نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۳
فشار شدید هواداران به سرمربی الاهلی/ واکنش مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پی گلزنی مهدی قایدی در بازی با النصر در هفته دهم لیگ برتر امارات تماشاگران شباب الاهلی از مهدی علی سرمربی تیم خواسته اند از این پس بیشتر به مهاجم ایرانی تیمش بازی دهد.

در تقابل تیم های سوم و چهارم لیگ برتر امارات مهدی قایدی در دقیقه ۵۹ وارد زمین شد و ۴ دقیقه بعد از ورود به میدان زننده گل زیبایی بود و می رفت شباب الاهلی را صاحب سه امتیاز ارزشمند کند که در فاصله ۳ دقیقه مانده به پایان بازی النصر از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. 

البته این درخواست با انتقادهایی هم از مهدی علی سرمربی تیم شباب الاهلی همراه بود. بیشتر تماشاگران تیم شباب الاهلی بر این عقیده اند تصمیمی که مهدی علی در مورد مهدی قایدی می گیرد درست نیست چرا که بازیکن ایرانی هر گاه وارد ترکیب شباب الاهلی می شود خط دفاعی حریف را به چالش می کشد در حالی که در دقایق حضور او روی نیمکت شباب الاهلی کمتر موقعیت ایجاد می کند و کمتر به گل می رسد. این انتقادها پیش تر هم از مهدی علی مطرح می شده است اما تغییری در تصمیم سرمربی تیم ایجاد نکرده است و باید منتظر ماند در آینده شرایط به چه گونه ای رقم خواهد خورد. 

مهدی قایدی اما هیچ واکنشی با این حرف وحدیث ها نشان نداده است. او که قرارداد بلند مدتی در ابتدای فصل با تیم شباب الاهلی امضاء کرده است به خوبی می داند برای تداوم حضور در ترکیب تیم باید تابع تصمیمات سرمربی باشد. شباب الاهلی درحال حاضر با ۱۷ امتیاز از ۱۰ بازی در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر امارات قرار دارد. این مقام البته برای سران باشگاه راضی کننده نیست و آنها دوست دارند تیم را در رده های اول و دوم جدول ببینند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزاد ملقب به فری IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    لقب قشنگی میخوام به دادا مهدی بدم،مهدی فشار، هر کجا باشه فشاری به بعضیا میاره،تو استقلال بود فشار شدیدی رو لنگ بود،الانم خب فشار رو مربی بی عقلشونه که تو ترکیب ثابت نمیزارش،فقط موندم اسکوچیچ چرا ضد فشاره خیر ندیده،خخخخخخ
  • ع م IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    در حق امثال قائدی و قدوس چه در تیم ملی چه در باشگاهشون ظلم شده. حالا نمیگیم در ترکیب ثابت باشن ولی میتونن به عنوان یار تعویضی بیان.
  • ایرانی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    بازیکنان ایرانی تیمهای درجه چندمی لیگ امارات که خود لیگ امارات از لیگهای برتر آسیا نیست چرا باید تو تیم ملی بازی کنن؟این یه طنز تلخه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی