نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش جالب کاپیتان لبنان به خوشحالی جنجالی اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی فوتبال لبنان به خوشحالی جنجالی اسکوچیچ در دیدار برابر این تیم واکنش نشان داد.

تیم ملی فوتبال لبنان در دیدار حساس برابر ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه دو بر یک شکست خورد. لبنان تا آخرین دقیقه وقت اصلی با یک گل از ایران جلو بود اما در چند دقیقه پیروزی را با شکست عوض کرد.

در دقایق پایانی بازی به جنجال کشیده شد. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از زدن گل تساوی به طرف نیمکت لبنان خوشحالی کرد و این نیمکت نشینان حریف را خشمگین کرد و باعث شد تا داور این مربی کروات را اخراج کند.

حسن معتوق کاپیتان لبنان که این بازی حساس را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد در واکنش به اتفاقات جنجالی پایان بازی گفت: در دیدار حساس برابر ایران تمرکز خود را در دقایق پایانی از دست دادیم. اگر در این بازی پیروز می‌شدیم کسی از اشتباهات سخن به میان نمی‌آورد. برابر ایران هجومی بازی نکردیم. بعد از آنکه به گل رسیدیم به کارهای دفاعی پرداختیم.

او ادامه داد: اگر ربیع عطایا به بازی می‌رفت و یا از یک هافبک دفاعی دیگر بازی می‌کردیم می توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم. به هر حال این جزئیات هم می تواند درست باشد و هم اشتباه. البته باید بگویم فضای که ایرانی‌ها به وجود آوردند روی ما تاثیر گذاشت. رفتار سرمربی این تیم بعد از گل نخست باعث شد تا تیم تمرکز خود را از دست بدهیم، البته به نظرم نباید این سرمربی را سرزنش کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آقای بی نظر IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    این بازی نبود شما کردید جناب کاپیتان. اعصاب همه رو خرد کرده بودید. بهتر خجالت بکشید با اون بازی کردنتون
  • امید IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    آقای کاپیتان این مربی کروات رو اشانتیون برداریم براخودتون بعد دو بازی هم اخراجش کنین تا بفهمه درحد نیمکت لبنان هم نبوده چه برسه به نیمکت ایران این از بی‌کفایتی مسئولین ماست این مربی اینطوری بالا رفته وادعاهاش خودبزرگ بینی هایش روز به روز بیشتر میشه ببریدش براخودتون بفهمه به تیم ستاره داشتن و یه ملیت شریف رو داشتن چقدر با یه تیم بی‌مهره ووقت تلف کن فرق می‌کنه ببرین اسکوچیچ رو تا دیگه نه توهین کنه نه ستاره های یه تیم رو صرفا به خاطر مشاغل شخصی از تیم ملی دور نکنه .چو ما از همه ستاره ها واستعدادهاش باید استفاده کنه واین مربی چیزی جز حاشیه نداره
  • ایران IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    مالکیت توپ ۷۰ به ۳۰ بود اونوقت انتظار داشتین نبازین؟! دنبال بهانه نباشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی