نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
وقتی مایکل کریک نمی‌خواهد حضور رانگنیک در منچستریونایتد را باور کند/ فقط در حد شایعه است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مایکل کریک مربی موقت فعلی منچستریونایتد نسبت به اخبار حضور یک مربی موقت جدید در این تیم اظهار بی‌اطلاعی کرد.

مایکل کریک مربی موقت منچستریونایتد در واکنش به سوال خبرنگاران در مورد اینکه قرار است رالف رانگنیک جایگزین او به عنوان مربی منچستریونایتد شود، خندید.

رسانه های مختلف انگلیسی در مورد اینکه قرار است سرمربی سابق لایپزیش به عنوان مربی موقت تا پایان فصل هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرد، نوشته‌اند. از او به عنوان فردی تأثیرگذار در زندگی حرفه‌ای مربیانی مثل توماس توخل، یولیان ناگلزمن و یورگن کلوپ نام برده شده است.

کریک که هدایت منچستریونایتد را در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا برعهده داشته و فردا هم قرار است مقابل چلسی روی نیمکت این تیم بنشیند سعی کرد مقابل سؤال خبرنگاران در مورد حضور رانگنیک خودش را بی‌تفاوت نشان دهد.

این مربی موقت که خودش قرار است با یک مربی موقت دیگر جایگزین شود گفت: «صادقانه بگویم، از نظر من شایعاتی که در این مورد وجود دارد فعلاً در حد شایعه و گزارش است و من چیزی جدیدی نمی‌توانم به آن اضافه کنم. در نتیجه تا زمانی که من اینجا نشسته‌ام و وظیفه دارم تیمم را هدایت کنم فقط تمرکزم روی بازی بعدی است. خبر دیگری در این مورد ندارم که بخواهم با شما در میان بگذارم.»

اما در مورد اینکه رالف رانگنیک قرار است چه زمانی کار خود در منچستریونایتد را شروع کند گفته می‌شود که احتمالاً دوشنبه کار خود را شروع کند و برای بازی بعدی منچستریونایتد مقابل آرسنال روی نیمکت هم بنشیند. این موضوع بعد از آن تأیید شد که لوکوموتیو مسکو با انتقال رانگنیک به منچستر موافقت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی