نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ملوان انزلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل مس شهربابک با گذشت هفت هفته از لیگ آزادگان مدعی است که ملوان قطعا یکی از تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر خواهد بود.

مس شهربابک که فصل گذشته صعودی مقتدرانه به لیگ آزادگان داشت، در این هفته مقابل ملوان با پنالتی مشکوک و جنجالی حریف بازنده شد. اتفاقی که اعتراض مدیران این تیم را بابت اشتباه باورنکردنی داور این بازی را به همراه داشت. عباس قشمی که بعد از این بازی در ادعایی جنجالی اعلام کرده بود ملوان یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر در فصل بیست و دوم خواهد بود، درباره این موضوع اینطور توضیح می‌دهد: ابتدا باید از بازی جوانمردانه بازیکنان تیمم قدردانی کنم. تلاش تک تک ما خوشحالی هواداران شهربابکی است. تیمی که توانسته با صعود خود شور و هیجان خوبی به مردم فوتبالدوست این شهر بدهد. 

وی ادامه داد: اعتقاد داریم مقابل ملوان هم کمترین شایستگی بازیکنان و کادرفنی تیم ما تساوی بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم و حریف تنها با اشتباه داوری به نتیجه خود رسید. برای تک تک داوران احترام قائل هستیم و اسم این اتفاق را هم «اشتباه» می‌گذاریم. به جای همه کسانی که این اشتباه را رقم زدند ما شرمنده هواداران شهربابک هستیم! 

قشمی درباره ادعای خود و اینکه آیا بر پایه آن حمایت خاصی از ملوان برای صعود به لیگ برتر صورت می‌گیرد گفت: نه، چه حمایتی؟ همه پنالتی را دیدند. متاسفانه داور اشتباه کرد. برای صعود به لیگ برتر گاهی شما نیازمند شانس هم هستید که در این بازی و برخی بازی‌های دیگر شانس به سود رقبا بوده تا از این اشتباهات بادآورده سود ببرند! مشکلی نیست و انشاءالله ملوان هم صعود کند و این اتفاقات مبارک هواداران این تیم.

مدیرعامل باشگاه مس شهربابک که تلاش زیادی داشته تا بتوانند میزبانی را در شهر خودشان برگزار کنند ولی تا به امروز موفق به انجام آن نشدند، درباره آن می‌گوید: همت زیادی وجود دارد تا برخی زیرساخت‌ها شکل بگیرد. خوشبختانه استادیوم و زمین ما یکی از باکیفیت‌ترین ها محسوب می‌شود و در حال ساخت استادیوم و هتل دیگری هم هستیم. باید در این راه از حمایت‌های مسوولان کارخانه مس، استانداری و فرمانداری و دیگر اعضای محترمی که به دنبال ایجاد شرایط برای دستیابی به میزبانی هستیم تشکر کنم. اتفاقی که امیدواریم هر چه زودتر به سرانجام برسد و بتوانیم در کنار هواداران خودمان یک فصل خوب را دنبال کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی