واکنش جالب یک ملی پوش به ماجرای اختلاف طارمی و اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم ملی معتقد است ماجرای اختلاف طارمی و اسکوچیچ بیشتر شبیه یک سوءتفاهم است.

ماجرای اختلاف مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ تا مدت ها به سوژه اول فوتبال ایران تبدیل شده بود و هنوز هم بعضی‌ها در این خصوص صحبت می کنند.

در مورد خط خوردن طارمی از تیم ملی بعضی‌ها حق را به سرمربی تیم ملی دادند و عده ای هم از ستاره اول تیم ملی حمایت و دفاع کردند.

شجاع خلیل زاده مدافع فیکس تیم ملی واکنش جالبی به ماجرای اختلاف طارمی و اسکوچیچ نشان داد.

شجاع خلیل زاده در گفت و گو با خبرورزشی در این خصوص گفت: ببینید مهدی را خوب می‌شناسم و شک ندارم با اینکه کنار تیم نبود ولی دلش با تیم ملی بود و از بردهای تیم ملی خیلی خوشحال شد. مهدی هم پسر بسیار خوبی است و هم عاشق تیم ملی است. در مورد توانایی فنی او هم که نیازی اصلا به صحبت کردن نیست. او در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی می‌کند و تا اینجا هم خیلی به تیم ملی کمک کرده است. من فکر می‌کنم بین او و اسکوچیچ سوءتفاهم پیش آمده که طارمی در این دو بازی خط خورد. به هرحال تصمیمی بود که سرمربی تیم ملی گرفت و من نمی‌توانم حرفی بزنم. فقط امیدوارم مشکل مهدی هم حل شود و دوباره او را در تیم ملی ببینیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زارعی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    اولا طارمی مرد اول تیم نیست افرادی مثل نصرالهی سردار جهانبخش و ....مرد اول تیم هستند و کسیکه به بزرگ تیم دهن‌کجی کند نباید در تیم باشد و حق با اسکوچیچ است
    • سعید IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      وقتی یه نفر اینقدر خودشو گنده میبینه که تلفن اعضای کادر فنی رو جواب نمیده مستقیما داره ادعا میکنه تیم ملی بدون من لنگ میمونه و خودشو بالا میبینه این توهین به تمام ملت بود . اسکوچیچ هم تا الان عالی عمل کرده یه عده معلوم نیست دیگه چه انتظاری از مربی دارن کل مشکلشون نام نشان مربیه. بی سوادی و کوری تا چه حد. چشماشون نتایج رو نمیبینه
  • مهدی ن IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    طارمی مظلوم نمایی نکن خودت هم می دونی منتظر باخت تیم ملی هستی .پول پرست لنگی
  • خبرنگار ۱۰۰دلاری IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    عذر بدتر از گناه یعنی توجیه رفتار زشت و مغرورانه طارمی بعنوان سوتفاهم . هیچ عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست و به نظرم به خاطر منافع ملی و آینده فوتبال کشور لازم است تا این بازیکن برای همیشه از تیم‌ملی خط بخوره تا متوجه بشه ، منافع ملی و تیم ملی بازیچه اخلاق گند ایشون نیست . باقی بازیکنان هم یاد می گیرند که در حد خودشون رفتار کنند .
  • محمد علی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    انشاا.. که سوءتفاهم ها برطرف و شاهد حضور طارمی در تیم ملی باشیم
  • حسن IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    من از اول این آدم رو به عنوان مهاجم قبول نداشتم و ندارم تمام کننده نیست بازی با لیورپول هم شهامت نداشت تک به تک رو بزنه پاس داد جام جهانی هم که دیدید مانع صعود ایران به دور بعد شد در کل لحظات حساس بیشتر مواقع گند میزنه طارمی فقط بدرد هافبک تهاجمی میخوره و لاغیر الان مهدی خیلی خودشو بالا دیده و مغرور شده و یقینا زمین میخوره این قاعده روزگار هست دیدید که علیرغم خودشیرینی برای سرمربی پورتو و دادن پنالتی به فرزندش چطور عصبانی شد و تعویضش کرد طارمی باید اخلاق رو رعایت کنه تا رشد کنه وگرنه هم تو پورتو نیمکت نشین میشه هم تیم ملی جایی نداره باید از مردم ایران بخاطر خودخواهی عذرخواهی کنه چرا که احساسات و منافع ملی رو فدای لج بازی با سرمربی موفق تیم ملی و تملق و چاپلوسی کی رو‌‌ش کرد امیدوارم مهدی بفهمه از کجا داره میخوره چوب خدا صدا نداره اگه اسکوچیچ اینطور تو 5 دقیقه وقت اضافه رو سفید میشه فقط فقط به خاطر انسانیتش هست به قول اون بنده خدا... خدا اسکوچیچ رو بغل کرده... آقا مهدی ‌ما موفقیت مهدی متواضع و بزرگوار رو میخایم نه مهدی مغرور و خود بزرگ بین رو امیدوارم راهشو اصلاح کنه...
  • رر IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    اقای خبرنگار ،کجای این خبر خیلی جالب بود. همه میدونند بین انها فقط یک سوتفاهم بود که رسانه ها و خبرنگاران احساسی و غیر منطقی آن را بزرگش کردند و کاری کردند تا دو نفر روبروی هم قرار بگیرند و سوژه به اصطلاح داغ برای خبرنگاران احساسی ایجاد شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی