نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علیرضا ابراهیمی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس قرار است از امروز دوباره در تمرینات سرخپوشان شرکت کند.

علیرضا ابراهیمی مدافع جدید تیم پرسپولیس به دلیل اعتراض به نیمکت‌نشینی در بازی‌های اخیر، با تصمیم کادر فنی سرخپوشان از لیست این تیم برای دیدار با فولاد خط خورد و پس از این مسابقه نیز در دو روز گذشته اجازه تمرین با پرسپولیسی‌ها را پیدا نکرده است.

ابراهیمی که در فصل نقل‌وانتقالات از گل‌گهر راهی پرسپولیس شد، روز گذشته جلسه‌ای را با یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس برگزار کرده است و ظاهراً با معذرت‌خواهی از کادر فنی سرخپوشان، از امروز (دوشنبه) دوباره به تمرینات این تیم بازخواهد گشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MGH IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    یعنی چی؟ اصن کی هست این بابا؟ از سد جلال که بزرگتر نیستی که دو فصل قبل خیلی از بازی ها رو نیمکت نشین بود جیکش در نیومد. جریمه ش کنید که بدونه اومده کجا.
    • آنالیزور DE ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      طرف کلی درصد از قراردادش داده تا بیاد و دیده بشه ! نه اینکه بخاطر ترافیک در کار دلال بهش بازی نرسه
  • x IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    با وجود عارف آغاسی و ایمان سلیمی در بازار نقل و انتقالات خریدش اشتباه بود. البته این ایمان سلیمی بدشانسی آورد و رباط داد. مشکلات ابراهیمی، سن بالا،پرحاشیه بودن، خود قلعه نویی هم فهمیده بود و هیچ تلاشی برای تمدید باهاش نکرد. اون بازی ای هم که جلوی پرسپولیس بودن و 5 تا خوردن این آقا رهبر خط دفاعی بود. بعد از سید زوج آینده خط دفاعی پرسپولیس فرشاد فرجی و علی نعمتی ان، دوتا مدافع جوون و سرعتی.
    • آنالیزور DE ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      امسال آخرین فرصت یحیی برای جمع کردن نقدینگی بادآورده طبق سنوات قبل بود ، پس منطق تره تا همکاری با دلالها رو ادامه بده و بازیکن پکیجی خریداری کنه و بموقع بازیش هم بده
  • {…….} IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    یحیی اینقدر جرأت ندارد که بخواهد این بازیکن را اخراج کند.یعنی نمی تواند این کار را انجام دهد. چون بازیکنانی را که می خرد چند درصد از قرارداد آنها را بعنوان دلال به جیب می‌زند.
  • آنالیزور DE ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    اخراج !!!! خخخخخخ ... از اون حرفا بود . معوقات پرداختی بازیکن به دلال پرداخت بشه ، مشکلی نداره و فیکس بازی هم میکنه مثل سنوات قبل و بازیکنای قبل
  • سعید IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    اون بازی که گل گهر۵تاخوردچون قلعه نویی رو ازسپاهان اخراجش کرده بودن وازاستقلال متنفربه خاطراینکه عامل اصلی اخراجش ازسپاهان بود۵ گل خوردتاتفاضل پیروزی بالا بره وگرنه یحیی درصدی چون ابراهیمی زیربار درصدنمیره اخراجش کرده،بازیکن خوبیه اگه همه درصد ندن کسی به تیم جعلی نمیره کم کم گندش در میاد اره شب دراز است وقلندر....
  • علی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    بازیکن خوبیه کاشکی بیاد استقلال
  • پرسپولیس جان شش تاییش کن IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    یه سوال از شما کیسه‌ تنان دارم؟ اگه اونجوری که دست فرناز پودری سره دلالی قائدی رو شد، این اتفاق واسه یحیی سلطان خار چشمتون، افتاده بود میخواستین چجوری خودتون رو جر بدین و خخخخخخخ خوشتون باشه اساتید هواداری فوتبال
  • ناشناس ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    واقعا این فوتباله که امروز پرسپولیس بازی کرد؟ سیامک نعمتی بدرد نوحه خوانی میخوره نه فوتبال توپولو داد وایساد نیگاه کرد تا بلکه داور فول بگیره. استقلال راحت ۳ تا به این پرسپولیس خواهدزد قهرمان از بین سپاهان یا استقلال خواهد بود من خجالت کشیدم از مجموعه پرسپولیس همشون افتضاح بودن بعضی از این بازیکنا در حد دسته یک ام نیستن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی