نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۲
حرف‌های محفیانه سرمربی الاهلی به اسکوچیچ درباره قایدی و نوراللهی/ نوراللهی دیپورت می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعضی رسانه‌های عربی شایعاتی درباره احمد نوراللهی هافبک شباب الاهلی به راه انداختند.

 احمد نوراللهی در فصل جاری لیگ امارات نوساناتی داشته و به همین دلیل شایعاتی درباره آینده همکاری این بازیکن و باشگاه اماراتی مطرح شده است.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی که در روزهای گذشته به امارات سفر کرده بود و حتی بازی الاهلی و النصر را از نزدیک تماشا کرد، صحبت هایی با سرمربی الاهلی درباره وضعیت دو بازیکن ایرانی داشت.

مهدی علی در این جلسه به اسکوچیچ گفت شایعات درباره نوراللهی صحت ندارد و او به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. سرمربی الاهلی همچنین گفت از عملکرد قایدی هم راضی هستند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    حتما درموردنورالهی شوخی کرده
  • رضا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    اینها شایعاتی است که از داخل ایران به راه انداخته اند.. برای اونا زور داره که لژیونرهای پرسپولیس در مقابل لژیونرهای کیسه موفق تر ظاهر شده اند. طوری قائدی بزرگنمایی میشود که انگار قراره جای مسی رو توی بارسلونا بگیره. درست مثل فرهاد مجیدی و جباری و... که همیشه در مظبوعات اآبی رنگ ایران ستاره هایی بودند که حتی از علی کریمی و کریم بافری و دایی و مهدوی کیا هم پررنگتر میشدند ولی در میدان چیزی در چنته نداشتند. تا بوده همین بوده ستاره های کیسه فقط در رسانه های ایران ستاره هستند ولی در عمل و میدان بازی این پرسپولیسیها بوده اند که چه در تیم ملی و چه در خارج از کشور بهتر و موفق تر عمل کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی