نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تعطیلی سراسری به خاطر تیم ملی ایران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال لبنان در تلاش است تا برای حضور بیشتر هواداران در دیدار برابر ایران روز بازی را تعطیل سراسری اعلام کند.

تیم ملی فوتبال لبنان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ پنج شنبه ۲۰ آبان ماه به مصاف ایران خواهد رفت.

لبنان برای نخستین بار در این مرحله میزبان است و با کسب سه امتیاز شانس بالایی برای صعود به جام جهانی خواهد داشت.

اولین اقدام فدراسیون فوتبال لبنان تلاش برای برگزاری این مسابقه با حضور تماشاگران است. هرچند هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است که این بازی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد لبنانی‌ها تمام موانع میزبانی با تماشاگر را برداشته‌اند و به احتمال زیاد ۶۰ درصد ورزشگاه را با تماشاگران پر خواهند کرد.

مقامات فدراسیون فوتبال لبنان در حال رایزنی با ارگان های رسمی و تربیتی هستند تا روز بازی با ایران تعطیل شود و یا اینکه حداقل شیفت بعد ظهر تعطیل شود تا هواداران بیشتری به ورزشگاه بروند.

فدراسیون فوتبال لبنان از تمام ظرفیت خود برای دیدار با تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی استفاده می‌کند و قرار است بعضی از ادارات و موسسات آموزشی هم تعطیل شوند.

بازی لبنان و ایران ساعت ۱۴ روز پنجشنبه برگزار می‌شود. این ساعت برای لبنانی‌ها چندان مناسب نیست چرا که طبق اعلام سایت lebanonfg، مسابقه در یک روز و ساعت کاری و تحصیلی برگزار می‌شود، در حالی که سفر از بیروت تا صیدا، حدود ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. سایت kooora هم خبر داده است که تماس‌هایی با مقامات رسمی و آموزشی آغاز شده تا روز پنجشنبه تعطیل شود و یا ساعت کاری حداقل نصف شود تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

شهر صیدا به عنوان میزبان دیدار برابر ایران انتخاب شده و AFC و فیفا مجوز حضور تماشاگران را به لبنانی ها داده اند.

فدراسیون فوتبال لبنان اعلام کرده که از ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه استفاده خواهد کرد.

لبنان در ۴ بازی قبلی خود ۵ امتیاز کسب کرده است و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد این درحالی است که ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود کامنت IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    اینا اینجوری حمایت می کنن بعد ما بازی خانگیمونو بدون تماشاگر برگزار می کنیم . و کلی منتقد هم از بازیکن گرفته تا به اصطلاح کارشناس جمع میکنیم که حاشیه برا تیم درست کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی