چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
۱ |
۵
دعوای سازمان لیگ با استقلال وارد فاز تازه‌ای شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در سیرجان همه چیز زشت بود، از اتفاقاتی که قبل از بازی رخ داد گرفته تا نمایش دو تیمی که از گران‌ترین تیم‌های فوتبال ایران (همراه با پرسپولیس و سپاهان) محسوب می‌شوند.

درست یکی، دو ساعت قبل از بازی استقلالی‌ها متوجه شدند که نمی‌توانند از بازیکنان فرانسوی خود استفاده کنند حالا بماند که آنها در بازی‌های قبلی هم چنگی به دل نزدند اما به هر حال اینکه درست قبل از بازی می‌گویند استقلال ضمانت بانکی نداده جالب است و نشان می‌دهد که دعوای سازمان لیگ با استقلال وارد فاز تازه‌ای شده است. 

از مسائل حاشیه‌ای که بگذریم استقلال حرف خاصی برای گفتن نداشت و برای سومین هفته پیاپی مساوی کرد تا باز هم فرصت صدرنشینی را از دست بدهد. گل‌گهر هم که اساساً آمده بود مساوی بگیرد و در فاز هجومی هیچ برنامه‌ای نداشت. در واقع می‌توان گفت همین یک امتیاز هم از سر دو تیم زیاد بود و حالا باید دید استقلال بعد از ۳ مساوی پیاپی و گل‌گهر بعد از ۴ مساوی پیاپی در هفته‌های آینده چه عملکردی خواهند داشت.

استقلال دربی حساس 13 آذر را هم در پیش دارد و قبل از آن بازی باید به مصاف شاگردان منصوریان برود. آیا استقلال در این دو بازی و البته بازی‌های بعدی‌اش عملکرد متفاوتی را ارائه خواهد کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    شما نگران استقلال نباش استقلال میهمان بود و گل گهر رو توی زمین خودش زمینگیر کرده بود طوری که گلگهر دقایق آخر بازی بجای اینکه مهاجم وارد زمین کنن بازیکن دفاع وارد زمین کردن استقلال بیش از ۵ سال که زیر شدیدترین و کثیف ترین حملات قرار میگیره اما همیشه سر بلند و با عزت بوده چون مردم پشت این تیم هستن هواداران فهیمی داره و دشمنانی خوار ضعیف و زبون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی