دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴
۱۰ |
۴
ورود غیرمنتظره سردار آزمون به جنجال طارمی و اسکوچیچ
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اظهارات سردار آب سردی بود بر یک آتش سوزناک و مخرب. ارزشمندتر از این اما، حلول نشانه‌های رشد و پیشرفت در مهاجم تیم ملی کشورمان بود.

راستش این است که بعد از تنش رخ داده بین دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی، می‌شد انتظار داشت هر یک از بازیکنان تیم ملی به میانجیگری بپردازند و سعی در جمع کردن غائله داشته باشند.

مثلا این انتظار از احسان حاج‌صفی به‌عنوان کاپیتان تیم ملی می‌رفت، همینطور علیرضا جهانبخش که معمولا در این موارد فعال است. کریم انصاری‌فرد یا وحید امیری و چند نفر دیگر هم جزو باتجربه‌های تیم ملی هستند و عجیب نبود اگر وارد معرکه شوند. سر علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل‌زاده هم که درد می‌کند برای همین چیزها.

با این حال کمتر کسی انتظار داشت سردار آزمون با یکی از پخته‌ترین مصاحبه‌های عمرش در این مسیر گام بردارد.

حقیقت آن است که مصاحبه صلح‌جویانه‌ای که بعد از این ماجرا از سردار آزمون منتشر شد، بسیار غافلگیرکننده بود. او اظهاراتی داشت که تک‌تک کلماتش در آن پخته و فکر شده به‌نظر می‌رسید؛ از پرداختن به آفت «ترجمه» بین چند زبان تا اشاره به نقش کادر فنی تیم ملی در موفقیت‌های اخیر.

اظهارات سردار آب سردی بود بر یک آتش سوزناک و مخرب. ارزشمندتر از این اما، حلول نشانه‌های رشد و پیشرفت در مهاجم تیم ملی کشورمان بود. کسی که امروز این حرف‌ها را می‌زند، همانی است که بعد از انتقادها نسبت به عملکردش در جام‌جهانی از تیم ملی خداحافظی کرد.

اینکه سردار از آن نقطه به اینجا رسیده، بسیار قابل ستایش و نویدبخش است. به هر حال تیم ملی در سال‌های آینده باید برای کاپیتانی امثال او آماده باشد و چنین بلوغ شخصیتی محسوسی، بسیار ضروری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدی IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    سردار آزمون واقعا بهترینه
  • اشکان IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    امیدوارم سالهای آینده آزمون اینقدر پخته و باتجربه نشه که بعد از کلی تجربه و میدون دیدن، تشخیص بده افراد غیر فوتبالی بیشتر بدرد فوتبال میخورن!!
  • ایرانی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    ماشالله سردار بزرگ اهل سنت،برای وحدت
  • روزبه ایرانی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    حاج صفی لایق تیم ملی نیست ‌‌چه برسه به کاپیتانی
  • جلیل IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    سلام دست سرداردردنکنه با این همه مشغله کاری وجوانی واین همه دشمنی که با او میشود باز هم بزرگی خودرا نشان میدهد چون بزرگ زاده است انسان است به دوستان خود درهمه حال کمک میکند وایران را ازهمه بیشتر دوست دارد چون ضرر این کارها به ضرر مردم است دست گلت دردنکنه سردار گل طارمی هم بچه بسیار خوبی هست لایق احترام ومربی هم لایق احترام هرکس درخاک ایران هست مهمان ماست ما مهمان نوازیم زنده باد ایران وایرانی
  • دخت فوتبالی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    سردار ازمون بهترین هستش خیلیی گل های سر نوشت ساز زده
  • امیرحسین IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    ارزش سردار نه فقط به گلهایی با ارزشی که برای فوتبال ایران زده بلکه به غیرت و شهامت و اخلاق والای سردار آزمون هستش وقتی به صورت خندان سردار نگاه میکنی صفا و سادگی و غرور و مهربونی و اصالت رو با هم میشه دید سردار امیدوارم همیشه موفق باشی و افتخار ایرانی بودن رو به این ملت رنجدیده یادآوری کنی
  • نوری JP ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    این میانجیگری سردار عالی بود .‌ایجاد ارامش و دوستی میان بازیکنان و مربی بسیار ارزشمنده..و‌شانس موفقیت تیم را بالا میبره..سردار هم پخته شده و هم تیمی فکر میکنه..که خیلی مهمه
  • Fashu Poshteh IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    قابل تحسین و تمجید است اما کاش در انتخابات فدراسیون هم پخته عمل میکرد
  • علیرضا رایگان SA ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    افرین و هزاران افرین بر سردار درود فراوان بر سردار آزمون مهاجم موفق تیم ملی فوتبال ایران سردار خیلی دوستت داریم امیدوارم روز به روز پیشرفت کنی و در هر بازی باشگاهی و ملی گل بزنی...دلاور ترکمن صحرا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی