دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
۴ |
۳
یحیی گل محمدی و عیسی آل کثیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پیش از پیوستن به این تیم، هدایت پدیده مشهد را برعهده داشت و انصافا نتایج خوبی را را با این تیم کسب کرد.

خبرورزشی - عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس نیز پیش از پیوستن به این تیم در صنعت نفت آبادان توپ می‌زند و گل های حساسی را نیز برای طلایی پوشان جنوبی به ثمر می‌رساند.

حالا یحیی سرمربی پرسپولیس است و عیسی نیز در خط حمله سرخپوشان تهرانی توپ می‌زند.

این عکس مربوط به سال ۹۸ است؛ زمانی که یحیی گل محمدی سرمربی پدیده بود و عیسی آل کثیر با شماره ۷ در خط حمله صنعت نفت بازی می‌کرد. 

این بازی را صنعت نفت در مشهد با گل عیسی آل کثیر پیروز می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    اگه آل کثیر گلرم دریبل میکنه نمیتونه گل بزنه مربی و سرمربی هم تواین ناکامی نقش دارن چراکه دانش و بضاعت مربیان ما متاسفانه کم و تلاشی هم برای بالا بردنش وتجربه نمی کنند نمونه بارزش مهدی طارمی وپیشرفتش در سایه مربی تیم میباشد، از همه بدتر رجز خوانی و منیت نو مربیان ما موج میزنه وجالبه که علاوه بر ادعا اغلب بازیکنان دنبال مربی شدنن چون که علاوه بر دستمزد لفت و لیسی هم در کاره. و بیشترشون ام شهامت گردن گرفتن ایراد کارشونو ندارن و دنبال مقصرن تا از زیر بار مسئولیت شونه خالی کنن واین وسط برای سرپوش گذاشتن نقاط ضعف خود از دیوار داور و vAR میرن بالا.
  • صالح IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    عیسی آل کثیر یکی از باهوش ترین گلزنان فعلی ایرانه. متاسفانه سیستم فعلی بازی پرسپولیس و خط هافبک اون، امکان ارسال پاسهای مناسب برای این بازیکن رو نداره. و بازهم متاسفانه،به جای ترمیم و تقویت خط هافبک ،بازیکنهای فوروارد در تیم تعویض می شوند.یحیی باید هافبک های بازی ساز و یارکوب و نفوذی پرقدرت و بزرگ جثه ،انرژیک و سرعتی تکنیکی ( مثل بعضی از بازیکنهای افریقایی تبار و یا مشابه بازیکنهایی مثل اودگار داویس و یا پل گسکوئین و یا حمید استیلی داشته باشه تا مشکل تیمش برطرف بشه. متاسفانه ضعف در پرسپولیس واضحه.پرسپولیس باید میانه زمینش رو ترمیم کنه وگرنه با مشکل جدی مواجه می شه.بخصوص توی آسیا که مخصوصا تیمهای عربی غرب آسیا از این تیپ بازیکنها توی تیمهاشون زیاد آورده اند.نمی شه که همیشه به گلهای اتفاقی و شانسی و یا روی ضربات کاشته به نتیجه رسید. این چیزیه که توی بازی با الهلال به وضوح خودش رو نشون داد. مدیران پرسپولیس باید یه مقدار پول خرج ترمیم کامل م کنند. و گرنه آل کثیر که هیچ. مسی و رونالدو و یا روماری توی فوروارد باشند، چیزی حل نمیشه.
  • لایتچسبک: IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    احسن به شما دو هوادار منطقی و روشنفکر که ایراد پرسپولیسو فهمیدین ولی یحیای بزدل و بی‌تاکتیک هنوز نفهمیده. یحیی مصداق ملانصرالدینه که پولشو تو غار گم کرده ولی بیرون غار داره دنبالش میگرده با این توجیه که توی غار تاریکه و بیرون غار روشن. مشکل پرسپولیس مهاجما و مدافعاش نیستن بلکه هافبکهاش هستن که با کم‌کاری و خنثی بودن دارن به این دو خط ضربه میزنن. یحیی کلا چیزی بارش نیست. از مهاجمهای خودش توقع گلزنی داره در صورتی که توپ خوبی بهشون نمیرسه. ظاهرا باید با آجر بزنیم تو سرش تا مغزش به کار بیفته. آخه مردک چرا با روح و روان هوادارا بازی میکنی. واسه چی هی دنبال مدافع میگردی. از کی تا حالا پرسپولیس دفاعی بوده که تو میخوای دفاعیش کنی. برو گم شو درصدبگیر. برو گم شو تا مربی بعدی بیاد چهار تا هافبک بازیساز بگیره. تعجب میکنم که چرا بعضی وقتا عزرائیل آلزایمر میگیره. دو ساله این آدم داره با اعصاب هوادارا بازی میکنه. اون نتایجش تو دربی اون باخت مفتضحانه‌اش به الهلال بدون خلق یه موقعیت و شوت و کرنر و ضربه ایستگاهی. مشکل پرسپولیس کسی نیست جز این مردک. تازه صدری بی‌عقل هم به جای مواخذه داره ازش حمایت میکنه.
  • محمد IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    احسنت به آقا صالح دقیقا زدی تو خال هافبک‌های ضعیف و توپ لو می دن ضربه شو دفاع و مهاجم می خوره سه تا بازی یک هافبک ضعیف را یک دقیقه بیرون نکشیده پنالتی را بهش می ده تا بازی بسیار مبتدیش را جبران کنه نمی گه چه ضربه ای به دفاع ومهاجم وهواداران داره وارد می شه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی