نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ضدحمله پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید/ انتقام به سبک میلیونرها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن از رفتار رئال مادرید در وسوسه کردن کیلیان امباپه به جدایی از پاریس ناراضی است و قصد تلافی کردن این رفتار را دارد

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دنبال سناریوی جدیدی است که از طریق آن بتواند به رئال‌مادرید ضربه بزند و در عین حال ستاره این تیم را جذب کند.

پاری‌سن‌ژرمن در نظر دارد که در روند تمدید قرارداد وینیسیوس جونیور با رئال‌مادرید اختلال ایجاد کند و به ترتیب واکنشی جنجالی به اقدام رئال در جذب کیلیان امباپه نشان دهند.

مدیران قطری پی‌اس‌جی در نظر دارند که مهاجم رئال مادرید را به عنوان جانشین کیلیان امباپه ستاره تیمشان به خدمت بگیرند چون می‌دانند که کیلیان حاضر به تمدید قراردادش نیست و به احتمال فراوان تابستان آینده به صورت بازیکن آزاد راهی رئال‌مادرید خواهد شد.

ضد حمله پاری سن ژرمن به رئال مادرید / انتقام به سبک میلیونرها

مسئولان تیم پاریسی بعد از اینکه چندین بار پیشنهاد تمدید قرارداد به امباپه دادند و از سوی این بازیکن رد شد حالا قصد دارند با جذب وینیسیوس جونیور از رئال مادرید انتقام امباپه را از سفیدهای مادریدی بگیرند. ستاره برزیلی رئال‌مادرید در این فصل عملکرد درخشانی داشته و تا اینجا با ثبت ۱۰ گل و ۷ پاس گل یکی از بهترین بازیکنان تیم کارلو آنچلوتی بوده و همین موضوع باعث شده مسئولان رئال‌مادرید به فکر تمدید زودهنگام قرارداد او باشند.

روزنامه اسپانیایی ABC گزارش داده است که پاری‌سن‌ژرمن در نظر دارد با یک پیشنهاد نجومی به وینیسیوس فشار بیاورد تا قرارداد کنونی اش که تا ۲۰۲۴ اعتبار دارد را تمدید نکند تا این بازیکن را در آن زمان به صورت رایگان بخرند.

پی‌اس‌جی در نظر دارد که با وینیسیوس پیشنهاد قرارداد ۶ ساله با دستمزد سالانه ۱۷ میلیون یورو را بدهد. این در حالیست که پیشنهاد رئال‌مادرید برای تمدید قرارداد وینیسیوس این است که قراردادش تا ۲۰۲۷ تمدید شود و دستمزدش نهایتاً به سالانه ۸ میلیون یورو (بدون احتساب پاداش‌ها) برسد.

دستمزد فعلی وینی در رئال مادرید سالی ۳٫۳ میلیون یوروست که یکی از کمترین دستمزدها در این تیم اسپانیایی به حساب می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • P4RS4 IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    تیم پارس سن ژرمن=رئیس کنونی مافیای فوتبال!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی