ببینید| وجدان این داور او را وادار به اعتراف در برنامه رشیدپور کرد/ اشتباهی علیه استقلال سوت زدم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست تیم استقلال گفت: این داور یک سال پس از اشتباهی که در دیدار ما در آبادان داشت در برنامه اتفاق به بلایی که بر سر استقلال آورد اعتراف کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حالی محمدرضا اکبریان را برای قضاوت دیدار تیم استقلال در آبادان انتخاب کرد که این داور در فصل هجدهم لیگ برتر گل سالم استقلالی‌ها را با سرمربیگری فرهاد مجیدی مردود اعلام کرد. در آستانه برگزاری هفتمین دیدار تیم استقلال در لیگ برتر و در حالیکه شاگردان فرهاد مجیدی باید دوشنبه ۸ آذر در آبادان به مصاف صنعت نفت بروند، خاطرات بازی لیگ برتر هجدهم برای بسیاری از مسئولان و طرفداران این تیم زنده شد.

بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، در این باره صحبت کوتاهی انجام داد.

سالی که استقلال با صنعت نفت بازی داشت و اکبریان داور مسابقه بود شما هم عضو کادر فنی بودید؟

بله. بعد از جدایی وینفرد شفر، فرهاد مجیدی سرمربی شد و من هم آن سال همراه تیم در آبادان بودم.

کمی درباره آن بازی صحبت می‌کنید؟

اواخر بازی مهدی قایدی توپی را از نردیک خط عرضی به دهانه دروازه فرستاد و روح الله باقری آن را به گل تبدیل کرد ولی داور مسابقه که همین آقای اکبریان بود گل را نپذیرفت.

و جنجال شدیدی شد ... اینطور نیست؟

بله. فرهاد مجیدی و همه بچه‌های نیمکت به سمت نقطه کرنر رفتیم تا با کمک داور صحبت کنیم ولی آقای اکبریان آمد و قاطعانه اعلام کرد که نظرش با ما فرق دارد. او معتقد بود که توپ قایدی از بیرون به داخل آمده و به همین خاطر گل روح‌الله را مردود اعلام می‌کند. ما هرچه اصرار کردیم و گفتیم که از نیمکت کاملا مشخص بود که قایدی توپ را از داخل فرستاده ولی او قبول نکرد. به چند تن از بازیکنان تیم مثل پژمان منتظری هم کارت زرد نشان داد. شاید آن گل و سه امتیاز آن بازی تکلیف استقلال در پایان فصل را دست خوش تغییراتی می‌کرد.

ببینید| وجدان این داور او را وادار به اعتراف در برنامه رشیدپور کرد/ اشتباهی علیه استقلال سوت زدم!
تصویر لحظه اعتراف محمدرضا اکبریان در برنامه اتفاق در اردیبهشت سال 1399

ظاهراً این داور در نهایت به اشتباهش اعتراف کرد؟

بله. یادم هست یک سال بعد از آن بازی و در برنامه تلویزیونی اتفاق که آقای رضا رشیدپور مجری اش بود جلوی دوربین رفت و صراحتاً اعلام کرد که در آن دیدار اشتباه کرده و باید گل استقلال را می‌پذیرفته. فکر می‌کنم وجدان آقای اکبریان او را وادار کرد در برنامه رضا رشیدپور این حرف را بزند که البته خیلی دیر بود و دیگر به درد نمی‌خورد.

حالا حضور این داور در بازی آبادان دغدغه ای برای شما و کادر فنی ایجاد نمی‌کند؟

به هر حال این تصمیمی است که کمیته داوران گرفته و قطعا ما نمی‌توانیم دخالتی در آن داشته باشیم. لااقل امیدوارم این داور در این بازی در آبادان یک قضاوت عادلانه داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساکت US ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    استقلال با تحت فشار قرار دادن داوران و این هفته اکبریان تلاش میکند سوت او را به نفع خود به گرو بکشد.اگر بروایت طاهری این داور وجدان داشته باشد تحت تاثیر هوچیگری سازمان یافته برای تضمین مصادرهء سوت به نفع استقلال قرار نگرفته و عادلانه قضاوت خواهد نمود.در شرایط عادلانه داوری در آبادان صنعت نفت دو بر صفر بازی را خواهد برد
    • میلاد IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      اون فصل استقلال با صدر جدول ۱۵ امتیاز فاصله داشت . و همه این حرفا سیا بازیه
    • آبیدل IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      آره تو راست میگی آقای میلاد استقلال اون فصل 15 امتیاز با صدر فاصله داشت! کنتور که نمیندازه هی بگو...
  • الدوچرخه چی IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    بعله . توقع کادر کیسه این است که در بازی این هفته با داوری ایشون. این داور یک قضاوت عادلانه!!!داشته باشه!!!یجورایی یعنی اینکه اون کارش رو جبران کنه و اگه احیانا فرصتی شد یه چندتایی پنالتی مفت بنفع کیسه و یا مردود کردن گلهای حریف با عناوین مختلف میتونه از نظر کیسه کشا عادلانه وجبران مافات باشه!هرچند که اونطرف قضیه هم سرمربیشون یه کیسه کشه تفلون صددرصدی هست اما صنعت نفت نباید تاوان این عدالت به سبک کیسه کشا رو بده!
  • م IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    نه آقا این داور اشتباه میکنه، رفعتی لنگی تو برنامه زنده با زنده به گور کردن فیزیک ثابت کرد توپ از خط رد شده، آدمهایی سالمی مثل خسروی(که بخاطر سلامت زیاد در داوری محرومیت سنگین داشت) هم حرف رفعتی را تایید کردن. حالا این وسط یه داور میاد از پنالتی میلیاردی و مربی دلالی که داور تعیین میکنه میگه باعث نشه شما به قشر زحمت کش دلال و رمال توهین کنید اینا زحمت کشیدن اینجوری بازی مهندسی کردن. الانم لنگ پشت سازمان لیگ وایستاده چون مشخص شده اسپانسرش با اسپانسر سازمان لیگ یکیه
  • محمد IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    بله داوران ایران اشتباهی سرتیم های لیگ رومیبرند
  • #بابا مسعود IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    چقدر برنامه ریزی شده این داور قبل داربی داور بازی استقلال میشه بابا مسعود نرفته فقط عوض شده
  • مهدی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    این اقا اگر وجدان داشت که همونجا درست سوت میزد نه اینکه بیاد اعتراف کنه از عمد سوت اشتباه زده.نوش دارو بعد مرگ سهراب چه فایده داره واقعا. هیچ موقع صیحبت های اقای شاه حسینی و اقای کامرانی فر و دیگران رو درباره داوری ها یادم نمیره. اقای خبر ورزشی بی طرفیتو ثابت کن و چاپ کن تا اقایان بدونن که دستشون برای مردم رو شده.
  • برادران مجيدي مايه تباهي فوتبال IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    21دوره ليگ برتر برگزار شده ببينيم کدام تيم بيشترين بازيکن خارجي رو داشته وبيشترين پنالتي رو زده بقيهاش همش چرت وپرته بابا مسعود رو برادران مجيدي تو زبان هوادار بچه کيسه گذاشتند
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    حالا این داور رو دوباره گذاشتن که قبل از دربی بازی رو برای کیسه در بیاره
  • کامران زارعی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    درود بر شرفت آقای اکبریان امیدوارم کمک داور بازی فجر و آقای فغانی حداقل معذرت خواهی کنند،هرچند امتیاز نمیش درود بر همه استقلالی های دوست داشتنی
  • آرمان US ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    آقایون بس کنید. اشتباه مربی در چیدمان و تاکتیک تیم، اشتباه بازیکن که توپ دو قدمی را نمی زند درون دروازه و سوت اشتباه داور همگی جزوی از بازی است. اصل اون است که تیم وقتی چندین موقعیت دارد، دو تا گل بزند که اشتباه داور دیکر تاثیر نگذارد! در این چند بازی، چند تا موقعیت آقایون استقلالی گل نکردند؟ تک به تک!! منصف باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی