نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
۱۰ |
۵
افشاگری عجیب نماینده مجلس درباره عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو فراکسیون ورزش از ارتباط رئیس فدراسیون فوتبال ایران با فردی که پرونده قضایی دارد و طی دو دهه اخیر با عنوان جادوگر فوتبال نامش بر سر زبان‌ها بوده است خبر داد.

ایسنا نوشت: موسوی لارگانی عضو فراکسیون ورزش  درباره موضوع ترویج خرافه و جادوگری در فوتبال و ارتباط نزدیک، مستمر و مستقیم با شخصی معلوم الحال و دارای پرونده قضایی گفت: از دیدگاه علم فقه، سحر و جادوگری از شرابخواری و شرابفروشی و مانند آن بدتراست. متاسفانه مطابق اخبار موثق، رئیس فدراسیون فوتبال در سالیان اخیر ارتباط ارگانیکی با فردی ملقب به الف. الف دارد. نامبرده که ساکن کلارک کرج است با تاسف فراوان دارای پرونده قضایی است و طی دو دهه اخیر با عنوان جادوگر فوتبال نامش بر سر زبان ها بوده است. 

وی ادامه داد: ارتباط رئیس فدراسیون فوتبال با چنین شخصی که حتی در واکنش به پرسش های مکرر و گسترده خبرنگاران و مجریان حاضر به تکذیب آن نمی شود موجب نگرانی آحاد جامعه درباره امر نکوهیده سحر و جادو شده حال اینکه در دین اسلام این موضوع مورد نکوهش، جرم و مستلزم حد اسلامی است. بیم آن می رود که خدای ناکرده گسترش جریانات انحرافی این چنینی در ادامه آسیب های فراوانی را به اعتماد عمومی جامعه و اصل نظام وارد سازد. 

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: با توجه به رصد دائمی موارد از سوی نهادهای بین المللی نظیر کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا نگرانی گشوده شدن پرونده ای در این باب افزایش یافته که می تواند خسارت های فراوانی را برای فوتبال ملی به همراه داشته باشد. علاوه بر این، جای تاسف بسیار است که رسانه های معاند با اطلاع از این بارها و بارها در ماههای اخیر به طرح مساله جادوگری رئیس فدراسیون فوتبال پرداخته اند که این موضوع هم موجبات حملات عجیبی به کلیت ورزش کشور در محافل بین المللی شده است.

وی ادامه داد: سکوت وزیر ورزش در این پرونده مهم و عدم برخورد با این رفتار انحرافی مشکوک است. با توجه به نزدیکی جام جهانی قطر و سوابق قبلی حاشیه سازی رسانه های معاند بر علیه ورزش ایران، دلیل این سکوت و عدم برخورد جای سوال جدی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با افتخار استقلالی بسیجی ام IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    این معلون اخراج کنید
    • خردمند IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      من میگم ما که هروقت رفتیم جام جهانی با دانش و تخصص و کلاس بالای فوتبال و درک درست و اساسی از فوتبال مدرن جهان رفتیم حالا یه بار هم با جادو جمبل بریم هان ؟!!!
  • خدایا بسه دیگه ................ IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    وقتی بخوان یه نفر رو از کارش بیرون کنن و آدم خودشون رو برای فدراسیون انتخاب کنن از هر در و دروازه ای وارد میشن به نظرم دنبال یه رئیس تمام وقت لنگی هستن
    • م IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      عزیزی خادم خداییش خیلی پرونده فساد داره، از حقوق نجومی پتروشیمی امیرکبیر تا دلالهای تیم ملی و ... . کلا تو این سالها کسی که فساد گسترده نداشته را نزاشتن بیاد تو فدراسیون دلیلشم مشخصه سایتها شرط بندی با سیستم بانکی ایران، دلالی علنی مربیان و شرکتهای فاسد در فوتبال، خرید داور و... وقتی اینهمه افشاگری میشه ولی هیچ نهاد نظارتی امنیتی وارد نمیشه یعنی از بالا مشکل داریم :))
  • کلارک؟ US ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    ساکن کلارک!؟اونوقت گیبلشون نا اون کفشهای راحتی!؟ کرج، کلاک داره عموجون، که هیچ نسبتی هم با گیبل و بقیه داره.
  • سوال US ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    ببخشید میدونم بحث جدیه ولی کرج، کلارک! نداره. اون کلاک ـه مجید جان کلاااااااک..
  • خایدالو IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    این آقا خیلی ها رو سوزونده چرا همه دارن بهش حمله میکنن اگر رابطه با جادوگر بده شما نداشته باش با این چکار دارید
  • علی US ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    عزیزی خادم همه چیزش جعلیه از دکتراش گرفته تا ارتباطش با آدمهای جعلی و جادوگران !
    • میلاد IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      ارتباط ارگانیک دیگه چه صیغه ایه؟
    • شمسعلی IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      ارتباط ارگانیک کاملاً سالم و بدون مواد نگهدارنده هست ، از سموم و مواد شیمیایی درش استفاده نشده ! آنتی اکسیدان فراوان داره و در فوتبال باعث صعود مستقیم به جام جهانی میشه خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی