نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دستاوردهای فوتبال ایران به خاطر کی‌روش است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق تیم ملی فوتبال عراق از نقش پر رنگ کارلوس کی‌روش در پیشرفت فوتبال ایران سخن به میان آورد و تاکید کرد که حضور بازیکنان ایران در لیگ‌های معتبر اروپایی به لطف این مربی پرتغالی است.

کارلوس کی‌روش روزهای خوبی را با تیم ملی فوتبال ایران سپری کرد و توانست دو بار پیاپی حضور در جام جهانی را با این تیم تجربه کند. کی‌روش  در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال مصر را برعهده دارد و امید زیادی دارد که با این تیم هم راهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ شود.

نشات اکرم، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق که بارها برابر ایران به میدان رفت از نقش زیاد کارلوس کی‌روش در پیشرفت فوتبال ایران سخن به میان آورد.

او گفت: کی‌روش یکی از بهترین مربیان جهان است. او یک اسم بزرگ در فوتبال است و در هر تیمی که حضور داشته باشد یک وزنه بزرگ و قابل اعتماد است. به نظرم کی‌روش می‌تواند هر تیمی را تغییر دهد. از مسئولان فدراسیون فوتبال مصر می‌خواهم که به این مربی فضا و امکانات لازم را بدهند. او می‌تواند در صورتی که امکانات و شرایط لازم را داشته باشد تغییرات زیادی را به وجود آورد.

نشات اکرم ادامه داد: کی‌روش در ایران اصرار به تغییر داشت و توانست نسل جدید فوتبالی را به وجود آورد که تفاوت‌ها را رقم زدند. همه ما دیدیم که نتایج ایران با کی‌روش تغییر کرد. بعد از آمدن کی‌روش شاهد لیگ قوی و تیم‌های قدرتمند و بازیکنان با کلاس بالا در ایران شدیم. بازیکنان با کیفیت و بزرگ فوتبال ایران راهی لیگ‌های معتبر اروپایی شدند و همه این دستاوردها به لطف کی‌روش بود. او نقشه جدید فوتبالی را برای ایران رسم کرد و توانست فوتبال این کشور را تغییر دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    حرفهای الکی! تغییر نسلی که گواردیولا در بارسلونا ایجاد کرد و یوآخیم لو در آلمان و تاثیرات اونا در این تیمها رو یک هزارم هم کی‌روش در ایران نداشت ولی اونا هیچ وقت همچین ادعایی نکردن که بعد رفتنشون این تاثیرات باقی مونده چون اصلا نموند! خود یوآخیم با همون نسلی که ایجاد کرد و به برزیل میزبان هفت تا زد تیمش در سالهای پایانی حضورش بشدت ضعیف شد و گواردیولا هم همین جور . اونم تیمهایی که معتبرترین جام‌های دنیا رو گرفتن اونوقت یه عده سعی دارن موفقیت شگفت انگیز اسکوچیچ رو به کی‌روش نسبت بدن! کیروشی که تیمش از بردن عراق، لبنان و بوسنی عاجز بود، بردن جام ملتها پیشکش! چیزی بنام تاثیرات اصلا وجود نداره که اگه داشت در آلمان یا بارسلونا باید خیلی محسوس‌تر می‌بود این حرفها فقط بخاطر تضعیف اسکوچیچ و نادیده گرفتن توانایی اونه
    • عادل IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      آقای شمسعلی !! چرا اينقدر نسبت به قبول حقيقت مقاومت می کنيد برادر !! يک نسلی از فوتباليست ها در زمان کيروش برای اولين بار به تيم ملی معرفی شدند و به همراه اون به جام جهانی رفتند و در جام ملت ها شرکت کردند و الان هم در تيم های مطرح دنيا دارند بازی می کنند !!اين يک واقعيته که نميشه به هيچ وجه کتمان کرد ! ويلموتس هم به بازيکنانی همچون قاعدی و محرمی و سرلک و ... را به تيم اضافه کرد ولی چيزی که کاملا واضح است اينه که اسکلت اصلی تيم ملی از بازيکنان زمان کيروش می باشد و به نوعی نسلی است که کيروش معرفی کرده ! اسکوچيج هم درحد توانش در تيم ملی زحمت می کشه و که اميدواريم به همين صورت روی نوار برد حرکت کنه و بعد از 8 سال اگر زنده بوديم درباره نسل اسکوچيچ وافتخاراتش صحبت کنيم ! وقتی ابزار داشته باشی می تونی تاکتيک راهم طراحی کنی ولی وقتی يک تيم پير و بی تجربه و بی انگيزه و کردنکش داشته باشی به قول شما گوارديولا و کلوپ و یو آخيم لو هم کاری نمی توانند براش انجام بدهند !! به هرحال داشتن تيمی که 8 سال در کنار هم بوده و با هم تمرين کردند و بازی کردند و درغم وشادی درکنار هم بودند آرزوی هر مربی هست !
  • arash061 IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    نشاط اکرم یکی از بهترین بازیکنان عراقی سال های نه چندان دوره، ضربات آزادش فوق العاده بود
  • آریا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    کی روش بهترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران است مردی که جدا از مسایل فنی فوتبال ،یک مدیر قوی و یک روان شناس کاربلد است.برای او در تیم ملی مصر آرزوی موفقیت دارم.
  • دوست دار فوتبال IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    واقعا حرف حق ردبودن ندارد..قبل از آمدن کی روش تیم ملی با آن همه بازیکن نتوانست به جام جهانی صعود کند با بلاژوویچ و برانکو ویچ بازور میتوانست بحرین را ببرنداما کی روش ترس را از فوتبال ایران حذف کرد و تیم ملی را از نظر ساختار تیمی منسجم کرد..و اسکوچیچ هم ادامه راه کیروش را حواهد رفت..تیم ملی جای بازیکنان با استعداد و باهوش هست که از ضریب هوشی خودشان و همچنین فداکارانه بازی کنند.. در تیم ملی استفاده کنند..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی