خط و نشان جدی کی‌روش برای بازیکنان خاطی فراعنه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم ملی ایران برای بازیکنان خاطی فراعنه خط و نشان کشید.

محمد شبانه خبرنگار ورزشی مصر از خط و نشان کارلوس کی روش سرمربی فراعنه برای بازیکنان قانون شکن خبر داد.

کی‌روش دستورات جدیدی در اردوی تیم ملی در جریان مسابقات جام جهانی عرب ها به میزبانی قطر گذاشته است. سرمربی سابق ایران به صورت روزانه می خواهد قبل از تمرینات وزن کشی بازیکنان را انجام دهد.

کی‌روش در مرحله اول برای بازیکنانی که اضافه وزن دارند جریمه نقدی در نظر گرفته ولی در مرحله بعد از لیست تیم ملی مصر خط خواهند خورد.

این تدابیر سرمربی پرتغالی به خاطر نگه داشتن بازیکنان در اوج آمادگی است. این رقابت ها برای مدت ۳ هفته در قطر ادامه پیدا می کند.

کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در این رقابت ها لژیونرهای سرشناس مصر از جملع محمد صلاح ستاره لیورپول را در ترکیبش ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • p ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    این طوری تغییر نسل میده آروم و با احتیاط تو مسابقاتی که خیلی مهم نیست برا تیم ملی ما هم داشت خط دفاعیمون رو تغییر می داد برا جام جهانی بعدی ولی تو جام ملت ها از همین ضعف شکست خورد ولی آینده نزدیک رو پیش بینی کرده بود چون میدونست رقابت جام جهانی از جام ملت ها معتبر تره و نام تیم تو جامعه بزرگتری از فوتبال بین المللی مطرح میشه چه تیمی میساخت برا جام 2022 و جام ملت های بعدی متاسفاه عجول بودن ما و تصمیم اشتباه نتیجه یه کار اصولی و با ثبات رو ازمون گرفت برکناری تا جام ملت های بعدی اشتباه بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی