پدیده مشهد
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصائب عجیب تیم فوتبال پدیده در لیگ برتر همچنان ادامه دارد.

تیم فوتبال پدیده در پنجمین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن شکست خورد تا یک بار دیگر اوضاع آشفته حاکم در این تیم نمایان شود.

این تیم که از ابتدای فصل تاکنون به واسطه اتفاقات عجیب و غریب داخلی‌اش به سوژه نخست رسانه‌های خبری تبدیل شده، به اعتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبال چنانچه همین روند را دنبال کند یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته یک فوتبال ایران است.

پس از اینکه بازیکنان پدیده برای نخستین بار در تاریخ فوتبال جهان در جریان گرم کردن پیش از مسابقه خود برابر ذوب آهن به دلیل در اختیار نداشتن توپ از آیتم توپ فرضی استفاده کردند تا خود را گرم کنند، درگیری لفظی فرزند سرمربی فعلی با سرمربی سابق این تیم در فضای مجازی نیز حسابی حاشیه ساز شد تا هواداران پدیده با یک شوک دیگر مواجه شوند.

هرچند اکبر میثاقیان در این مجادله مجازی نقشی ایفا نکرد، اما فرزند کوچک او با انتشار تصاویر پیام‌های رضا مهاجری سرمربی سابق مبنی بر آبروریزی جدید مدیران این باشگاه برای نماینده استان، از تهدید او برای افشاگری در خصوص مسائل پشت پرده خبر داد!

اما این دعوا با کنایه‌های تند پسر سرمربی فعلی خطاب به سرمربی قبلی تداوم یافت تا حدی که فرزند میثاقیان، رضا مهاجری را به تندی سرزنش کرد که چرا دست از سر این تیم برنمی‌دارد و اجازه نمی‌دهد پدرش در این تیم فعالیت خود را بدون حاشیه داشته باشد! انتشار این تصاویر در فضای مجازی با واکنش‌های مختلفی رو به رو شد، اما جالب این بود که هیچ یک از مدیران این باشگاه در قبال این حواشی و نتایج ضعیف میثاقیان هیچ گونه موضع گیری نداشتند تا ابهامات در این خصوص افزایش یابد.

با این تفاسیر هواداران فوتبال دوست مشهدی در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های تندی نسبت به این مسائل داشتند و با اشاره به نبود امکانات اولیه در یک تیم لیگ برتری مسئولان استان را بابت این بی‌خیالی به شدت مورد انتقاد قرار دادند، اما جالب است هیچ کسی کوچکترین واکنشی به این اعتراض‌ها نشان نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی