نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۵
۲ |
۳
بعد از سه هفته ناکامی؛ پرسپولیس تیم شد و برد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس یک گل سالم زد که کمک‌داور اول بازی ندید و بعد از آن با گل میلاد سرلک موفق شد هر سه امتیاز را بگیرد و مدعی شود.

پرسپولیسی‌ها که به مراتب تیم‌تر از هفته‌های گذشته شده بودند، در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودند و در روزی که تماشاگر هم داشتند، بعد از سه هفته ناکامی بالاخره برنده شدند. حتی در نیمه اول هم داور می‌توانست یک پنالتی برای پرسپولیس بگیرد که چنین اعتقادی نداشت اما در مجموع پرسپولیس با توجه به نمایشی که داشت و موقعیت‌هایی که خلق کرد شایسته پیروزی بود.

برای هواداران پرسپولیس مهم‌تر از پیروزی مقابل تیم دوست‌داشتنی آبادان این است که تیم‌شان در آستانه دربی تهران کم‌کم به روزهای اوج برمی‌گردد و تبدیل به همان تیمی می‌شود که در جام گرفتن تخصص عجیبی دارد. در بازی پرسپولیس و صنعت البته حامد لک هم خیلی خوش‌شانس بود که بعد از آن اشتباه عجیب گل نخورد اما به هر حال برای گل‌محمدی و تیمش در بازی با صنعت نفت فقط ۳ امتیاز مهم بود که گرفت و به جمع مدعیان اضافه شد.

حالا پس از سپاهان ۱۳ امتیازی و آلومینیوم و استقلال ۱۲ امتیازی، پرسپولیس با ۱۱ امتیاز شرایط نسبتاً بهترین نسبت به هفته‌های گذشته پیدا کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساکت US ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    مگر فدراسیون بگذارد.این عزیزی در پرسپولیس ستیزی روی فتحی و مصطفوی را سفید خواهد کرد
  • شمسعلی GB ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    پرسپولیس دیشب بسیار زیبا و روان بازی کرد ولی به حق واقعی خودش نرسید البته منظور من داوری نیست اینکه خود پرسپولیسیها بدانند با ابن نوع بازی سزاوار زدن گلهای بیشتری هستند ولی کمی بی دقتی می کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی