نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
۰ |
۵
بلیت فروشی هم بلد نیستیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته گذشته در بازی استقلال و نساجی شاهد مشکلات زیادی در ماجرای بلیت فروشی به هواداران استقلال بودیم و این ماجرا این هفته هم قبل از بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان تکرار شد.

فرهاد اشراقی؛ حالا بسیاری از پرسپولیسی‌ها هم می‌گویند برای تهیه بلیت مشکل داریم و سامانه فروش بلیط خوب کار نمی کند. ضمن اینکه بحث مالیات هم مطرح شده و انگار اینجا هم رستوران است که مردم باید مالیات بر ارزش افزوده بدهند! سوال اینجاست که وقتی ما در یک بلیت‌فروشی ساده عاجز هستیم چطور می‌خواهیم میزبانی تورنمنت‌های بزرگ را بر عهده بگیریم و چطور قرار است آنچه کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیمهای ایرانی خواسته را در عرض یک ماه فراهم کنیم؟

 بلیت فروشی دیگر ماجرای حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی نیست که پیچیدگی های خاصی داشته باشد قیمت بلیط را که حداقل ۵ برابر کرده‌اند و مالیات هم می گیرند اما برای تهیه همین بلیت هم باید هفت خوان رستم را طی کرد و خلاصه شرایط به نحوی است که صدای همه فوتبالدوستان درآمده است.

ای کاش متولی محترم این ماجرا حداقل توضیحاتی را در جهت کمک به حل مشکلات ارائه می داد تا مردم برای تهیه یک بلیت ساده این همه مشکل نداشته باشند و برای تماشای فوتبال در ورزشگاه آزادی اعصابشان به هم نریزد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی