نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
۱ |
۳
عصبانیت یحیی از نداشتن تازه‌واردهای آسیایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ادامه محرومیت باشگاه پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات باعث به اوج رسیدن عصبانت یحیی گل محمدی شده است.

باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش است تا با پرداخت کامل مطالبات گابریل کالدرون سرمربی پیشین سرخپوشان و خواکین دستیار او بتواند پنجره نقل و نتقالاتی را برای ثبت قرارداد دو بازیکن تاجیکستانی و خریدهای بعدی یحیی گل محمدی باز کند.

منوچهر صفروف و وحدت هنانوف با وجود همراهی پرسپولیس در هفته‌های اخیر به دلیل مشکل به وجود آمده نمی‌توانند در ترکیب این تیم به میدان بروند.موضوعی که عصبانیت سرمربی پرسپولیس را به همراه داشته است و کاسه صبر او را لبریز کرده است. سرمربی سرخپوشان که تحت فشار به خاطر نتایج این تیم در پنج هفته ابتدایی است از مجید صدری سرپرست باشگاه خواسته تا اجازه تأخیر در روند پایان یافتن محرومیت این باشگاه ندهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس قول داده بود بازیکنان تاجیکستانی می‌توانند مقابل مس رفسنجان بازی کنند اما صفروف و هنانوف همچنان با محرومیت باشگاهی پرسپولیس روبرو ماندند تا تنها نظاره گر عملکرد هم تیمی‌های خود باشند.

این محرومیت به طور قطع تا بازی با صنعت نفت آبادان نیز ادامه خواهد داشت و آنها در هفته ششم نیز غایب خواهند بود تا عصبانیت یحیی از نداشتن تازه‌واردهای آسیایی خود به اوج برسد.

گل محمدی که همچنان با دو جای خالی در لیست بزرگسالان خود روبروست، درخواست باشگاه برای معرفی بازیکن جدید را جهت انجام مذاکره رد کرده و خواسته است تا هرچه زودتر نسبت به ثبت قرارداد تاجیکی‌ها با پایان یافتن محرومیت از سوی فیفا اقدام کنند و کاری به جذب مهره جدید نداشته باشند.

باید دید وعده جدید مجید صدری برای حل مشکل پرداخت طلب کالدرون تا شنبه هفت آینده به کجا ختم می‌شود و پرسپولیس چه زمانی از بند محرومیت نقل و انتقالاتی خلاص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    کاپیتان تیم صنعتی را خریده گذاشته رو نیمکت، 20 میلیارد بخاطر اسدی داده و ... مهم نیست فقط همین دوتا جوون تاجیک مهمه چون اگه مثل دولت روخانی غیرقانونیقراردادها را ثبت نکنن درصد حضرت میپره! در جریانید که بخاطر 2 فصل 40 میلیارد قرارداد تضمین شده بسته؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی