۸
سردار آزمون
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگار روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه می‌گوید سردار آزمون تصمیم خود را برای جدایی از باشگاه زنیت گرفته است اما این اتفاق نه در ژانویه بلکه در تابستان ۲۰۲۲ و با انتقال به تیم لیون می‌افتد.

این روزها خبرهای ضدونقیضی از کوچ سردار آزمون از روسیه شنیده می‌شود؛ خبرهای نسبتا تکراری که تا امروز به وقع نپیوسته و مشخص هم نیست مقصد بعدی سردار آزمون کجاست! در این ارتباط آندری کوزیچف خبرنگار روزنامه «اسپورت اکسپرس» روسیه حرف‌های جالبی برای گفتن دارد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*فکر می‌کنم آزمون در زنیت نمی‌ماند. او آماده انتقال به یکی از پنج لیگ برتر اروپا است. این امتحان کردن آخرین شانس است.

* به نظر من لیون شانس بیشتری دارد. این باشگاه از ماه آگوست برای جذب آزمون تلاش می‌کند و از الان درباره این بازیکن صحبت می‌کنند.

 *اگر آزمون از تمدید قرارداد خودداری کند، مشکلی پیش نمی‌آید. او بازیکن مهمی برای زنیت است. جدایی در ماه ژانویه؟ فکر نمی‌کنم چنین چیزی ممکن باشد.

* تنها در صورتی که زنیت بتواند مهاجم جدیدی به خدمت بگیرد این اتفاق می‌افتد. در ماه ژانویه این کار سخت است. پیش بینی من: آزمون بعد از پایان فصل به لیون می‌رود. در آن زمان او بازیکن آزاد خواهد بود.

 *یک پرونده قضایی وجود دارد اما فقط آزمون است که تمام واقعیت را می‌داند. ما داستان‌های مشابه زیادی را دیده‌ایم اما همه آنها حقیقت نداشته است.

*فکر نمی‌کنم ارتباطی بین این پرونده و فوتبال آزمون وجود داشته باشد. او از مدت‌ها پیش می‌خواهد در اروپا بازی کند و این تصمیم فقط دلیل فوتبالی دارد.

*در هر باشگاه جدیدی، او رقابت بیشتری خواهد داشت؛ بسیار بیشتر از رقابتی که در لیگ روسیه وجود دارد. فقط بازی‌هایش است که به سئوال شما جواب می‌دهد. شما داستان طارمی را دیده‌اید. شروع از یک باشگاه کوچک و تنها بعد از یک فصل انتقال به پورتو.

* آزمون می‌تواند به باشگاه قدرتمندتری برود و این برایش بیشتر دشوار است. او بازیکن توانمند و قدرتمندی است اما در هر یک از پنج لیگ تاپ اروپا او کار را از اول شروع خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وحید قلیچ IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    مثل یه مرد وایستا پای شیطنتی که کردی.
  • Amir perspolisi US ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    به جونه خودم من دوس ندارم مشکلی براش پیش بیاد اما کاملا مطمئن هستم یه دسته گلی به آب داده، سردار از همون حرکتی که بعد از قهرمانی زنیت در رختکن انجام داد با همبازی خودش مشخص بود از راه به در شده، البته باید اینم در نظر گرفت بلاخره جوونه و در اروپا چندین ساله زندگی میکنه و این چیزا برا فوتبالیست هایی که در اروپا بازی میکنن عادیه اما ای کاش همون چن سال پیش که روبین کازان بود ازدواج میکرد تا از این حواشی دور باشه و مطمئنا در فوتبالشم تاثیر مثبت داشت، حالا هم امیدوارم مشکلش حل بشه چون فوق العاده پسر متعصبیه به کشورش ❤
  • تاجی اصیل IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    عجیبه با همچین کار غیر اخلاقی دوستان این قدر راحت برخورد می‌کنن انگار طرف مثلا رفته یه کار سطحی کرده آزمون با این وضعیت اخلاقی اصلا نباید دیگه به تیم ملی دعوت بشه. اون از فیلم رختکن این که دیگه یه کاری کرده که نمیشه گفت چی! فرهنگمون به کجا داره میره؟! بازیکن بزرگیه درست ، تعصب داره درست، برای تیم ملی زحمت کشیده همه اینها درست ولی آخه...چی بگم، ظاهراً اخلاق و تربیت هم طبقه بندی شده و پولدارا براشون یه جور دیگه تعریف شده!!
    • ممد IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      تو فرانسه بنزما بهنرین بازیکن فرانسه سال ها به تیم ملی دعوت نمیشه ت. ایرانم اصا حرفی نمی زنن.بعد میگن چرا جلوی مفاسد گرفته نمیشه خب این از نوع فونبالیش افشاگری کنید دیگه.
  • ۴۴۴۴ IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    سردار تنها بازیکنی هست که نه تنها میتونه جای خالی علی دایی رو برای تیم ملی ایران پر کنه بلکه میتونه زلاتان ابراهموویچ آسیا باشه به شرطی که هم حمایت بشه هم فقط روی فوتبالش تمرکز کنه
    • علی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      سلام حرف شمادرست،شایدبتونه مثل علی دایی فوتبال بازی کنه !اماعمراازنظرشخصیتی به هیچ وج علی دایی نمیشه
  • یه هموطن ایرانی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    براش متاسفم. از چشمم افتاد. دلیل نمیشه ک چون آدم معروف و مشهوری دست ب هر کار بی اخلاقی بزنه .آبروی ایرانی جماعت رو با این کارش ببره. چقدرم خب بلده خودشو ب بی‌خیالی میزنه ک انگار اتفاقی نیفتاده خصوصا در بازی لبنان و سوریه.از این کارش و امثال این فوتبالیست ها یا ایرانی هایی ک آبروی ایرانی رو میبرن متنفرم.البته این طور مسائل ب فرهنگ ،تربیت آدمم بستگی داره.خیلی از ایرانی در اون ور آب هستند یا برای درس یا شغل یا تجارت و...اما پاکی و نجانت و اصول اعتقادی و اخلاقی خودشون رو حفظ میکنن و باعث افتخار ایران و ایرانی جماعت هستند ک این مدل افراد عزیز دل ما (مردم) ما هستند ۰خیلی از فوتبالیست مثل علی دایی ،مهدوی کیا ،جهان بخش و... قبل آزمون اون ور آب بودند ولی این کار آبرو ریزی رو نکردند۰ آدم و فوتبالیستی ک نتونه خودشو نگه داره ب درد لای جرز دیوار میخوره. آزمون تو فقط شاید فوتبالت( اونم در حد تیم ملی یا تیم خارجی نه خب در حد مسی کریس و...)خوب باشه اما بقیه چیزات صفره دلیل نمیشه ک یه ذره خوب توپ میزنی از این کارای زشت بکنی. ارزش تو فقط در حد گل زدن برای ایرانه والا بااین کارت برای من هیچ ارزشی ندا
  • Fahim IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    سردار آزمون قصاص خیانت هایی را که روسیه در زمان قاجار سر ایران آورده بوده و خاک کشور را تصاحب کرده است را گرفته است . آفرین سردار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی