نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مهدی طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طارمی آماده است تا به تیم ملی برگردد و از توئیت های حمایتی او پیداست که تیم ملی کشورش را دوست دارد؛ اسکوچیچ هم با نتایجی که گرفته حاکم بر تمام امور است.

آرتین زهرابی؛ آنچه از وضعیت تیم ملی ایران مشخص است اینکه پس از بردهای فراوان و شکست حریفان ایران، شانس مسلم صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستیم و در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

نقطه تاریک تیم ملی اما در این مقطع تاریخی؛ لابد مسئله همچنان لاینحل «دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی» است و هر روز در این ارتباط خبری می‌شنویم. سکوت کریم باقری و وحید هاشمیان و اظهارات تازه سرپرست تیم ملی نیز هیچ کدام به حل این مشکل کمک نکرده است و اسکوچیچ هم اشاره ای به این اختلاف نمی‌کند.

واقعیت این است که در حال حاضر هر کدام از طرفین ماجرا به زندگی عادی و حرفه ای خود مشغول هستند. از طرفی مهدی طارمی که بازیکن پورتو پرتغال است به کارش ادامه می‌دهد و راهش در این تیم ادامه دارد؛ از سوی دیگر اسکوچیچ نیز تیم ملی را هر طور که خودش صلاح بداند اداره می‌کند و زندگی چنان که ملاحظه می‌کنید در جریان است.

اینکه اسکوچیچ در نهایت چه تصمیمی‌در مورد طارمی می‌گیرد و چگونه با مشکل به وجود آمده برخورد می‌کند به خودش مربوط است. نه قرار است او از سمت کسی تحت فشار قرار بگیرد؛ نه قول و قرار تازه ای برای نقد دوباره این ماجرا وجود دارد.

طارمی آماده است تا به تیم ملی برگردد و از توئیت‌های حمایتی او پیداست که تیم ملی کشورش را دوست دارد؛ اسکوچیچ هم با نتایجی که گرفته (و بدون طارمی در دو بازی مقابل لبنان و سوریه پیروز میدان شده) حاکم بر تمام امور است. اینکه او طارمی را در ادامه راه و بازی‌های تیم ملی می‌خواهد یا نه، مسئله‌ای نیست که با اصرار این و آن اتفاق بیفتد. اسکوچیچ نشان داد اگر خودش تشخیص بدهد و صلاح بداند؛ یا با طارمی یا بدون طارمی قرار است تیم ملی ایران را اداره کند.

 بنابراین بهتر است نه به او در این زمینه اصرار کنند، نه التماس دعا داشته باشند؛ بگذارید هر طور که خودش دوست دارد تصمیم بگیرد و تیم ملی را با نظر و سلیقه اش اداره کند. این احساس استقلال و حق رای، شاید در این مقطع زمانی برای اسکوچیچ لازم باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریهان DE ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    همانطور که در فضای مجازی خواست خودشو مهم کنه معذرت خواهی بکنه فکر کنم مربی هم بهش چراغ سبز نشون میده
    • میلاد IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      کسانی که میگن در ابتدا اسکوچیچ توهین کرده بهتره برن مصاحبه های طارمی رو در زمان برگزاری مسابقات بحرین و بعدشو ببینن بخصوص مصاحبه ش با شبکه استانی بوشهر که علنا از کیروش حرف میزنه و اسکوچیچ رو تحقیر میکنه . در واقع باید کفت این افراد همون کیروش پرستایی هستن که از تحقیر شدن توسط کیروش لذت میبرن
  • امید IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    دوست عزیز پس بحث بی‌احترامی که این آقای مربی کرده نه در یک مصاحبه بلکه اخیرا هم کم ارزش کردن نقش آقای هاشمیان واقای کریم باقری وبااین کار خودشیفتگی خودش رو نشون داده چی میشه به نظر شما اگر اسکوچیچ انتقادی کرده وچیزی گفته کاردرست بوده وطارمی که در جواب گفته برعکس ماتاکتیک پذیریم توهین کرده به نظر من اول اسکوچیچ نباید همچین حرفی میزد دوم اینکه وقتی حرفی یاانتقادی میخواد انجام بده باید بارنامه باشه وسوم اگر انتقاد می‌کنه باید انتقاد پذیر باشه واین نکته که به تنهایی ویا به همراه دستیارانش به این درجه نرسیده بلکه این نیمکت تیم ملی ایران و بازیکنان ایران بودن که اون رو به این درجه رسوندن واینکه حرفهای تحقیر آمیز بزنه وکسی هم ندونه جواب بده این از بی‌کفایتی ما ومسیولای مادر فدراسیون هستش چرا که تیم ملی ایران و فوتبالیست های ایرانی تاکتیک پذیر نیستند ایشون نباید نه وارد لیگ ایران میشد ونه مربیگری تیم ملی ایران رو قبول میکرد وخیلی عمیق‌تر میتونم مصاحبه آخرش رو حتی از مصاحبه اول تحقیر آمیز تر وتوهین به مراتب بزرگتر قلمداد کنم چرا که افرادی دستت هستن واین توهینها روز به روز توهین های بزرگترخواهدش
    • داداشی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      احسنت ، شیر مادر و نان پدر حلالت .
    • علی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      سرمربی اگر نتواند تیم خودش را انتقاد کند پس کی باید انتقاد کند؟!!... طارمی باید احترام بزرگتر و مربی را نگه می داشت.
    • علی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      حق سر مربی تیم ملی هست که درباره تاکتیک تیم ملی صحبت کنه، این کجاش توهینه؟ همه درباره تیم ملی نظر میدن بعد اگر سرمربی تیم نظر داد میگن نباید حرف میزد! این که فوتبال ما بیشتر متکی بر تکنیکه تا تاکتیک، حرف جدیدی نیست، این رو خیلی از کارشناسان دیگه هم گفته بودن، اتفاقا بازیکن تیم ملی نباید به مربی خودش حرف کنایه آمیز بزنه، همه جای دنیا با همچین بازیکنی برخورد میکنن
  • حسن IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    هیچ تیم موفقی جایی برای بازیکن سالاری نیست طارمی غیر از بحث توییت ماه ها است که با اسکوچیچ لج کرده و بد قلقی می‌کرد. و ی سره کی روش رو می‌کوبید تو سر کادر فنی به نطر من کار اسکوچیچ کاملا درست بود ی بازیکن حق نداره هر چقدم خوب باشه آرامش تیم رو به هم بزنه و بی حرمتی کنه...
  • میهمان IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    الان باید با تیمهای مطرح اروپایی مثل آلمان، انگلیس، فرانسه، هلند، بلژیک،اسپانیا،سوئد، کرواسی، ایتالیا، پرتغال، سویس بازی کنیم. اگر از میهمان شدن تو کشورهای اروپایی هم اجتناب میکنیم به خاطر شرایط سکوها که دیگه همه میدونیم. باید دعوتشان کنیم ایران. حتی اگر شده هزینه دعوت را از بلیط تماشاگران بگریم. البته فیفا هم بابت صعود پول میده ولی معلوم نیست کجا میرم! از تبلیغات هم میشه مقداری از هزینه ببازی را پوشش داد
  • دادا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    هر زمان اسکوچیچ گند بالا آورد معلوم میشود طارمی خوب است یا بد .
    • متین IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      دقیقا همین طوره احسنت
  • امید IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    به نظر من طبق سوابق وطبق اقدامات توهین آمیزی که این مربی چه در تیم باشگاهی وچه در تیم ملی ایران انجام داده باید گفت که این مربی کروات اول باید خودشیفتگی وغرور کاذبی که داره کنار بزاره واین جایگاهی که الان داره و شناخته شدنش دردنیارو مدیون ایران وتیم ملی ایران هست پس باید معذرت خواهی کنه هم از تیم باشگاهی وهم از فوتبالیستهای ایرانی وهم از کادر ایرانی تیم ملی چراکه اگر از لحاظ سابقه مربیگری یا فوتبال بازی کردن هم باشه امثال آقای باقری واقای هاشمیان طبیعتاً خیلی کارنامه پرو پیمونتری از این آقا دارن.پس این مربی وقتی قصد داره حرفی بزنه اول باید ازهمه نظر فکر کنه مثلا اگر میخواد از تاکتیک حرف بزنه باید بدونه جای یه بازیکن کجاس مثلا آقای امیری.واینکهاگر هم فنی هم تاکتیک بلد بود یه بازیکن جوان تیم ملی ایران که تاکتیک بلد نیست نباید بهش بگه آرامش تیم ملی رو بهم نریزد پس اگر میخواد روی نیمکت تیم ملی ایران بشینه باید به چند نکته توجه کنه اول باید در تلویزیون زنده از همه معذرت خواهی کنه دوم طارمی بدون معذرت خواهی برگرده تیم ملی وسوم بدون حاشیه وحرفه ای عمل کنه وکارش فقط موفقیت تیم ملی ایران باشه
  • داداش IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    به گفته ما ایرانی ها بخشش از بزرگتر است ، اگر اسکوچیچ بزرگتر است ، خوب بزرگی کند و کوچکتر را ببخشد .
    • حمید IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      مشکل اینه که اسکوچیچ ایرانی نیست
  • نوربخش IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    باید حتما یه مقام مسئول پا درمیانی کنه وطارمی هم چون کوچکتراست از اسکو عذرخواهی کنه واز اسکو بخواهند طارمی را ببخشد طارمی باید بداندبعضیها از این آب گل دارن ماهی میگیرن پس هرچه زودتر از مربیش عذرخواهی کنه وبه تیم ملی برگردد
  • دانشجو IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    فقط راهیابی به جام جهانی که نیست ، باید به فکر بازی های خود جام جهانی و تیمهای حاضر هم باشیم ، بازیکنانی میخواهیم که بتوانند جلوی این تیم ها بازی کنند و آبرومندانه هم بازی کنند ،حتی اگر ببازیم ، نیاز به بازیکنان بزرگ داریم ، که جلوی تیمهای اروپایی یا آمریکای جنوبی خوب بازی کنند .
  • محمد IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    بابا تو رو خدا ول کنید هر روز به این ماجرا دامن نزنید هم مهدی بازیکن خوبی است و هم اسکوچیچ پس بگذارید در آرامش طارمی هم به تیم ملی دعوت شود چون مسلما توی این شرایط مربی دوست نداره وارد حاشیه بشه
  • سمیه خوانساری IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    به نظر من الان که تیم ملی در غیاب مهدی طارمی به این قشنگی دارد بازی میکند ، باید اصلا مهدی طارمی را به تیم ملی دعوت نکرد ، اگر دعوتش کنند باز شاهد بازی کسل کننده از تیم ملی خواهیم شد . پس طارمی حیا کن ، تیم ملی رو رها کن .
    • محمد حسن IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      در بازی با لبنان کجا قشنگ بازی کردیم ؟ شانس آوردیم که نباختیم .
  • الهام فسنقری IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    به نظر من هم نقطه ضعف تیم ملی طارمی بود و از زمانی که آقای اسکوچیچ او را از تیم ملی کنار گذاشت ، همه مردم شاهد فوتبال واقعی از تیم ملی بودند ، پس آقای طارمی تو هم پورتو بمان و به تیم ملی نیا ، تیم ملی جایی برای تو ندارد ، و ای کاش فرهاد مجیدی هم از استقلال کنار گذاشته میشد و آقای نکونام و یا ویسی که در مربیگری پخته ترند ، هدایت تیم استقلال رو بر عهده می گرفتند . پس نقطه ضعف استقلال هم مجیدی است ، اگه از استقلال کنار گذاشته شود ، استقلال فوتبال واقعی خودش را نشان میدهد .
    • ناصر نزهتی IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      فوتبال واقعی ؟ آن هم مقابل لبنان ؟ شانس آوردیم نباختیم . فوتبال نیمه واقعی هنگامی است که از عربستان ، استرالیا ، ژاپن و کره با اقتدار ببریم و فوتبال واقعی وقتی است که جلوی تیمهای اروپایی با اقتدار بازی کنیم و آنها را ببریم .
    • خداداد IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      اگر نقطه ضعف تیم ملی طارمی است پس نقطه ضعف پورتو هم هست ، تا بازی میکرد و گل میزد خوب بود ، حالا که اختلاف سلیقه یا بد فهمی پیش آمده بد شد ؟
  • اسد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    طارمی بهترین بازیکن ملی
    • محمد علی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      اگر بهترین نباشد ، جزء بهترینها است .
  • حسین IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    به نظر من هم نباید دعوت بشه ، تیم.ملی جای لگد پرانی نیست ، اینا خاک پای علی دایی و. باقری و مثال اینا هم.نمیشن ،
    • دانش پژوه IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      خاک پا یا نور چشم نداریم ، هر کسی چند روز نوبت اوست ، مگر طارمی در پورتو بد بازی میکند ؟ در تیم ملی هم که خوب بازی میکرد ، حالا اختلاف سلیقه ای بوده که اختلاف سلیقه هم امری بدیهی است و رفع میشود ، شکر آب شده ، که آنهم با درایت حل میشود .
  • خدایار IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    حالا آمدیم و بازیکن خط حمله مان مصدوم شد ، آنگاه میخواهیم از طارمی یا کسان دیگر استفاده کنیم ، نوشدارو بعد از مرگ سهراب نباشیم .بزرگترین نقطه ضعف در هر کاری به ویژه کار گروهی احترام نگذاشتن به حرف دیگران است و البته مغرور بودن به خود ، اصل هم بالا رفتن تیم ملی و سرفراز شدن ایران و ایرانی در جهان است .
  • ع م IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    قدوس رو دریابید. اونم داره میره.
  • رامتین IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    بايد با بازیکن سالاری در تیم ملی فوتبال ایران برخورد قاطع صورت پذیرد
  • محمدی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    ماریو تات همه کاره تیم ملی است مغز متفکر نیمکت تیم خودشه باید سرمربی بشه اسکوچیچ کمک اش جاشون باید عوض بشه
  • هادی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    بزرگی و بخشندگی هرکدوم جای خودش اینجا باید احترام به بزرگتر ومربی مدنظر باشد و اینکه کسی یه کمی بزرگ شد همه ی ارزش ها رالگد مال کند کارناپسندی است.سرمربی باید بدون فشار دراین مورد تصمیم بگیرد و آقای طارمی هم یادبگیرد که همیشه به بزرگتر خود احترام بگذارد هرچند خیلی گنده هم شده باشد واین خواست فرهنگ ما ایرانیان است والسلام
  • ورزشی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    اگر تیم ملی میخواهد از بازیکن سالاری نجات پیدا کند،و بازیکنان بفهمند که نباید بدای سرمربی،بامبول در بیارن،بهترین فرصت است که از اللهیار ،دعوت شود و بازیکن مغرور دعوت نشود.
  • ناصر IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    دوروز دیگه ازتو گروهتون حذف میشین بعد اگه اگه ها. شروع میشه امسال اسکوچیچ زیاد اومدن و رفتن حیف بیت المال واسه همچین مربیا
  • شهروند GB ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    اونایی که طرف اسکوچیچومیگیرن کاری باطارمی ندارم . تاحالاشم تیم با توانومربیگریِ اون تااینجا نیومده چون اصلا باژی آنچنایی نداشته که محک بخوره تازه درمقابل کره حق کره بودببره چون واقعا یه سروگردن بالاترازتیم مابود صبرکنید درجام جهانی متوجه میشید این آقا ازمربیگریِ روزدنیاهیچی بارش نیست . طارمی هراشتباهی هم کرده باشه حکم یه سربازوداره سربازوازمیدان رزم بخاطراینکه یه خطایی کرده محروم نمیکنن چون سرنوشت وبردوباخت برای تیم اولویتش بیشتروبرای تنبیه راههای دیگری هم هست اون بنده خدا قراربیاد برای افتخارکشورش نوددقیقه توزمین بدووه اون قبلا به افتخاراتی که میخواسته رسیده وفقط به عشق کشورش میخواد بیادبجنگه فکرمیکنید برای اسکوچیچ مهمه توجام جهانی مانتیجه بگیریم .ازنظراونا یه تیم آسیایی همینکه خودشوبه جام جهانی برسونه اوناوظیفه شونو انجام دادن وآیا طارمی هم همین نظروداره یابه فکراینه که درجام جهانی ایران سربلندبیرون بیاد؟؟؟؟؟؟؟
    • یعقوب IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      شهروند جان خدایی بازی با کره رو نگاههم کردی؟دوتا توپ به تیر کره خوردا. حقشون برد بود؟از لحاظ تاکتیک عالی هستن کره و ژاپن. ولی خدایی حقش برد نبود
    • شهروند IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      بله یعقوب جان بازی رومثل جنابعالی دیدم تشریف ببرید دوباره بازی رامرورکنید لطفا ازنظرآماری هم یه مروری بفرمائید ماهم مثل شماتیم ملی مونودوسداریم
  • پیروز CA ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    کارلوس کیروش: "مشکل اصلی این است که مزبیان و بازیکنهای ایرانی از هر نظر شامل تکنیک تاکتیک قدرت بذنی و فکری ضعیف هسنتد و خودشان نمیداتتذ" اون روزی که کیروش در مضاخبه با مجله پرتغالی این حرف رو زد (بعد از صعود و قبل از شروع مرحله نهایی جام جهانی 2014شماها کجا بودید؟ وقتب همونجا گفت ار حرفه ای گری فقط پول گرفتن رو باد گرفته اند رگ گردن امسال طارمی باد نکرد
  • ندا IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    ماریو تات بهترینه باید سرمربی باشه اسکوچیچ خوب نیست فقط ماریو تات
  • فرزین مرادی US ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    اسکوچیچ نتایج اکثرا اتفاقی با تیم ملی با بازیکنان اماده که در اروپا بازی میکنه گرفته و این نتایج خارج از ظرفیت اسکچیچ است و جالا هوایی شده .در بازی با کره هیچ برنامه ای نداشت و اسیر دست کره در خانه بودیم و فقط بر اثر خلاقیت و هماهنگی سردار و طارمی تونستیم مسا وی کنیم و در دو بازی لبنان و سوریه که جز تیمهای درجه سه اسا هستند به جز پاس وحید امیری و گل اول به سوریه بقیه گلها بدون کار تیمی و اتفاقی یا پنالتی تا حرکت انفرادی قلیزاده رقم خورد ..اسکوچیچ اگر تونست حتی با این بازیکنان اماده به فینال جام ملتها برسه که باید از سد تیمهای برتر اسیا مثل عربستان و ژاپن و استرالیا و کره جنوبی بگذره اونوقت ادعاش بشه که مربی کاربلدیه وگرنه تو گروهی که فقط کره جنوبی حضور داره و دو تیم مستقیم به جام جهانی میره با این بازیکنان اصلا کار شاقی نیست که ایشون را هول و ولا ورداشته و فکر میکنه نامبر وانه ...کیروش هم دو بار در یکسری بازیهای منطقه ای تونست ایران را به جام جهانی ببره اما دیدیم که تو دو تا جام ملتها بز اورد ...
  • محمد IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    اسکو دیگه داره پررو میشه فککده کیه.. ما گندت کردیم اگر اون گل دفیقه نود ازمون نمیزد تو الان باید از اینکه طارمی رو کنار گذاشتی جواب پس میدادی.. سوریه هم خو تیم اخر گروهه ن امگیزه داشت ن اصلا تیمی هس ک بخاد جلو ایران کاری کنه.. همون گل اول ک خوردن دیگه ازهم پاشیدن. ک حالا اسکو برا ما و طارمی شاخ بشه.. کاش اخراجش میکدن
  • علیرضا IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    خداییش غیرازطارمی وآزمون وامیری وجهانبخش وقدوس کسی درحدواندازه بازیهای جام جهانی نمیبینیم
  • Matin IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    بابا با ور کنید بنده خدا درست گفته ابرانی ها تاکتیک پذیر نیستند وگرنه می شدیم زاپن اگه تاکتیک پدیر بودیم که ها دوره تیم المپیک حذف نمی شد. اینایی که میگن اسکو حرف بدی زده اصلا فوتبال چیه .اینا که علیه اسک حرف می زنن خداوکیلی چند بار فوتبال بازی کردن بجز فوتبالیس هایی که بهش حسودی می کنند.
  • محسن IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    اقای طارمی بار اولش نبود مصاحبه میکرد.قبل از بازی بحرین در امد علنی برای حضور دوباره کیروش مصاحبه کرد که تیم در دوران کیروش همبستگی بیشتری داشت این پاچه خوار خایمال ک نون و اون گذاشت تو سفرش مثلا نمیدونس برانکو ادمش کرد!به هر حال اسکو فوقعلاده سرمربی حرفه ای و عالی هستش!!متاسفانه ما هوادارامون بیشترشون نفهم و غیر حرفه ای و کودن تشریف دارن شک نکنید مثل گفته اسکو ک گفت تاکتیک نداریم!!
  • علی IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    یک مربی نمی تواند براثر یک سو تفاهم با لجبازی تمامی زحمات چهارساله تیم ملی را برای رسیدن به جام جهانی برباد دهد. البته توان تکنیکی بازی رونالدو در تیم پرتغال و مسی در تیم آرژانتین قابل مقایسه با طارمی نیست اما اگر این دو در تیمهای ملی کشورشان نباشند برای انها فاجعه است و مسلما مردم آن کشور بشدت اعتراض میکنند.در هر صورت طارمی هم برای تیم ملی وزنه ای است . با این حال اگر اسکوچیچ بر نیاوردن طارمی به تیم ملی پافشاری کند باید عذر اورا خواست . ضرر فسخ قرارداد با این مربی کمتر از نیامدن طارمی به تیم ملی است . ضمن اینکه چنانچه تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی بدرخشد برای خود این مربی هم امتیازبزرگی است و شاید بتواند رهبری تیم های ملی قدرتمند تری را بر عهده بگیرد. شاید هم در پشت پرده کسانی باشند که به این سوتفاهم دامن میزنند.
  • سهیل IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    طارمی باید باش وگرنه بازی بدونه ستاره ینی ملی بی ملاباشی ملی معنا ندارد
  • تاج کبیر = افتخار ،تمدن و اصالت IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    وقتی تیم ملی ایران دست مافیای لنگ باشه بیش از این نباید انتظار داشت..!! بازیکنان خوب رو در تیم لنگ گلچین میکنن..!!مربیان تیم ملی رو از لنگ انتخاب میکنن مثل وحید هاشمیان و کریم باقری و در نهایت اسکوچیج رو جوری شانتاژ کردن که شاکله تیم ملی حتما باید از لنگ باشه.. وگرنه موفق نمیشه..!! حالا اگر شاکله تیم ملی رو استقلالی ها تشکیل می دادن دیگه از حمایت ها و ایجاد شور وشعف ملی خبری نبود..!!
  • HAMiD IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    با با چرا اینقدر به اسکوچیچ اصرار میکنید، طارمی جز بهترین بازیکن دنیا ست، تازه باید منتش رو هم بکشن که برای تیم ملی بازی کنه جمش کنید مسخره ها
  • اریسدن IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    اسکوچیچ آدم بزرگی نیست که بخواد بیاد بازیکن در سطح جهانی رو از بازی تو تیم ملی محروم کنه اگه کارلوس کی روش بود یچیزی نه این مربی که ته تهش سطحش داماش گیلانه
  • شاهین IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    کینه طارمی از اسکوچیچ، نهادینه‌ست و با یک توئیت یا مصاحبه، رفع شدنی نیست. هر یک از آن دو نفر در جایگاه خود، مهره‌های تاثیرگذار و بی‌بدیلی هستند. اما حضور هم‌زمان آن‌ها در یک تیم، به‌شدت به‌تیم صدمه خواهد زد. برای بازگشت طارمی به‌تیم، اسکوچیچ باید تیم را ترک کند. همان حرفی که همان روز اول طارمی زد، و همه لابی و کمپین طرفداران نشستن دائی بروی نیمکت جام‌جهانی، از آن حمایت می‌کنند
  • محمد FI ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    طارمی مهره تاثیر گذار است ولی در صورت که جواب کریم باقری وحید هاشمیان هم نداد همرای مربی هم مشکل داره فعلن تیم بدون عاشیه قوی ظاهر شده این هم نامردی است تا اینجا رسیدن از این بعدش مربی حذفش بشه
  • ناشناس IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آقا اسکوچیچ بهتر نتیجه را در تاریخ فوتبال ما گرفته کارش هم درسته عالیه نبود طارمی هم مهم نیست یه کمی غرور داره کم کم خراب میشه توی با شگاه پورتو هم الان حاشیه داره و یه خواهش از مربهای درجه سه ایران خواهش کم انتقاد کنید از اسکوچیچ یکی میگه در حدی نیست به طارمی بگه فلان یا حرفهای دیگر یا استیلی گفته اسکوچیچ در حدی نیست طارمی عذر خواهی کنه آقای استیلی شما با تیم ملی امید کاری کردین که چهل سال نتیجه نگرفتیم تا هشتاد سال دیگه هم این اتفاق نمی افته لطف برید دنبال مربی گری در لیگهای استانی نه شما بلکه همه مربی های ایرانی که هیچ کدام تا حالا نتیجه قابل قبولی نگرفتین . زنده باد اسکوچیچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی