نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
۵ |
۵
تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی در آستانه صعود به جام جهانی است و به احتمال بسیار زیاد در بازی ۷ بهمن با عراق کار را تمام می‌کند هر چند که همین حالا هم باید کار را تمام‌شده دانست.

فرهاد اشراقی؛ شاید روی کاغذ هنوز صعود ایران به جام جهانی قطعی نشده باشد اما با این برد ارزشمند در زمین حریف باید تیم ملی را یکی از مسافران قطر دانست. ملی‌پوشان در همان نیمه اول بازی با سوریه کار را تمام کردند تا با ۱۶ امتیاز خیال خود را برای صعود راحت کنند و حالا فقط یک معجزه می‌تواند باعث شود که تیم ایران به جام جهانی نرسد. تیم ما حتی اگر ۴ بازی آخرش را هم ببازد، به جام جهانی می‌رسد چرا که تیم‌های دوم هر گروه هم مستقیماً به این تورنمنت معتبر می‌روند.

برای بردن سوریه در خاک اردن یک وحید امیری آماده و یک سردار گلزن کافی بود تا جای خالی مهدی طارمی خیلی به چشم نیاید. تیم ما حتی بدون زوج خطرناک سردار- طارمی هم لبنان و سوریه را در خانه حریفان برد و مقابل سوریه حتی خبری از علیرضا جهانبخش هم نبود. 

با این پیروزی تیم ملی مهر صعود به جام جهانی را زد و حالا باید منتظر بازی‌های بهمن و رسمی شدن صعود باشیم اما حتماً این تیم برای خود جام جهانی کار سختی دارد و حتماً باید تجهیز شود. مسلماً در جام جهانی سطح توقعات مردم و کارشناسان بالا می‌رود همان‌طور که در دوره قبل همه انتظار داشتند تیم ملی اسپانیا و پرتغال و مراکش را ببرد و حتی به جمع ۸ تیم برتر جهان برسد!

ختم کلام اینکه تیم ملی در آستانه صعود به جام جهانی است و به احتمال بسیار زیاد در بازی ۷ بهمن با عراق کار را تمام می‌کند هر چند که همین حالا هم باید کار را تمام‌شده دانست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • arash061 ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    آقای اشراقی عزیز چطوری اگه چهار بازی آینده رو ببازیم صعود میکنیم؟! امارات شش امتیازی به کنار حتی لبنان که پنج امتیاز داره اگه چهار بازیش رو ببره میاد بالاتر ما (با فرض شما که که ایران چهار بازی اینده رو ببازه) بهرحال امیدواریم هفت بهمن با خضور مادران، خواهران و دخترامون در ورزشگاه آزادی جشن صعود بگیریم
    • میلاد ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      دوست عزیز لبنان و امارات باهم بازی دارن هردوشون که نمیتونن برنده بشن یکی برنده میشه پس اون یکی حذف میشه ضمن هردو باید کره روهم ببرن . که جز محالاته
    • میلاد ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      اما از اونجا که امتیازات ما برای سید بندی خیلی مهمه و درحال حاضر با توجه به رتبه 22 فیفا ما درسیدسوم قرعه کشی هستیم . پس بدون توجه به صعود باید همه رو ببریم تا در هنگام قرعه کشی در سید سوم باشیم و قرعه بهتری نصیبمون بشه
  • تاج آسیا ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    باز حرف از جام ۲۰۱۸ زده شد و داغ دلمون تازه شد! وقتی نگاه میکنیم به نتایج جام جهانی که پرتغال به اون راحتی در مرحله یک هشتم باخت و تیم حذف کنندش هم در مرحله یک چهارم حذف شد و اسپانیا هم همین سرنوشت رو داشت، تازه فهمیدیم در مقطع زمانی جام ۲۰۱۸ با ضعیفترین پرتغال و اسپانیای تاریخ بازی کرده بودیم و خودمون خبر نداشتیم در واقع فکر میکردیم داریم با قهرمان‌های جهان و اروپا بازی میکنیم ولی بعداً در مرحله یک هشتم فهمیدیم که نه اینا با اون نتایج افتضاحی که در جام ۲۰۱۸ گرفتن نشانی از قهرمان های جهان و اروپا نداشتن و بدتر ازون تیمهایی که یک هشتم اینا رو حذف کردن خودشون مرحله یک چهارم حذف شدن! یعنی باخت اندر باخت این تیمهایی که فکر میکردیم بخاطر سابقشون خیلی قوی هستن ، در حقیقت قبل از شروع مسابقه به اسم و سابقه این تیمها باخته بودیم! امیدوارم این بار از اون تجربه گرانبهای جام ۲۰۱۸ استفاده کنیم و از تیمها غول نسازیم چرا که شاید اونا هم همون شرایط خاص پرتغال و اسپانیای ۲۰۱۸ رو داشته باشن و مراحل بعدی تیم خودباوری بتونه براحتی حذفشون کنه
    • آریا IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      به فرض هم که به گفته تو اسپانیا و پرتغال ضعیف بودن ولی این دلیل میشه که ما تیم بهتری هستیم و باید برنده بشیم ؟!فوتبال اسپانیا و پرتغال اصلا با ما قابل مقایسه هست ؟!که انتظار داری تیم های ولو به قول تو ضعیف اسپانیا و پرتغال رو ببریم ؟شماها طوری نظر میدید که انگار ایران سابقه قهرمانی جام جهانی رو داشته و کارلوس کی روش تیم ما رو توی همون مرحله گروهی حذف کرده !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی