسید. عده ای حسود امروز با نام من درباره دایی مطالب دروغ گذاشته بودند.
    • طغرل IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      تا وقتی یه دلال مربیه بازیکنی بهتر از اینا گیرتون نمیاد.این بازیکنایی که گلممد اورده همشون توی لیگ داخلی که معلوم نیست از کجا انقدر حمایت میشید و بازیکنا چجوری توی ایران انقدر قدرت بدنی دارن،خوب هستن.توی بازیهای اسیایی همه یهو موش میشن.واقعا این قضیه باید تحقیق بشه
  • Mohammad IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    گل محمدی هربهانه ای بعداز بازی نساجی دوس داری بیار.فقط نیای بگی کوین رو ما اول میخواستیم بگیریم اونا نزاشتن.
    • مهدی طارمی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      مطمئنی بهونه گیر امپراطوره ما هنوز بهونه ای ندیدیم اون فرهاد پودری جونت هست که میگه مت تینا میخواستم نگرفتن من نذاشتن من کیسه را کامل ببندم
  • ارتــــش ســـرخ IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    به نظر من بازیکنه خوبیه از بازیش خوشم میاد
  • شمسعلی DE ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    کیسه کشا آلان زود جو گیر میشن بابا شما با تیام و دیاباته هم چیزی نشدید که حالا قرار باشد با این سیاه جدید به جایی برسید ، مطمئن باشد رقابت قهرمانی امسال هم بین پرسپولیس و سپاهان است
  • مهدی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    دوستان کیسه کش شما دو تا از ضعیف ترین تیم های لیگ را بردید پس دست از جو گیر شدن و حرف قهرمانی و ستاره سوم زدن بردارید و خودتون را مضحکه عام و خاص نکنید لطفا.
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    شمسعلی سلام تیام و دیاباته رو بابا مسعودتون فراری داد اما الان دیگه باب مسعودی نیست. ضمنا نزادپرست نباشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی