یحیی به دنبال مهاجم دلخواه/ یک استقلالی گزینه پرسپولیس شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که یحیی گل محمدی همچنان در پی پر کردن جای خالی شهریار مغانلو در خط حمله پرسپولیس است.

پرسپولیس در شرایطی لیگ بیست و یکم را با برد سه بر یک مقابل آغاز کرد که دو گل از گل های این تیم را حامد پاکدل و عیسی آل کثیر مهاجمان این تیم به ثمر رساندند که به عنوان بازیکن جانشین در نیمه دوم وارد زمین شدند.

در این بازی، مهدی عبدی به عنوان مهاجم در ترکیب اصلی حضور داشت و محمد مهدی مهدی‌خانی دیگر مهاجم سرخپوشان هم به علت مصدومیت غایب بود.

این نشان می‌دهد که پرسپولیس ۴ مهاجم دارد که در کنار آنها بازیکنانی مانند وحید امیری، امید عالیشاه و بعضا مهدی ترابی هم در این پست به میدان رفته و بازی کرده‌اند.

با این حال، سرمربی قرمزها باز هم به دنبال جذب یک مهاجم گلزن خارجی است و به نظر می‌رسد به نوعی خلاء شهریار مغانلو را همچنان حس می‌کند.

در این شرایط، خبر مذاکره یحیی با کاوه رضایی مهاجم اسبق استقلال هم مطرح شده و باید دید در نهایت او به مهاجم دلخواهش در نوک حمله سرخ‌ها می‌رسد یا خیر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    درصدمحمدی میگه تو مخارج روزانه موندیم(رفته اسدی 20 میلیاردی و کلی بازیکن دیگه خریده، قرارداد قبلیها هم مثل لک و ... داره تمدید میشه با قیمت نجومی) بدهی کالدرون را دولت میده، بهی مالیاتی از زمان خاتمی 300میلیارد شده، قرضهاشونم که 240 میلیارد شده! بعد مهاج خارجی میخواد! البته هنوز معتقد هستند سقف قراردادشون 2-3میلیارده حالا بیرانوند 4سال پیش گفته چند نفر بالای 9 میلیارد میگیرن یا عبدی فصل قبل همین حرفو تکرار کرده نشان دهند عمق جعل سند در لنگ و فدراسیون لنگیه
    • یه عشقه و یک پرسپولیس ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      پول کالدرون 700 هزار دلاره شما که پول استراچونی تون 1 میلیون و 700 هزار دلاره از کجا میارین؟پول 9 میلیون دلاری پادوانی رو از کجا میارید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی