نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهاجم آمریکا گفت از استرس نفهمیدم بازی با ایران کی تمام شد!/ تصور کردیم با شکست آمریکا فاتح جام جهانی شده‌ایم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد خاکپور کاپیتان سابق تیم ملی مصاحبه نسبتا مفصلی با خبرورزشی انجام داد که با واکنش‌های مثبتی از سوی مخاطبان روبرو شد.

شاید یکی از بخش‌های جذاب این گپ و گفت خاطره محمد خاکپور از بازی تاریخی ایران و آمریکا بود که با برتری ۲ بریک تیم کشورمان به اتمام رسید.

خاکپور با حرارت خاصی از آن بازی به یادماندنی حرف زد و گفت: واقعیت این است که ما تصور کردیم با شکست آمریکا دیگر فاتح جام جهانی شده ایم. همه چیز را فراموش کردیم و دیگر کار را تمام شده فرض کردیم! واقعیت را هم اگر بخواهید همه جوره بردیم! همه چیز و اتفاقات آن بازی مثل یک فیلم سینمایی بود. از دست دادن و کنار هم ایستادن پیش از مسابقه بگیرید تا تأثیری که روی سیاسیون دو کشور گذاشته بود. شما می‌دانید آن بازی پربیننده ترین مسابقه جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بود؟ واقعا همه استرس داشتیم. من بعدها که در متروزاستارز و لیگ فوتبال آمریکا با توماس دولی یا تب راموس همبازی شدم و پرسیدم آنها هم همین شرایط را داشتند و تحت فشار زیادی بودند. برایان مک براید فروارد تیم ملی آمریکا برایم تعریف می‌کرد که از شدت استرس اصلا نفهمیده است کی بازی شروع شده و کی تمام شده است! احمدرضا عابدزاده هم در آن مسابقه بی نظیر بود. با زانوی مصدوم اما اعتماد به نفسی خارق العاده درون دروازه می‌ایستاد و خیال همه ما را راحت می‌کرد.

متن کامل این گفت‌وگو را در لینک زیر بخوانید:

به جای ۹۰ دقیقه تماشای فوتبال اشعار مولانا می‌خوانم!/ بازی‌های‌ تیم ملی را هم نمی‌بینم/ نمی‌دانستم پسر عابدزاده فیکس تیم ملی شده است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی