نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کرونا ندارم/ دوست دارم با استقلال به سیرجان بروم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع استقلال گفت: امیدوارم شرایط جسمانی‌ام به گونه‌ای باشد که بتوانم به بازی با گل گهر برسم ولی این بستگی به وضعیت جسمانی تا پیش از اعزام تیم دارد.

غیبت مدافع تیم استقلال در تمرین این تیم شایعاتی مبنی بر احتمال غیبتش در دیدار با گل گهر را در فضای مجازی به راه انداخت.

محمدحسین مرادمند در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در ارتباط با شرایط جسمانی‌اش اظهار داشت: از دیشب حالم بد شد و کمی احساس سرماخوردگی داشتم تا اینکه امروز این موضوع را با کادر فنی در میان گذاشتم و به من گفته شد که به تمرین نروم تا با استراحت بهتر شوم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مبتلا به کرونا شده یا نه گفت: نه کرونا ندارم و فقط کمی احساس سرماخوردگی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر این شرایط را پشت سر بگذارم تا به تمرین برگردم.

این بازیکن که در آخرین مصاف استقلال و گل گهر یکی از گلزنان تیم استقلال بود در این باره که می‌تواند همراه با کاروان استقلال به سیرجان برود یا نه توضیح داد: امیدوارم شرایطش بوجود بیاید و بروم. خیلی دوست دارم در این بازی کنار هم‌تیمی‌هایم باشم اما بستگی به حالم دارد.

مرادمند زننده گل اول استقلال در بازی برگشت فصل بیستم مقابل گل گهر سیرجان بود. دیداری که در پایان، استقلال با نتیجه دو بر صفر حریفش را شکست داد. دیگر گل استقلال در آن بازی را مهدی مهدی پور به ثمر رسانده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی