جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
۰ |
۵
قدردانی سرپرست باشگاه پرسپولیس از هواداران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تقدیر از هواداران و عواملی که شرایط حضور مجدد تماشاگران در ورزشگاه‌ را فراهم آوردند، اعلام آمادگی کرد، در بازی‌های آینده تعداد بیشتری از هواداران برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

مجید صدری در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: در هفته‌ای که گذشت، اتفاق مهمی را شاهد بودیم. بازگشت دوباره تماشاگران به ورزشگاه‌ها به ویژه در بازی پرسپولیس که به بهترین شکل اتفاق افتاد و خبر مهمی برای فوتبال ایران بود.

وی ادامه داد: دوری از هواداران شاید برای بعضی تیم‌ها معنای خاصی نداشته باشد ولی برای تیمی که نه فقط در ایران که در قاره آسیا پرطرفدارترین و پرتماشاگرترین است، طاقت‌فرسا و دردناک بود. این دلبستگی و تعلق خاطر را در همین بازی اخیر با تمام وجود احساس کردیم و شاید بتوان گفت با بازگشت هواداران، شاهد تولد دوباره ورزشگاه‌ها هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: جا دارد که در این جا  از هواداران عزیز تشکر کنم که با نظم و انضباط و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ورزشگاه حاضر شدند و جانانه از تیم محبوب خود حمایت کردند. آن‌ها چنان انرژی به اعضای تیم دادند که حتی با نادیده گرفته شدن پنالتی که به دست آوردند و گل سالمی که به ثمر رسانده بودند، باز هم پیروزی را رقم زدند و باید از آن‌ها هم تقدیر کنیم که در چنان روزی، تماشاگران را خوشحال و خندان به خانه‌ها فرستادند و مهمتر از این برای ما کار و وظیفه‌ای وجود ندارد.

سید مجید صدری تصریح کرد: همه دیدیم که در بازی پرسپولیس با صنعت نفت آبادان، تماشاگران به خوبی اصول را رعایت کردند و این میزان از رعایت مسائلی چون فاصله‌گذاری اجتماعی را در کمتر عرصه‌ای از جامعه شاهد هستیم. امیدواریم و اعلام آمادگی می‌کنیم که در بازی‌های آینده تعداد بیشتری از تماشاگران به ورزشگاه بیایند. شاید نواقص و مواردی هم وجود داشت اما انشاالله در بازی‌های بعدی آنها هم پوشش و رفع خواهد شد.

وی گفت: شخصا به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از تمام مسوولان و دستگاه‌هایی که کمک کردند این اتفاق بیفتد، تشکر می‌کنم. از مسوولان سازمان لیگ، ورزشگاه آزادی، شورای تامین، نیروی انتظامی و البته کانون هواداران که برای نشانه‌گذاری صندلی‌ها و برقراری نظم و اجرای پروتکل‌ها، تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر داشتند. به طور قطع تیم ملی کشورمان نیز از ثمره این تلاش و همبستگی بهره‌مند خواهد شد و در پایان باید بازگشت تماشاگران را به جامعه فوتبال تبریک گفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی