الهلال به دنبال سه خرید بزرگ برای قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه الهلال پس از قهرمانی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا، در نقل‌و انتقالات زمستانی به دنبال ساختن تیمی برای قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها است.

 الهلال که با خرید ماتیوس پریرای برزیلی، موسی مارگا مهاجم پورتو و حفظ بافتیمبی گومیس با یکی از پرهزینه‎ترین تیم‌های تاریخ خود، فصل جدید را آغاز کرد برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها به عنوان قهرمان آسیا آماده می‎شود و در تلاش است یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این مسابقات باشد.

به نوشته پایگاه سعودی اسپورت الهلال در این دوره تنها به عنوان یک شرکت‌کننده در رقابت‎های جام جهانی باشگاه‌ها در ابوظبی حاضر نخواهد شد بلکه می‎خواهد مدعی قهرمانی در این رقابت‎ها باشد.

جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۲ به میزبانی امارات و با حضور چلسی انگلیس، پالمیراس برزیل، مونتیری مکزیک، الاهلی مصر، اوکلند سیتی نیوزیلند و الجزیره امارات در کنار الهلال برگزار خواهد شد.

به گفته ولید الفراج کارشناس و خبرنگار ورزشی تلویزیون عربستان الهلال در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب سه بازیکن شاخص و نامدار بین‎المللی خواهد بود تا مدعی قهرمانی در مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها باشد. این تیم تنها برای حضور در این رقابت‎ها راهی امارات نخواهد شد و در تلاش است یکی از مدعیان جدی مسابقات باشد.

بر این اساس گوستاو کویلار کلمبیایی، لوسیانو ویتوی آرژانتینی و آندری کاریلوی پرویی احتمال گزینه‎های خروج این باشگاه در نیم فصل خواهند بود تا نفرات جایگزین به این تیم ملحق شوند. از سویی یان هیون سوی کره‌ای، بافتیمبی گومیس فرانسوی، پریرای برزیلی و موی ماریگای مالیایی مورد اعتماد کادر فنی و مسئولان باشگاه قرار گرفته‌اند و همچنین از این نفرات تاثیرگذار استفاده خواهد شد.

الهلال با هدایت ژاردیم سرمربی پرتغالی که به عنوان قهرمانی آسیا رسیده در لیگ عربستان هم شکست ناپذیر است و با انجام بازی‌های عقب‌مانده خودش می‏تواند به صدر جدول بازگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی