نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
زهره کودایی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از جنجال بی‌اساس فدراسیون فوتبال اردن درباره گلر تیم ملی فوتبال زنان ایران، سنگربان تیم ملی فوتبال ایران با ارسال هدیه‌ای ویژه «زهرا کودایی» را غافلگیر کرد.

پس از شکست تیم ملی فوتبال زنان اردن در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های زنان آسیا در مهر سال جاری مقابل تیم ایران و صعود ملی پوشان ایرانی به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا، فدراسیون فوتبال اردن در اقدامی عجیب و به دور از رعایت اخلاق در فضای مجازی اقدام به انتشار نامه‌ای کرد که در آن از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار تحقیق در خصوص جنسیت بازیکنان زن ایرانی شد.

این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه های کشورهای عربی یافت و از زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی زنان که نقش پررنگی در شکست اردنی ها داشت، به عنوان بازیکن مدنظر فدراسیون این کشور نام برده شد.

فدراسیون فوتبال ایران بعد از اقدام اردنی ها، اعلام کرد که کار فدراسیون این کشور اخلاقی نبوده است. ابتدا زهره هراتیان رئیس مرکز پزشکی فوتبال ایران اقدام اردنی ها را محکوم کرد. در ادامه غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون هم به انتشار نامه اردنی ها معترض شد و گفت: با توجه به اینکه موضوع توسط فدراسیون اردن از طریق انتشار نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شده و حاوی مطالب و اظهاراتی است که قویاً مورد اعتراض فدراسیون فوتبال ایران می‌باشد، لذا در حال تدارک مقدمات مربوط به طرح شکایت در رکن قضایی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC هستیم.

در نهایت فدراسیون فوتبال ایران روز دوشنبه از ارسال شکایت نامه اش به کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد تا جواب محکمی به اتهام فدراسیون اردن بدهد.

اما این پایان ماجرای زهره کودایی و تیم ملی زنان ایران نبود. ملی پوشان ایران که در حال حاضر در اردوی آماده سازی به سر می برند، روز گذشته به مناسبت تولد کودایی، جشنی را در هتل آکادمی برگزار و این دروازه‌بان را غافلگیر کردند.

عابدزاده همچنین یک پیام تصویری برای کودایی ضبط کرده بود که این پیام از روی تلفن همراه برای دروازه‌بان تیم زنان پخش شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی