نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مجوز فرانسوی‌های استقلال برای بازی با صنعت نفت صادر می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای بازی نکردن فرانسوی‌های استقلال تبدیل به سوژه اول فوتبال ایران شده است.

در این زمینه شنیدیم رایزنی‌هایی انجام شده و احتمالاً تا دوشنبه که استقلال در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود، این مشکل حل می‌شود تا کوین یامگا و رودی ژستد برای شاگردان فرهاد مجیدی بازی کنند.

استقلال به دلیل اینکه ضمانت بانکی نداده بود نتوانست از دو بازیکن فرانسوی خود در سیرجان  استفاده کند و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد بعد از بازی هم که مسئولان و مربیان استقلال اعتراض کردند اما حالا شنیده می‌شود مجوزهای لازم گرفته می‌شود تا دو بازیکن فرانسوی استقلال که در فاز هجومی بازی می‌کنند، در دیدار با شاگردان منصوریان در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرند.

فرهاد مجیدی اعتقاد زیادی به این دو بازیکن دارد و بارها و بارها در مصاحبه‌های خود از توانایی‌های فنی و رفتار حرفه‌ای آنها تشکر کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبدارچی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    نه خانی رفته و نه خانی آمده وقتی همه ارکان فوتبال دولتی هستن و ظاهرا خودشون رو مستقل و خصوصی نشون میدن و گند همه چی رو در میارن میشه همین قضیه میشه حق کشی و له کردن ضعیف میشه ناجوانمردی درحق تیمی که میلیونها نفر هوادار داره تمام این قصه فقط بخاطر این بود که استقلال نتونه به سه امتیاز بازی دست پیدا کنه و سازمان لیگ بگه هنوز گردن کلفت ماجرا من هستم !! اگرنه کدوم مقامی جرات داره به تیم دولتی بگه ضمانت نامه بانکی بده ؟ دولت به کی ضمانت نامه داده که بخواد به مردان و خوبان عالم ضمانت نامه بده
    • میلاد IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      جناب ابدارچی اگه به حرفای خودت اعتقاد داری پس باید یادت بیاد که همین سازمان لیگ و فدراسیون بودند که اجازه گرفتن بازیکن خارجی رو به پرسپولیس ندادن چرا ؟ چون میخوان استقلال رو هرجور شده قهرمان کنن . ولی برای اینکه رد گم کنن یک بازی گفتن این دونفر بازی نکنن وگرنه همه ماجرای پنالتیهای اهدایی رو میدونن .حتی چشمی هم اعتراف کرد
  • میلاد DE ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    معنی مجوزهای لازم یعنی دستور وزیر و فدراسیون . بلاخره تیم حکومتیه دیگه
  • میلاد DE ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    معنی مجوزهای لازم یعنی دستور وزیر و فدراسیون . بلاخره تیم حکومتیه دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی