نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آشنایی کامل با بزرگترین مجموعه پارک آبی طبقاتی دنیا در ایران
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

احتمالا الان که تیتر این مقاله رو خوندی با خودت گفتی بابا بیخیال مگه میشه ؟  در جواب باید بهتون بگم بله میشه خیلی خوبم میشه حالا بیا ادامه مقاله رو بخون تا ببینی چه برگ ریزونی به راه افتاده.  توجه توجه : لطفا بدون حفظ خونسردی خود با هیجان تمام به خون

پارک آبی ساحلی آفتاب مشهد بزرگترین مجموعه پارک آبی طبقاتی دنیا است که در استان خراسان رضوی و در شهر مشهد واقع شده است.

چرا به پارک ساحلی آفتاب مشهد لقب بزگترین مجموعه طبقاتی آبی دنیا را داده اند؟ 

مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد از محبوب ترین مجموعه های آبی و ساحلی شهر مشهد است این پارک آبی مساحتی بیش از ۴۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۵۰۰۰ متر مربع  دارد که در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده است.

مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد دارای ۷ طبقه است که با این ویژگی منحصر به فرد توانسته شهرت جهانی برای خود به دست آورد، احتمالا هم اکنون همه شما هیجان این را دارید که از امکانات و خدمات این مجموعه استفاده کنید ؛ مطمئن باشید که حضور و استفاده از آن ها به شما یک تجربه پر از لذت و خوشی بی پایان را میدهد.

در ادامه این مقاله با هم نگاهی به امکانات و خدمات پارک ساحلی آفتاب مشهد میپردازیم : برو که بریم 

این مجموعه دارای سه استخر مجزا است که از استخر مخصوص آقایان آفتاب ، استخر مخصوص بانوان آفتاب و استخر VIP آفتاب عبارتند که می توان نام برد.

استخر VIP مجموعه پارک ساحلی آفتاب چه ویژگی و چه مزایایی دارد ؟

آشنایی کامل با بزرگترین مجموعه پارک آبی طبقاتی دنیا در ایران

امکانات این استخر شامل مشاوره رایگان ورزش در آب توسط اساتید مجرب تربیت بدنی است که در تلاش اند تا شما با سلامتی کامل در این مجموعه شنا کنید.

سونا بخار و خشک ، جکوزی ، سالن بدنسازی ، چای خانه سنتی ، استخر نمک دریایی ، غار نمک ، حمام ترک و سنتی  و امکانات جانبی از قبیل ماساژ فست فود و کافی شاپ است که شما عزیزان میتواند در استخر VIP آفتاب ساحلی مشهد شما می توانید از آن استفاده کنید.

 در این بخش امکانات اصلی و هیجان آور مجموعه پارک آبی آفتاب را به شما دوستان عزیز معرفی میکنم امیدوارم لذت کافی رو ببرین. 

وقتی وارد این مجموعه بشین حتما توجه شما به غار های عظیم سنگی و سرسره های غول پیکر که نشانه های شروع یک لذت بزرگ است جلب خواهد شد.

از سرسره های پارک ساحلی آفتاب مشهد براتون هرچی بگم کم گفتم پس بریم همشون رو واستون معرفی کنم : این مجموعه دارای سرسره سرعت به ارتفاع ۱۸ متر ، سرسره آهسته به ارتفاع ۱۵ متر ، سرسره پیچ به ارتفاع ۱۸ متر ، سرسره دوقلو به ارتفاع ۱۸ متر ، چاله فضایی به ارتفاع ۱۷ متر و آبشاری خروشان با بیش از ۱۸ متر ارتفاع است.

پارک ساحلی آفتاب مشهد دارای استخر موج با طول ۳۵ متر ، رودخانه ای با طول ۱۷۰ متر ، دو تونل سنگی و چشمه جوشان که آب گرم از دل سنگهار غار می تراود.

خبری خوش برای غواصان و طرافداران غواصی استخر مخصوص غواصی به عمق ۱۲ متر برای اولین بار در ایران در این مجموعه افتتاح شد که دارای مناظر طبیعی و اقیانوسی است .

از امکانات جانبی این مجموعه می توان به استخر نمک اسپوتا با خواص درمانی و لایه برداری پوست (برای اولین بار در خاورمیانه) ، سونای ماسه که در تمام سال برای التیام بخشیدن به دردهای عضلانی و مفصلی مورد استفاده است (برای اولین بار در خاورمیانه) ، حمام آفتاب بصورت مجموعه ای بر روی بام هتل ، بدنسازی، ایروبیک، یوگا، هیدروتراپی، آروماتراپی و ماساژ اشاره کرد که بیشتر برای سلامت شما عزیزان مفید است.

نگاهی به امکانات اختصاصی مخصوص بانوان در پارک ساحلی آفتاب مشهد:

این بخش دارای امکانات تخصصی است که توسط مرکز تخصصی و بهداشت و سلامت پوست بانوان مجوز گرفته است و دارای استخری به طول ۲۵ متر است که به صورت یک سازه آبی دو طبقه شده است، این استخر مجهز به پیشرفته ترین سیستم تسویه و گند زدائی ( OZONE) می باشد که این عمل مهم ترین عامل در از بین بردن قارچ، باکتری و سایر آلودگی های استخر است.

این استخر همچنین دارای سرسره پیچ و تونلی به ارتفاع ۹ متر و به طول ۹۰ متر ، سرسره U و و دو باب سونای خشک مجهز به نور درمانی و رایحه درمانی ، جکوزی با نازل های متعدد جهت التیام دردهای عضلانی و مفصلی، سونای بخار به همراه نمک های دریایی که برای اولین بار در ایران، جهت غنی سازی پوست از مواد معدنی ایجاد شده است،از امتیازات این بخش است.

حمام اسپوتا که با استفاده از نمک دریایی اسپوتا که دارای خاصیت لایه برداری می باشد جهت شفافیت و رفع زبری و خشکی پوست مفید می باشد، سونای ماسه که در تمای سال برای التیام بخشیدن به دردهای عضلانی و مفصلی مورد استفاده خواهد بود، به همراه سالن بدنسازی پیشرفته، سالن ماساژ (ریلکسی، ورزشی، صورت) سالن یوگا با اساتید مجرب، کلاسهای ایروبیک و آب درمانی، اتاق نگهداری موقت کودکان و فست فود و کافی شاپ بخشی دیگر از امکانات این مجموعه می باشد.

نگاهی به امکانات اختصاصی مخصوص آقایان در پارک ساحلی آفتاب مشهد:

این بخش از مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد از طراحی سنتی و در اوج زیبایی از معماری ایرانی ساخته شده است و شامل استخر استاندارد فدراسیون شنا جهت برگزاری مسابقات ، سونای خشک، سونا ی بخار، جکوزی، ماساژ و پارک آبی مهیج با امکاناتی مانند استخر موج، رودخانه خروشان، سرسره چاله فضایی، سرسره سرعت و آهسته، سرسره پیچ و دوقلو، سرسره سقوط آزاد به ارتفاع ۲۰ متر، سرسرهای بازی کودکان، چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار می تراود، استخر مخصوص غواصی با نمای طبیعی جهت استفاده تفریحی و آموزشی و قسمت های متنوع و جذاب دیگر می باشد.

این را باید خاطر نشان کرد که استخر آقایان پارک ساحلی آفتاب مشهد به مراتب از لحاظ امکانات هیجان انگیز کاملتر از بخش بانوان است .

امکانات سالن بدنسازی پارک ساحلی آفتاب مشهد:

سالنهای بدنسازی پارک ساحلی آفتاب یکی از مجهزترین و مدرنترین دستگاههای بدنسازی را داراست. برخی از این دستگاهها به شرح ذیل می باشد: تردمیل موتوردار ۳ اسب، دوچرخه ثابت مغناطیسی، دوچرخه ثابت فلکسی فیت، دوچرخه ثابت برقی، دوچرخه ثابت نشسته فلکسی فیت ،استپر ، اسکی فضایی ،ایرواکر،کش نرمش، نیمکت بدنساز ، آب کینگ، ایرواکر، دستگاه بدنسازی زیر بغل سیم کش، دستگاه بدنسازی جلو پا، دستگاه بدنسازی ۲۱ کاره فلکسی فیت ،دستگاه بدنسازی پرس سینه، نیمکت وزنه برداری، الپتیکال، استپ، سیم کش، دستگاه کرانچ شکم و … می باشد که تمامی این دستگاهها یکی از معروفترین دستگاههای روز دنیا می باشدکه همزمان با تمرین کالری مصرف شده و ضربان قلب ورزشکار را دراختیار او قرارمی دهد. علاوه بر این موضوع این دستگاهها قابلیت تنظیم به گونه های اینتروال، چربی سوز، تقویت قلب، وزن کم کردن و دستی را نیز دارد. این سالن بدنسازی مشرف به استخر بوده که نمای زیبایی را برای آرامش میهمانان گرامی فراهم کرده است. استفاده از مربیان بین المللی در این سالن یکی دیگر از مزایای آن به حساب می آید که به صورت کاملا علمی و عملی باعث نزدیک شدن به هدف ورزشکار خواهد شد.

نحوه نگهداری کودکان در پارک ساحلی آفتاب مشهد:

برای رفاه حال مادران در یک اقدام بی نظیر، سالن نگهداری از کودکان خردسال دختر، آسایش و آرامش خاطر آنان را فراهم آورده است.

شرایط نگه داری: حداقل سن نوزادان برای نگه داری در اتاق نگهداری کودک شش ماه می باشد.

دختران خردسال زیرقد ۹۰ سانتی متر به قسمت اتاق نگهداری کودک منتقل می شوند و همچنین نوزادان پسر نیز حداکثر تا سن یک سال در قسمت اتاق نگهداری کودک پذیرش می شوند.

تمهیدات بهداشتی و گواهی نامه استاندار پارک ساحلی آفتاب مشهد:

از جمله ویژگیهای منحصر به فرد پارک ساحلی آفتاب مشهد پیاده سازی تکنولوژی ازن در این مجموعه می باشد.

این مجموعه با مجهزترین و مدرن سیستم های تاسیسات و سیستم به روز تصفیه آب ازن و به خصوص سیستم آنالیز جهت کنترل دیجیتال کلر PH با بیش از ۲۲ عدد منبع تصفیه شنی که هریک از استخر ها و برکه های آبی را یه صورت جداگانه پوشش می دهد،که با خلق لحظاتی به یاد ماندنی،خاطرات را ماندگار می نماید.

 پارک ساحلی آفتاب تحت نظارت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بوده و مطابق با استاندارد ملی ISIRI۱۴۲۳۸-۱&۲ و به استناد دستور العمل ۲۱۸/۴۴/د دارای گواهی نامه تأیید صلاحیت استاندارد به شماره ۲۹۸/IAS می باشد.

سانس های مجموعه پارک آبی ساحلی آفتاب مشهد :

سانس آقایان پارک ساحلی آفتاب مشهد : از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ شب

سانس بانوان پارک ساحلی آفتاب مشهد : از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ شب

توجه : قسمت بانوان خردسالان از ۶ ماه به بالاپذیرش میشوند و پذیرش افراد زیر ۱۸ سال بدون همراه بالای ۱۸ سال مقدور نمیباشد.

لازم است بدانید که برای اطلاع دقیق و کامل از زمان سانس ها و و تمامی تغیرات که اعمال میشود در مجموعه پارک آبی آفتاب مشهد کافی است به صفحه خرید بلیط اینترنتی  پارک ساحلی آفتاب مشهد در سایت استخر بلیط مراجعه کنید.

چگونه بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد را با تخفیف ویژه به صورت اینترنتی بخریم ؟

برای خرید بلیط این مجموعه به صورت اینترنتی و با تخفیف ویژه کافی است به وب سایت Estakhrbilit.com مراجعه کنید و بلیط این مجموعه را بدون هیچ مشکلی خریداری کنید و با تخفیفی که میگیرید لذت کافی را از این مجموعه ببرید.

در هنگام خرید بلیط اینترنتی پس از پرداخت هزینه از طرف استخر بلیط به شما sms حاوی کد ۶ رقمی ارسال خواهد شد که باید در هنگام حضور در مجموعه این کد را به پذیرش مجموعه تحویل دهید.

توجه : مبلغ پرداخت شده برای بلیط فقط فقط برای استفاده از پارک آبی می باشد ؛ و برای استفاده از دیگر امکانات باید هزینه جداگانه پرداخت شود.

آدرس و راه های دسترسی به پارک ساحلی آفتاب مشهد:

پارک ساحلی آفتاب مشهد در بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق واقع شده است.

برای اطلاع دقیق از آدرس این مجموعه و گرفتن لوکیشن مسیر یاب به صفحه اختصاصی پارک ساحلی آفتاب در وب سایت استخر بلیط مراجعه فرمایید.

برای اینکه وقت خود را برای مطالعه این مقاله گذاشته اید سپاسگذاریم. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    اره دیگه دبی رتبش سقوط کرد رفت ته جدول ،، ایران اول شد، از کدوم سمت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی