امیر قلعه نویی و محسن فروزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهراً پس از بازی گل گهر مقابل صنعت نفت آبادان اتفاقاتی رخ داد که امیر قلعه نویی نسبت به آن واکنش نشان داده است.

کاروان گل گهر روز یکشنبه برای تداوم تمرینات خود جهت رویارویی با استقلال وارد سیرجان شد ولی فروزان همراه تیم نیامد و در تهران ماندگار شده است؛ یکی از باانگیزه‌ترین بازیکنان گل گهر سیرجان برای تقابل با استقلال تهران از مسابقه کنار گذاشظاهراً پس از بازی گل گهر مقابل صنعت نفت آبادان اتفاقاتی رخ داد که امیر قلعه نویی نسبت به آن واکنش نشان دادته شده و به احتمال زیاد نمی‌تواند همراه با سایر نفرات گل گهر وارد میدان شود.

ظاهراً پس از بازی گل گهر مقابل صنعت نفت آبادان اتفاقاتی رخ داد که امیر قلعه نویی نسبت به آن واکنش نشان داد و محسن فروزان را به صورت موقت از جمع نفرات خود کنار گذاشت. کاروان گل گهر روز یکشنبه برای تداوم تمرینات خود جهت رویارویی با استقلال وارد سیرجان شد ولی فروزان همراه تیم نیامد و در تهران ماندگار شده است. این بازیکن همراه با مهران گلزاری، مرتضی تبریزی و شایان مصلح موظف به ماندن در پایتخت و انجام تمرینات اختصاصی شده‌اند.

به این ترتیب محسن فروزان که خودش سابقه قرار گرفتن درون دروازه استقلال را داشته و بدون شک همواره انگیزه فوق‌العاده زیادی جهت رویارویی با این تیم دارد، حالا باید مسابقه را از طریق تلویزیون تماشا کند. این‌طور که عوامل باشگاه گل گهر می‌گویند، پس از بازی با استقلال پیرامون فروزان تصمیم‌گیری خواهد شد ولی احتمال اینکه تنبیه سنگینی برایش در نظر گرفته شود چندان زیاد نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. GB ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    قلعه نوعی خودش متوجه ..................... این دروازه بان شده که او را کنار گذاشته
    • لایتچسبک: IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      شعبه دوم استقلال شدن این چیزا رو هم داره آقای قلعه‌نوعی. استقلالیا جون به جونشون کنن خائنن و مقابل تیم سابقون وا میدن مثل اون علی کریمی خائن که توی بازی دحیل و استقلال علنا کم‌کاری کرد و صدای هوادارای قطری رو درآورد و باعث شد اخراجش کنن.
    • مهدی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      حرف از روی تعصبات رنگی! همین فروزان پارسال تو فینال حذفی پنالتی استقلاللیا و گرفت و فولاد قهرمان شد!
  • ناخدا خورشید DE ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    باعث تعجبه،همه تیمها انگار فقط برای بازی به شهرهای دیگه میروند،و بقیه سال در تهران مقیم هستند.چرا؟ بجای مجهز کردن تهران شهرهای دیگر را مجهز نمی کنید.کشور به این بزگی والا حیفه.بگذاریم این تهران هم یکم لااقل کمتر الودگی هوا داشته باشه.دیگه داشتن یک کمپ خوب و مجهز در هر شهری الزامی است.ممنون
  • حامد IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    حرکت بجاییه! امیر قلعه داره برای آینده خودش امتیاز جمع میکنه
  • محمدزاده IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    امیر قلعه نویی خودش خدای اینجور مسائل بوده و توی استقلال بزرگ شده و به روحیات مدیریت و بازیکن های استقلالی حریف کاملا مشرفه... محسن فروزان هم که توی این چندسال سالم ترین استقلالی تیم های مقابل این تیم بوده و با انگیزه و تعصب مثال زدنیش اما به استقلال خودنمایی کرده... امیر قلعه نویی میدونه اگه هافبک دفاعی ذخیره اش رو توی این بازی توی دروازه بزاره، کاراییش از فروزان بیشتره
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    خوش خدمتی قلعه نوعی به استقلال. خیلی جالبه همین نوبت بازی استقلال رسید دیگه فرازان شد بد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی