نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اگر کسی جز تو بود قلم پایش را می‌شکستم!/ دیالوگ جنجالی دو سرمربی لیگ برتر
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال شهر خودرو خراسان امروز در تمرین عنابی‌پوشان شرکت کرد و با سرمربی جدید انتخاب شده بگومگوی جنجالی داشت.

پس از آن‌که شب گذشته روی آنتن زنده تلویزیونی رضا مهاجری اعلام کرد بدون توافق با او خبر برکناری‌اش از سرمربیگری شهر خودرو رسانه‌ای شده، مهاجری به همراه دستیارانش صبح امروز به محل تمرین شهر خودرو رفت و همزمان با حضور او، اکبر میثاقیان سرمربی جدید انتخاب شده برای شهر خودرو و دستیارانش برای پایان دادن به تحریم تمرینات به مجموعه ورزشی امام رضا(ع) مراجعه کردند.

مهاجری دیشب به شدت روی آنتن زنده از اکبر میثاقیان گلایه کرد و گفته بود که میثاقیان که بزرگ فوتبال خراسان است، چرا پذیرفته در این شرایط و در وضعیتی که هنوز محمدرضا مهاجری از هدایت تیم شهر خودرو منفک نشده، سکان هدایت عنابی‌پوشان مشهدی را بپذیرد.

صبح امروز در رویارویی مهاجری و میثاقیان، میان دو سرمربی باتجربه مشهدی دیالوگ‌های جنجالی رد و بدل شد؛ اکبر میثاقیان نسبت به موضع‌گیری شب گذشته مهاجری گلایه کرد که با پاسخ تند سرمربی برکنار شده شهر خودرو همراه بود.

میثاقیان از مهاجری پرسید که «مگر من چه کاری کردم که از من گله داری؟ چرا باید در رسانه علیه من حرف بزنی؟» که در پاسخ محمدرضا مهاجری گفت: «چرا قرارداد بستی؟»، میثاقیان جواب داد «کو قرارداد، من به قرآن قراردادم نبستم به جان مادرم» و در جواب این صحبت میثاقیان، مهاجری گفت «به جان پسرم اگر فرد دیگری جای تو بود اجازه نمی دادم پایش را در اینجا بگذارد. اگر کسی این کار را می کرد قلم پایش را می شکستم!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    مهاجری یک بار هم چهارسال پیش با همین حربه ی لات بازی و شلوغ کاری باعث شد پروبزخان مظلومی که قراداد هم بسته بود با متانت تمام بیخیال قراداد و سرمربیگری پدیده بشه و پا پس بکشه. اما این بار دیکه خورده به اکبر اوتی که از خود مهاجری این کاره تره.
  • Payam US ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    دقیقا فوتبال یک چشمه ی کوچک از جامعه است. جامعه ای متشنج، عصبی و غیر قابل کنترل. که کارها با لات بازی و پارتی بازی پیش میره. هرکسی که لات بازی بیشتری داشته باشه موفق میشه. این جامعه درست شدنی نیست حالا حالاها.
  • علی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    بازیکن خوبی بودن در دوران خودشون درست، ولی چرا همش همینا سرمربی چرخشی باشن توی لیگمون، اینهمه سرمربی جوان مدرک آ مربیگری گرفتن رو چرا نمیارن تیم بدن. بنظرم یه قانون بزارن که سرمربی ها حتما باید یه دستیارشونو از مربیان جوان دارای مدرک آ انتخاب کنن کنارشون. مثل قانونی که قبلا واسه دروازبان ها گذاشتن وبا ممنوع کردن دروزابان های خارجی رشد قابل توجهی توی دروازبان سازی ما رخ داده بود
  • حمید IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    میثاقیان اگه هیچی نداشته باشه ولی شخیصت و منش مردانگی داره تو وجودش///البته که قبلاً اینجور بوده اگه الان تعغییر کرده باشه خدا داند دگر...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی