نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ببینید| صنعت نفت ۱ – استقلال ۱/ پوکر تساوی‌های فرهاد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم لیگ برتر مقابل صنعت نفت در شرایطی که موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت، بار دیگر با تساوی متوقف شد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و برای چهارمین هفته پیاپی به تساوی دست یافت و این بار با نتیجه یک بر یک متوقف شد. مهدی حنفی ابتدا دقیقه ۶ صنعت نفت را پیش انداخت، اما امیرحسین حسین‌زاده دقیقه ۳۹ موفق به گلزنی برای استقلال شد.

در این دیدار، بازیکنان استقلال فرصت‌های زیادی برای گلزنی از دست دادند.

استقلالی‌ها در تقابل با سرمربی سابق‌شان علیرضا منصوریان نتوانستند در آستانه دربی به پیروزی دست پیدا کنند و با ۱۳ امتیاز موقتا در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. نفتی‌ها نیز با ۵ امتیاز در رده چهاردهم ایستادند.

ترکیب صنعت نفت: احمد گوهری، محمد طیبی، محمد بختیاری، امید حامدی‌فر (۱+۹۰ - عباس بوعذار)، امید خالدی، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی (۷۹ - احمد شریعت‌زاده)، امیرحسین فرهادی (۴۶ - سیدفاخر تهامی)، محمدحسین زواری (۴۰ - حکیم نصاری)، طالب ریکانی و شروین بزرگ (۴۶ - علی امیری).

ببینید| صنعت نفت ۱ – استقلال ۱/ پوکر تساوی‌های فرهاد

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (۷۳ - رضا آذری)، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری (۷۹ - امین قاسمی‌نژاد)، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده (۸۸ - ارسلان مطهری) و رودی ژستد (۷۳ - محمدرضا آزادی).

ببینید| صنعت نفت ۱ – استقلال ۱/ پوکر تساوی‌های فرهاد

داور: محمدرضا اکبریان

نیمه اول

دقیقه ۲: شروین بزرگ از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زدن کرد که علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال توپ را گرفت.

دقیقه ۵: ارسال جعفر سلمانی می‌رفت تا موقعیت خطرناکی ایجاد کند، ولی در شلوغی محوطه جریمه توپ استقلالی‌ها راهی به چارچوب نداشت.

دقیقه ۸: صنعت نفت صاحب ضربه ایستگاهی شد که توپ ارسالی را مهدی حنفی با ضربه سر توانست تبدیل به گل کند تا برای نخستین بار استقلال در این فصل گل اول را در جریان بازی‌ها دریافت کند.

دقیقه ۱۷: ضربه سر محمدحسین مرادمند مدافع استقلال از روی ارسال مهدی مهدی‌پور از نقطه کرنر را طالب ریکانی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۸: در یک رفت و برگشت دوباره در محوطه جریمه صنعت نفت، شوت امیرحسین حسین‌زاده به شکل خطرناکی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: شوت کوین یامگا را احمد گوهری دروازه‌بان نفت دفع کرد. در ادامه شوت جعفر سلمانی از کنار دروازه نفت راهی اوت شد.

دقیقه ۲۶: یامگا در محوطه جریمه صنعت نفت سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این صحنه باعث اعتراض شدید فرهاد مجیدی به محمدرضا اکبریان داوری بازی شد.

دقیقه ۳۱: چسبیده به محوطه جریمه نفت، رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال صاحب موقعیت شد که شوت او با دقت پایینی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: پاسکاری استقلالی‌ها با ارسال زمینی وریا غفوری موقعیت خطرناکی ایجاد کرد که در لحظه آخر مدافعان نفت توپ را دور کردند.

دقیقه ۳۹: حرکت وریا غفوری و در ادامه پاس عمقی او به امیرحسین حسین‌زاده رسید و مهاجم جوان استقلال توانست دروازه نفت را باز کند تا پای او نیز در این فصل به گلزنی باز شود.

دقیقه ۲+۴۵: ارسال غفوری به محوطه جریمه را ژستد با سر زد که ضربه او را گوهری به خوبی دفع کرد و در ادامه ضربه حسین‌زاده راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۳+۴۵: استقلال بار دیگر صاحب موقعیت شد که این بار ضربه آرش رضاوند در چارچوب نبود تا یک موقعیت دیگر برای استقلال به هدر برود.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: پاس خوبی به حسین‌زاده رسید که ضربه این بازیکن از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: توپ در محوطه جریمه نفت به اعتقاد استقلالی‌ها به دست بازیکنان این تیم خورد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۶۵: محمد بختیاری از صنعت نفت با خطایی که انجام داد، از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۲: نفتی‌ها به دروازه استقلال نزدیک شدند و در نهایت محمدرضا غبیشاوی اقدام به ضربه زدن کرد که توپ او را رضایی دفع کرد.

دقیقه ۷۶: بار دیگر و به دنبال نفوذ از سمت راست، پاس خوبی به یامگا رسید. مهاجم خارجی استقلال در این صحنه می‌توانست تیمش را پیش بیندازد، اما ضربه‌اش در چارچوب نبود.

دقیقه ۷۸: در حالی که بیشتر طراحی حملات استقلال از جناح راست بود، این بار با پاسکاری توپ به محوطه جریمه نفت رسید که توپ مهدی مهدی‌پور را گوهری به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۸۴: نصاری به دلیل خطایی که مرتکب شد، کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۵: یامگا در محوطه جریمه نفت باز هم صاحب موقعیت خوبی شد که توپ با بی‌دقتی از بالای دروازه به بیرون رفت.


خلاصه بازی صنعت نفت و استقلال را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خایدالو IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    آقا فرهاد مجیدی بخدا انسان جایز الخطاست در خرید یامگا اشتباه کردی و اشکال نداره پیش میاد ولی دیگه این همه اصرار به بازی دادن این بازیکن نما تکرار اشتباه هست بخدا اگر این فرصت رو در اختیار بازیکن جوان ایرانی قرار بدی خیلی از این مثمر ثمرتر هست حتی برای دادن یک پاس ساده عاجز هست حالا اون ژستد حداقل پرتلاش تر هست یه پاسی هم بلده بده این یامگا اصلا فوتبالیست نبوده به نظرم بهمون انداختن از اونجا به اشتباهات پی ببر که وقتی یامگا بردی سمت چپ تیم راه افتاد و گل زد اگر میشه رضاوند هم بکش بیرون باور کن تیم ات تیم میشه اینا خیلی رو مخ هستن بخدا
    • کیسه کش متوهم IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      فرهاد پودری تنها نیست فرهاد پودری مورد حمایت هواداران پرسپولیس هست
    • ضدمافیا IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      واقعا اون کسایی که محموخان فکريو بیرون کردن بیان جواب بدن تاپایان نیم فصل صدر جدول بود
    • شدیم تیم استراماچونی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      خسته نباشید به همه بچه های تیم امروز نمایش خارق العاد ه ای از فاز تهاجمی استقلال رو دیدیم سرعت بچه ها ۲۰ فضاسازی و کارهای ترکیبی ۲۰ بازی روبه جلو و با برنامه ۲۰ دفاع تیمی به غیر از گل نفت خوب بود فقط یک نکته و هشدار به فرهاد و بچه ها تیمهایی که مقابل استقلال بازی میکنند برای رسیدن به گل راهی بجز ضربات ایستگاهی و کاشته و یا کرنر ندارند و نخواهند داشت بخصوص تیمهایی که به مفت بری عادت دارن مثل لنگپولیس پس باهوش و با تمرکز بالا دفاع کنید این تیم بعد از ۷ هفته داره مثل تیم استراماچونی بازی میکنه پس با حمایت هواداران بهتر وبهتر خواهد شد
    • لنگیا فقط هیس ......... IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      تاجیا شماهارو میشناسن و میدونن نوچه های چه کسی و کجا هستید اولا به سعادتمند سلام برسونید از آقای مددی هم احوالپرسی کنین بعد سلام خاص مارو به بابا مسعود غایب از نظر برسونید ضمنا پشت محمودخان فکری هم قایم نشین از دکل اون هم بالا نرین که خط داره خطر همینکه با نان تاج و استقلال و ..... کامنت میذارین کفایت میکنه امضا اتاق فکر مافیای سرخ خیلی وقته که لو رفته با هر نامی هم که کامنت بدین باختین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • ساوالان IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      اقا امسال بابا سلطانی فر نیست . پرسپولیس داغونه!!! چرا استقلال نمی برد. خوب اگه راست می گفتید استقلال را نمی گذارند. امسال که کل حکومت شما را حمایت می کند چرا نمی برید!!!!!!!!!!
    • الونگا IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      ی جوری میگه شدیم تیم استراماچي ،انگار 6تاجام گرفته گرفته
    • درجواب هیس IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      کافر همه رو به چشم خویش بیند، ,چرااينقد ازمجيدي دفاع میکنی لابد پول گرفتی براش بمالي،نه تاکتييک داره،فقط خوب پول می ده به ارتش فحاش ،فکری ی سروگردن ازش بالاخره ،تاپایان نیم فصل صدر جدول بود چهار هفته دیگه فرهاد و با نوچه هاش می بینم،
  • خایدالو IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    آقایون من از این لحظه طرفدار سپاهان هستم و دیگه با آقای مجیدی و یامگا و رضاوند و مرادمند کاری ندارم
    • تاج IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      اگه تا فاصله همین چندامتيازه،آقای فکری بیاد حتما حتما قهرمانيم،پرسپولیس و سپاهان امسال جام بگيرنيستن
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    قال برانکو کیسه شخصیت قهرمانی نداره کیسه ۹ سال یتیم شده بعد دوره احمدی نژاد قهرمانی ناپاک ۹ سال رنگ قهرمانی ندیده
    • /// IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      یقولون کارشناسان داوری:دو پنالتی استقلال گرفته نشد،کمتر حرف اضافی بزن لطفا،واقعا نیمه اول استقلال خیلی خوب بازی کرد اما در نیمه دوم کمی خسته شده بودند،اگر کمی در زدن ضربات پایانی دقت داشتند حداقل ۴ گل در نیمه اول باید میزدند،مشکل استقلال در این بازی دو چیز بود یک ناداوری دوم بی دقتی در ضربات پایانی.
  • امیر IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    باز هم 2تا پنالتی برای استقلال و نگرفتن و سرمون و بریدن.....بیخودی حرص نمیخوردیم که اکبریان نباید داور این بازی باشه ....... با این کارشون به هدفشون رسیدن و قبل دربی استقلال و به حاشیه بردن
  • خلیل مهاجر IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    یک بازی فوق العاده و سراسر تکنیکی و هجومی در نیمه اول و نیمه دوم که با تغییر تکنیک و ارسال های از کناره و تعویض های عجیب و غریب که تمرکز ترکیب نیمه اول و شانس کسب سه امتیاز را از استقلال گرفت. عملکرد هافبک های استقلال در این بازی خیلی بهتر از تقابل در بازی گذشته بود و امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند. همچنین وریا غفوری نمایش فوق العاده ای در نیمه اول داشت و واقعا تماشایی و بسیار موثر بازی کرد. شاید با کمی دقت بیشتر استقلال میتوانست سه یا چهار بار بیشتر دروازه صنعت نفت را در نیمه اول باز کند. در اینجا باید در مورد عملکرد بسیار نا امید کننده قاسمی نژاد هم اشاره ای داشته باشم که به هیچ وجه در حد انتظارات ظاهر نمیشود و ژستد هم همچنان در نوک خط حمله ناکام است. علیرغم اینکه استقلال همچنان بدون شکست است ولی به منظور کسب قهرمانی میبایستی هر چه زودتر ترکیب هجومی ایده آل خود را بیابد.
  • امیر IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    من نمیدونم بازیکنای ما دیگه موقعیت چجوری میخوان تا توپو گل کنن!!!!! چنتا تک به تک نزدین اخه چی میخواین؟؟؟؟! چقدر منه هوادار باید حرص بخورم اقای رضاوند، اقای مهدی پوری، اقای یامگا گل خالی هم بدن فک باز بزنین زیر توپ تو اسمممممونا
  • {.......} IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    کاش میشد استراماچونی رو برگردون، چون مربی بود که تا زمانی که بود جای غر زدن کار میکرد و اونقدر تیمشو‌ خوب درست کرد که حتی داور و فدراسیون هم نمیتونستن جلوشو بگیرن
  • تاجی اصیل IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    بندازین بیرون اینو ، دیگه شورش درآوردن خودشو و نوچه هاش ، مقابل تیم ته جدولی هم مساوی؟ وقتی شب بخوابی صبح بشی سرمربی پرافتخارترین تیم ایران همین میشه، این سابقه مربیگریش کجاست؟ چند تا تیم از سقوط نجات داده؟ چند تا تیم به لیگ برتر آورده ؟ قهرمانی در لیگ پیشکش ؟ چند بار جام گرفته مگه هر کی بازیکن خوبی بوده بدون هیچ سلسله مراتبی باید بشه سرمربی؟ فکر می‌کنه به هر تیمی بیشترین مساوی بگیره جام میدن!
  • شمسعلی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    خدای جای حق نشسته هفته پیش به هر دری زدن پرسپولیس مقابل این تیم که پایین جدول هس امتیاز از دست بده حالا خودشون گرفتار شدن ...خدایا بزرگیت رو شکر
  • کیسه 2زاری IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    اینم از خارجیتون. دیگه نق زنی موقوف. برو فکری بحال تیم داغونت بکن که با پودر و بابا حمیدم هیچی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی