یک خارجی بزرگ در استقلال/ رقم قرارداد ستاره جدید استقلال لو رفت
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رودی ژستد پس از جی‌لوید ساموئل، دومین بازیکن استون‌ویلایی آبی‌ها خواهد بود.

با وجود اینکه رسانه اسپرت قطر مدعی شده تاباتای ۴۰ ساله مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته و آبی‌ها برای تقویت خط هافبک خود به‌دنبال جذب او هستند، باشگاه استقلال با یک خارجی معروف دیگر به نام رودی ژستد به توافق دست یافت.

درخشش یامگا در بازی با ذوب‌آهن و دبل او در این بازی خارج از خانه باعث شده هواداران استقلال از شنیدن خبر این خرید خارجی خوشحال باشند.

ژستد دیروز در تست‌های پزشکی استقلال قبول شد و برای عقد قرارداد به باشگاه رفت. گفته می‌شود رقم ۶۰۰هزار یورو قرار است به این بازیکن پرداخت شود که ۱۰۰هزار یورو از ارزش او در سایت ترانسفرمارکت بالاتر است و به ریالی مبلغی حدود ۱۶/۵ میلیارد تومان می‌شود. استقلال در سال‌های اخیر در خرید بازیکنان خارجی خوش‌شانس بوده است.

برخی مهاجمان گمنام یا فراموش‌شده نظیر تیام و شیخ دیاباته در این تیم درخشیدند و مشتری‌های ثروتمندی در امارات و قطر برای خودشان دست‌وپا کردند.

مربیان هم همینطور؛ استراماچونی و شفر نمونه‌هایی هستند که بعد از حضور در استقلال مورد توجه تیم‌های عربی و قطری قرار گرفتند. همین یامگا که در بازی اولش ۲گل برای استقلال زد، در ۵سال آخر فوتبالش تنها توانسته بود همین تعداد گل برای تیم‌های مختلف به ثمر برساند. او در مجموع بازی‌های دوران فوتبالش در تیم‌هایی مثل سیه‌نا، آرتزو، کارپی، پسکارا، سالروا، آلاوس و ویله، روی هم رفته ۹گل به ثمر رسانده بود!

بعد از تمام این صحبت‌ها بد نیست سراغ کارنامه خرید جدید آبی‌ها برویم. رودی فیلیپه میشل کامیل ژستد با قدی حدود ۱/۹۳سانتی‌متر امید را در دل هواداران پرورش داد. او سابقه بازی در استون‌ویلا را دارد و همین برای استقلالی‌ها یادآور خاطراتی خوش است.

آخرین بازیکن استون‌ویلا که برای آبی‌ها بازی کرد، بازیکنی بااخلاق به نام ساموئل بود که مرحوم کیفیت بالایی از فوتبال را در لیگ ایران به نمایش گذاشت.

ژستد در ۲فصل حضورش در استون‌ویلا تا سال۲۰۱۵، ۵۰بازی انجام داده و ۹گل به ثمر رسانده است. او در تیم‌های مطرح دیگری مثل متز، کان، کاردیف‌سیتی، بلکبرن و میدلزبورو هم سابقه بازی دارد. او بهترین دوره فوتبالش را از سال۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ در بلکبرن پشت سر گذاشته و در ۶۰بازی توانسته ۳۲گل به ثمر برساند.

او فصل قبل برای تیم استرالیایی ملبورن ویکتوری به میدان رفت و ۵گل در ۱۸بازی به ثمر رساند. فیلیپه پس از آن راهی پاناتینایکوس شد و در ۳‌بازی روی هم رفته ۷۳‌دقیقه بازی کرد و یک‌گل به ثمر رساند.

این بازیکن مسلمان، متولد بنین است و ملیت فرانسوی دارد. ژستد یک‌بار با کاردیف در لیگ سطح دوم فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ قهرمان شده و درماه آوریل سال۲۰۱۴ جایزه بازیکن‌ماه همین لیگ را از آن خود کرده است. به‌نظر می‌رسد بازیکنی با این کارنامه بتواند در لیگ برتر فوتبال ایران هم بدرخشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشقتقلال ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    لنگیا به رادوشویچ ذخیره اینقدر پول میدن با سابقه ای که داره پول زیادی نیست
    • آنالیزور ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      نکنه انتظار داری این حرفت رو لنگیا بفهمن ، لنگی جماعت فقط دهنش بازه ولی نمیدونه برای چی
    • طغرل ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      ببین هنوز نیومده آتیش بپا کرده اونور.بیاد ببین چکار کنه.
    • وحید کاظمی اسطوره کیسه ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      کیسه کش هرسال با پول کلان ارزی مثل تیام جباروف پاتوسی میلیچ دیاباته پول های کلان میدن پرسپولیس پول تداره بازیکن ارزن قیمت مثل رادو می گیره چون‌ حکومتی نیستم
    • آبی آسمانی ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      کلا لنگی جماعت تنگ نظر وکوته فکر اند این بازیکن درجه یک اگر قرارداد بسته شود کلاس خوبی به لیگ برتر می دهد درضمن ۴۰۰هزار دلار معادل ۱۲میلیارد میباشد امیری ۲۵میلیارد گرفته اسدی با۱۵میلیارد راضی نمیشد چطوری پرسپولیس تونست جذبش کند حتمآ بابوس آمده لنگ پوشان
    • حسین ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      این متن رو برای آقای تقوی ایمیل کنین سفارشی ، شاید متوجه بشه تیم بزرگ کدومه .
    • 666 ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      درختی که از ریشه خرابه وکرم‌داره هرچه پیوند هم بزنی میوه درستی نمی‌ده از تنه توخالی و پوک شده انتظار میوه خوب نباید داشت درخت باید مثل سرو باشه همیشه سبز و بلند قامت قوی مثل سرورتون پرسپولیس 6تایی ها هیچوقت فریاد نمی‌زنند هیس هیس هییییییییس
  • تاجی طبرستانی ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    رقم قرارداد این بازیکن چیزی حدود 400 هزار دلاره .... خواهشا شایعه سازی نکنید لطفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    • کیسه حکومتی ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      قیمت این بازیکن بالا ۶۰۰ هزار یورو حدود ۲۰ میلیارد پول بیت المال هست و قیمت گامبا نزدیک ۸۰۰ هزلر یورو قیمت مربی تون ۷۰۰ هزلر یورو همه اینها پول بابا حمیدتون تقبل کرده
    • ناشناس ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      کیسه حکومتی ازتصدق سر بعضی از مسئولین بی لیاقت که باعث شدن اسپانسر از تیم بزرگ پرسپولیس به تیم کیسه همیشه مغلوب بره باعث تأسف مسئولین هست که بایدجوابگوی طرفدارهای پرسپولیس بزرگ باشند.
  • قرمزته ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    کیلویی بازیکن خارجی میگیرین اخرش انگ حکومتی رو به پرسپولیس میزنن...همونطور که دوره سلطانیفر این کارو کردن
  • کیسه ۴تایی ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    قسمت شیرینش اینجاس کیسه حکومتی با این همه ریخت و پاش اخر فصل دستش به جام نمیرسه بعد هوادارای هوچیگرشون میان میگن وزیر پرسپولیسیه:)
    • فرزاد ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      حالا چرا داری تحت فشار حرف میزنی خخخخخ
    • ۰۰۰ ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      یکی دو ماه دیگه ارتش مجازی و فحاش فرهاد دست به کار میشن وطرفداران علاف وهوچی گر کیسه درب مجلس و باشگاه ولو میشن وعلیه آجر رو وصغیر و کبیر نعره وشعار سر میدن...
    • علی ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      یحیی دلال شما اگه بزاره له میکنیمتون جنگ روانی راه انداخته خوب حق داره پدر و مادرش از وزارت رفتن
  • بی نام ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اینم مثل دیاباته و مامه تیام و چپارف و پاتوسی و .... بعد آخرش میگن وزیر میخواد استدقلالو نابود کنه
    • تاجی طبرستانی ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      دیاباته و مامه تیام و چپارف و پاتوسی و ... اینایی ک نام بردی یکی از یکی بهتر و برای استقلال خیلی هم مفید بودند ولی گماشته های اون وزیرک لنگی در باشگاه استقلال نزاشتند عمر حضورشان در استقلال حتی به دوفصل برسه
    • منطق اث‌دق‌لالی ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      طاجی طبرستانی گماشته منظورت همونیه بهتون دربیه نیمه‌تمام رو سه_صفر پیشکش می‌کرد وفوتبال بسیاری از بزرگان پرسپولیس بامحرومیت‌های سنگین نابود کرد؟ واقعا که کیسه‌جماعت الهه وقاحت وتناقض وو هوچیگری هستند همین الانش پرسپولیس بخاطر همین رقم پنجره‌ش بسته‌ست اونوقت برا تیم لوس ونُنور حکومتی ۳تا ۳تا بازیکن می‌گیرن که هرکدومش پایه قراردادش به اندازه طلب کالدرونه اما طرفدارای تحقیر شده‌ش تمام اعمال باشگاه حکومتی‌شون رو به رقیب نسبت می‌دن لااقل کمی شرم کنید
  • مهراب ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اگه به این بازیکن رقم ۱۶ میلیارد داده بشه و کیفیتی مثل تیام یا شیخ داشته باشه که ارزششو داره و یقیناً میتونه کمک زیادی در خط آتش به استقلال بکنه. بازیکنی مثل یامگا اگر توی تیم های قبلی کمتر گل زنی کرده دلیلش این بود که پستش پیستون راست بوده که بیشتر می بایست در کنار خط طولی رفت و برگشت می کرده و کمتر در خط حمله تیمش حضور داشته ولی توی استقلال جزو نفرات خط حمله اومده و تونست توی این پست توانایی هاشو به خوبی نشون بده.
  • کیسه ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اینهم از وزیر عادل و بی طرف بدجوری سر کیسه پول را برای کیسه کشا شل کرد
    • دوچرخه سواران ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      از اسم شون معلومه دیگه کیسه. یعنی تو آسیا هر سال میشن کیسه بوکس سایر تیم ها اصلا تخصص شون همینه ابروریزی
    • /// ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      در جواب کاربر دوچرخه سواران و بقیه پرسپولیسی ها:فکر نمی کردم دیگر بعد از بازی با الهلال از آبروریزی حرف بزنید،اسم این تیم هم استقلال است که شما از روی عقده کیسه صدا میکنید،شما واقعا همه جا سرک میکشید و در هر خبری حتی غیرمرتبط از توهین به استقلال دریغ نمیکنید،هر بازیکنی امسال استقلال گرفت شما یک چیزی گفتید،به شما چه ربطی دارد که استقلال کدام بازیکن را میخرد؟بعضی ها هم اعداد عجیب و غریبی را مطرح میکنند که نمیدانم از کجا این اعداد را می آورند،مگر تیم خودتان به یک دروازه بان نیمکت نشین خارجی کلی پول نمیدهد؟مگر اسدی را از اروپا که الان از گران ترین بازیکنان لیگ است نخریدید؟مگر همین امسال بدهی های خارجی استوکس،بودیمیر،اساگونا،برانکو رو پرداخت نکردید؟پول کالدرون هم که جور شده خب این ها مگر پول نیست؟شما از کجا میارید؟الان چگونه بدون اسپانسر پول کالدرون تامین شده؟چرا از نظر شما باید پرسپولیس پول داشته باشد و استقلال نه؟اگر قرار است تیمی به خاطر اینکه ۹ سال قهرمان لیگ نشده درآمد نداشته باشد که خودتان باید ۶ سال پیش منحل میشدید،استقلال با اسپانسر قرارداد خوبی بسته شما چرا به خودتان فشار میاورید؟
    • /// ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      در ضمن شما که میگفتید بحث وزیر بهانه است و حرفتان را در زمین میزنید حالا چه شده حرف از فدراسیون آبی و بابا حمید میزنید؟شما اگر مطمئن هستید آخر فصل قهرمان هستید چرا از خرید بازیکن خارجی توسط استقلال میترسید؟شما دوست دارید که بقیه تیم ها تا حد حد امکان ضعیف باشند تا تیم خودتان قهرمان شود،تا کمی استقلال میخواهد جان بگیرد صدای شما به عرش میرسد،سپاهان پارسال داشت خوب بازی میکرد گفتید مافیا است،استقلال می بازد مسخره اش میکنید میبرد میگویید شانسی شده یا ناداوری شده،سپاهان پارسال یک بار ۶ بر یک آلومینیوم را و یک بار ۵ بر یک مس را پرگل برد گفتید که از قصد باخته اند و سپاهان رشوه داده اما خودتان وقتی گل گهر و ماشین سازی را ۵ بر صفر بردید نتیجه زحمت تلاش خودتان است بعد حرف از منطق هم میزنید و معتقد هستید طرفداران فرهیخته ای هستید و طرفداران بقیه تیم ها هیچی نمی فهمند بس کنید واقعا دیگه شورشو دراوردید،فوتبال یک مسابقه است برد و باخت دارد،فراز و نشیب دارد،دست از خودبزرگ بینی و توهین به بقیه تیم ها بردارید،البته همه را نمیگویم،در هواداران دو تیم همه جور انسانی هست.
  • m ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    مدرسع پیرمدرها
    • وزارت لونگ و جوانان ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      نه که لونگ همه زیر ۲۱ ۵ستن
    • لنگ خاص ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      شمابه نوجوانی سیدجلال و کودکی کمال گتوزو ببخش
  • ! ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    پرسپولیسیا ترسیدن کاملا مشخصه
  • ممد پرسپولیسی ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    جالبه هر سال کیسه کشا اول فصل میلیارد میلیارد خرج بازیکن خارجی میکنن بعدشم معلوم نیس طلبشون و از کجا میدن آخر فصلم که یه موز گیرشون میاد میان تجمع میکنن و شعار وزیر پرسپولیسی سر میدن.خخخخ
    • ** ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      الان شرایط لنگ بهم ریخته فقط بخاطر استقلال واقعی،شما همه چیز دارید،پس بهانه قبول نیست تا استقلال بالاتر از خودت ببینی آقا ممد
    • مسعود شعاع ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      این ۶ سال اخیر یه بازیکن اسم ببر که پرسپولیس فروخته باشه نفرات اصلی حفظ شدن و با هر قیمتی تو تیم موندن استقلال حسینی، تیام،صیادمنش،قائدی و ... رو فروخته شما میگید هزینتون از پاداش آسیایی هستش ولی بخاطر تحریم یه دلارش رو نگرفتید ولی استقلال پولهای ترانسفر شدن بازیکن ها رو گرفته همین امسال با کارگزار ۵۰۰ میلیارد بسته بالای ۱۷ میلیون دلار تیمی که پول داره باید خرج کنه
    • باباحمید کیسه ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      شرایط بابا حمیدتون فدراسیون آبی و داوران برای پرسپولیس،بهم ریخنه تا کیسه هر طور شده با هرطریقی یه جام ناپاک بیاره
  • علی ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    یه جوری آب وتاب دادی انگار استقلال با اینها جام باشگاه‌های آسیا و اروپا و جهان آورده جمش کنید امسال هم شاید برا پلی آف آسیا سهمیه بگیره صبر کنید پرونده های شاکیان قطعی بشه وهمین ها هم فراری بشن تا بدونید با طناب فرهاد نرید توی چاه
    • استقلالی ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      فعلا که از شما شکایت زیاده خخخخخ. پنجرتون بستس. خخخخ. پول داریم دلمون میخواد میخریم. برید مث ما بلزیکن 2میلیونی بفروشین. کارگزار 500 میلیاردی دیدین تاحالا. بسوزین. خخخ
  • علی ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    یه جوری آب وتاب دادی انگار استقلال با اینها جام باشگاه‌های آسیا و اروپا و جهان آورده جمش کنید امسال هم شاید برا پلی آف آسیا سهمیه بگیره صبر کنید پرونده های شاکیان قطعی بشه وهمین ها هم فراری بشن تا بدونید با طناب فرهاد نرید توی چاه
  • کامی ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    ۱۶میلیارد خدا بده برکت. از کجا این پولارو خدا میدونه. ملت دارن از گشنگی میمیرن اونوقت ۱۶میلیارد میدن به این بازیکنایه درجه چهار پنجه خارجی که اگه خوب بود مطمئن باشین تو اوروپا نگه ش میداشتن
    • ۴ ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      لنگی ها که خیلی بیشتر از این رو به بی‌کیفیت هاشون میدن
  • محمدطاها ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    ژستد گلزن قهاریه..این مهاجم با توجه به سوابقی که‌دارد مطمئنا بهترین خرید چند سال اخیر استقلال خواهد شد.. امیدوارم سطح فنی این بازیکن تو استقلال هم مثل حضورش در تیمهای لیگ جزیره برای ما فوق العاده باشه..
  • لنگی بی افتخار ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    جمع کنی لنگی ها انسان چشمتان به جام نمیخوره
  • ادریس تاجی ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    دارندگی و برازندگی ، ما که قائدی رو فروختیم دو میلیون این که فعلا بنده خدا ۶۰۰تا خواسته تازه قراردادمان بابت تبلیغات با اون شرکت ۳۵ میلیون یورو است و دو میلیون یورو هم از آسیا داریم کلا ۴۰ میلیون یورو داریم یعنی ۷۰ تا روی ژستد میتونیم بخریم و برا سه جام بفرستیم
    • کیسه کش متوهم ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      از محاسبات مشخص چقدر کیسه کش هستید؟؟؟ قیمت کیسه ۵ میلیون یورو هست میگی از محاسبات تبلیشعات دور محیطی ۳۵ جیلیون یورو دارید خخخخحح مگه کیسه فینالیست آسیا شده دو میلیون یورو داره خخحححح پول قایدی این کیسه  با پول قایدی پول اردو امارات در باشگاههای  آسیا میده باپول قایدی بدهی سال  قبل  بازیکنان میدن با پول قایدی بازیکنان جدید ایرانی می خرند با پول چشمی می خرند با  پول قایدی غرامت سنگین دو میلیون دلاری استراما می خواهند بدن با پول قایدی بدهی دیاباته و میلیچ می خواهن بدن با پول قایدی مربی خارجی و بازیکن خارجی گرون قیمت می خرند با پول قایدی واکسن کشور می خرند نمی دونم چرااین پول قایدی تموم نمیشه کمک های پنهانی وزیر به استقلال به نام پول قایدی به کام استقلالی چرا از این کمک ها برای پرسپولیس خرید بازیکن خارجی نیست تبعیص و بی عدالتی تا کی ؟؟
  • یه عشقه و یک پرسپولیس ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    پرسپولیس دوبار فینال آسیا دیده پنج دوره قهرمان لیگ شده چهار دوره قهرمان سوپر جام شده یک دوره قهرمان جام حذفی شده از چند تا بازیکن تاپ ایرانی فروخته هنوز مشکل مالی داره.اونوقت یه تیمی که سه دوره سوم لیگ شده و به زور یک هشتم آسیا رو دیده و قهرمان جام حذفی نشده و نمیدونه سوپرجام چیه اینهمه پول داره.اینا تنها راه درامدشون از اسپانسر بود که وسط فصل شروع کردن گفتن اسپانسرمون داره به پرسپولیس پول میده نه استقلال.یعنی استقلال به قول خودش هیچ راه درآمدی نداره.فقط یه پول فروش قائدی هستش.الان با اون پول بدهی استراماچونی رو دادن سه تا بازیکن تاپ خارجی گرفتن سرمربی تیم ملی ایتالیا گرفتن.باز هم میگن ما مشکل مالی داریم.فرهاد مجیدی نیم فصل گفت چرا پرسپولیس از پرتغال و قطر بازیکن میگیره ما نباید بگیریم.آقای مجیدی الان خودت از پرتغال و قطر و ایتالیا و انگلیس و فرانسه بازیکن میگیری چرا چیزی نمیگی؟
    • لنگ ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      استقلال پرافتخار ترین تیم در جام حذفی و سوپر جام و 4 فینال آسیا و 2 قهرمانی و بیشترین برد دربی و تیم سوم بعد الهاال و یک تیم شرقی است پس حرف بی حساب نزن که شما کل افتخارتون از سال 95 به بعده
  • لنگ پاره بابا مسعود و مامان آذر ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    خدمت تمام رسانه های لنگی که این همه جو میدن ما پنج پنج ساله داره حقمون به جیب تیم لنگ حکومتی میره این همه بازیکن از استقلال فروخته شد کسی نگفت پولش کجا رفت الان خدمت شما رسانه لنگی میگم 700 هزار دلار مامه تیام/ 400 هزار دلار مجید حسینی/ حدود 800 هزار دلار الهیار صیادمنش/ حدود 2 میلیون دلار مهدی قایدی که به پول رایج کشور میشود بالای 100 میلیارد تومان شما اگر طرفدار مردم و هواداران بودید دنبال این موضوع می رفتید که این همه پول کجا خرج شد
  • یاسر ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    مربی الان وسابق پرسپولیس حق دلالی میگیرن وبا بازیکن های بنجور میبندن مقصرش استقلاله .جلو الهلال ۴تا پاس سالم نتونستین بدین اینه تیمی رو که تو کشورش با توز کلک داوری قهرمان کنن .اره بازیکن ومربی خارجی قبلم گرفتیم ولی بابا مسعود فراری داد تا شما خیس نکنین.
  • یاسر ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    پرسپولیس میره اصفهان با نارنجک وسنگ ازش استقبال میشه دیدید سرورتون چندروز پیش رفت اصفهان چه استقبالی ازش شد پس که کل ایران منفور شدین.اگه این پول که برا پرسپولیس خرج کردن خرج ملوان میشد یه قهرمانی اسیا داشت .
  • ..... ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    لنگیا الان دیگه بی پناهن بزارین هر چی دل تنگشان میخواهد بگویند زیاد جدیشون نگیرید فقط یه سوءتفاهمن
  • آزادی ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    یعنی لطفی که بابا مسعود به لنگی ها کرد فرگوسن به منچستر نکرد. تا همین ۵یا ۶ سال پیش با تمام اسطورهاشون همیشه زیر ۳ تیم اول لیگ بودن طوری که هواداراشون میگفتن مگه ما غلط کردیم لنگی شدیم. حالا با بابا مسعود و ۴ تا بازیکن زپرتی مثل شیری وعالیشاه طوری اعتماد بنفس پیدا کردن که خودشون رو با منچستر مقایسه میکنن حالا ببینیم امسال بدون بابا مسعودتون چیکار میکنید اگه قهرمان شدید ما درمورد افتخارتتون اشتباه کردیم ولی اگه جز ۳ تیم اول نشدید بدونید تمام جامهاتون ۲ زار نمی ارزه
    • سعید ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      آخه آدم نمیدونه چی بگه شاید هم حق باشما باشه چون بیشتر طرفدارهای تیم استقلال بین ده تا بیست سال سن دارند و از قبل سال نود رو یادشون نمیاد قبل از انقلاب رو من خودم یادم نمیاد ولی شما برید از باباهاتون بپرسید که پرسپولیس دهه شصت چه تیمی بود و چند جام رو آورد و پرسپولیس دهه هفتاد هم که با استانکو و پروین چقدر جام آورد و چند بار استقلال رو سه تایی کرد و در همون دهه هفتاد پرسپولیس چهار بار به نیمه نهایی آسیا رفت و هیچوقت هم فدراسیون در اون زمان برای پرسپولیس نگرفت ولی در همون سالها استقلال دوبار به نیمه نهایی آسیا رفت و هر دو بار فدراسیون مصطفوی که خودش همیشه می‌گفت عاشق استقلال بوده براش میزبانی رو گرفت ولی آخر هم هیچ غلطی نکرد برگردیم به افتخارات پرسپولیس در دهه هشتاد هم که در اولین دوره لیگ حرفه ای که باز هم پرسپولیس با پروین قهرمان شد در اواسط دهه هشتاد هم باز با افشین قطبی امپراطور با شش امتیازی که فیفا ازش کم کرد بازم قهرمان شد و اشک تیم شعله زرد رو درآورد و از همون زمان دشمن خونی شدند و بلاخره میرسیم به دهه نود که شماها طرفدارهای بچه سن استقلال دیگه خودتون بهتر پادشاهی پرسپولیس رو م
  • ابراهیم ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    همینه دیگه استقلالی که وزیر پشتش باشه عزیزی خادم خدمتگذارش باشه باید هم از این ولخرجی ها بکنه و بازیکن خارجی بهره واز حلقوم این ملت پول هارو خرج این بازیکن های اجنبی کنه درعوضش حق الناس به گردن این اینه که هیچوقت پیروز نمیشه پدر دل مردم هم جانداره
  • محمد بیطرف ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    همه این مشکلات از وقتی واسه پیروزی درست شد که بابا مسعود رفت
  • حمزه ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اشتباه بازیکنی که دیگه کارایی لازم نداره مطمئنا اشتباهه این همه هزینه برای بازیکنی که شاید دیگه کیفیت لازم رونداشته باشه
  • سید ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    فکر می کنم امسال پرسپولیس نسبت به این پنج سال راحت تر قهرمان میشه ...چون دبل هتریکه
  • هاشمی ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اگر تمام ستاره ها راهم جمع کنند این تیم بااین مربی اول نمیشود امسال هم رقابت قهرمانی با پرسپولیس و سپاهان است خودمان راکول نزنیم 28بازی دیگه باقیست
  • + ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    تا استقلال بازیکن خوب می‌خره میگن وزیر پشتشونه و اینا. ۱۶ میلیارد مگه برا شما خیلیه. مگه الان ۲۰ ۲۵ میلیارد به امیری نمی‌دید خودتون دور بر همین مقدار پول ندادین اسدی رو خریدین چرا بهانه میارین چرا میخاین همه تیما دربه در باشن خودتون همه رو ۶تا۶تا بزنین قهرمان بشین این خودبینی باعث ضعیف شدن لیگ شده. الان لیگ انگلیس چرا بهترین یکی از بهترین لیگ هاست چون چندین تیم قوی هستن رقابت جذاب میکنن لیگ جزابه. سپاهان یه تیم رو ۵ ۶تا میزنه میگین تبانی کردن استقلال بازیکن خارجی می‌خره میگین وزیر حامیشه. شما میترسین شما مغرورین چرا اینطوری میکنین من الان خوشحالم که این ۴تا تیم ۶امتیازی پیروز شدن و دوست دارم اینا و تیم های دیگه تا پایان فصل و لحظه آخر رقابت کنن چون هم جزابتره هم سطح لیگ بالا میره. به خدا هیچ جای جهان اینطور نیست. شما ها با اون مدیرتون(پیروانی) همش میگین تیم ها تبانی میکنن پرسپولیس قهرمان نشه وزیر طرفدار فلان تیمه و اینا. مگه خودتون همینقدر رو به رادو دروازه بان نیمکت نشینتون نمیدین شما ۱۰ تا ۱۶میلیارد به بازیکنانتون میدین استقلال با اسپانسر قرارداد بسته قائدی رو فروخته پولشو خرج میکنه
  • آبی ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    لنگی ها دیگه باید خواب قعرمانی رو ببیینن دوره لنگی بهسر رسید
  • تیم دو ستاره ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    پرسپولیسی‌ها دم از بیت المال میزنند و هنوز دارن به نیمکت نشین تیم شون میلیاردی پول میدن!!!!! بودیمیر هم که حاصل دلالی مربی تیم بود مثل اوساگونا که یحیی هنوز نیومده بود به تیم، این آقا رو ۱۵۰ هزار دلار خریده بود و یا استوکس که برای ۳۰ دقیقه بازی ۲۰۰ هزار گرفت و ....... ترابی ۱۵ میلیارد برای تیم تون تموم شد. مغانلو برای نیم فصل ۲۵۰ هزار آب خورد. الآنم که بجای خرید بازیکن خارجی خوب ۱۴ میلیارد دادن به اسدی یا دفاع گل گهر که به زعم شکوری که می‌گفت توان مقابله مالی با تیمهای خصوصی رو نداریم ولی بازم خریدنش!!!!! الآنم که درگیر کالدرون هستن و پولش رو وزیر و رئیس‌ فدراسیون تقبل کردن!!!!! دم مجیدی گرم که بازیکنهای خوبی رو برای تیم داره میخره. حداقل نشون داد مثل یحیی دلالی بلد نیست!!!! هوچیگیری توی خون پرسپولیسی هاست. الان تنها تیمی که با تبلیغات محیطی مخالف هست این تیم هست. حتی استوریهاشون شبیه سازمان لیگه!!!!! به امید ثبات تیم تاج و ستاره سوم
  • 666 ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    اس دق لال پول نداره ولی یه بازیکن فرانسوی میخواد بگیره اندازه یه تیم باهاش قرارداد ببنده ولی پرسپولیس باهمون بازیکنهای لیگ هم قهرمان میشه انشاءالله از قدیم گفتن با یه گل بهار نمیشه بجز اینکه تیم کامل فرانسه رو بیارن اسمش رو بزارن است دق لال تا شاید سوم بشه
  • ناشناس ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    کیسه رونالدو ومسی رو هم بیاره هیچی نمیشه اخه فرهاد مجیدی کجا قهرمانی کجا
  • استقلال بندرعباس ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    دوست عزیز/// واقعا حرفات کامل و جامع بود دوستان لنگی اگه حرفی دارین فقط جواب اون دوستمون رو بخونین.در ضمن نایب قهرمانی رو خیلی از کشورا اصلا به حساب نمیارن.ارتش سرخ آسیا بدون قهرمانی تو آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی