نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ببینید| پرسپولیس ۱ - نفت مسجدسلیمان ۰/ عملیات سبقت از استقلال با موفقیت انجام شد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قرمزهای تهرانی برای عبور از استقلال در جدول لیگ برتر ایران فرصتی ویژه داشتند و توانستند با یک گل به پیروزی برسند و به رده دوم جدول برسند.

دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان قرار بود در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند، اما به دلیل اختلاف‌های مربوط به تبلیغات محیطی آغاز این دیدار به تعویق افتاد و از ساعت ۱۸:۳۱ آغاز شد که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت. تک گل تیم پرسپولیس توسط علی محسن‌زاده سنگربان حریف (۵۰ - گل به خودی) به ثمر رسید. بدین ترتیب پرسپولیس موفق شد با دو پیروزی یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته‌های پنجم و ششم لیگ، به رده دوم جدول برسد و خود را آماده دیدار شنبه آینده با استقلال کند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی (۴۶ - سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی (۸۸ - علی شجاعی)، وحید امیری، مهدی عبدی (۹۰ - علیرضا ابراهیمی) و عیسی آل‌کثیر.

ببینید| پرسپولیس ۱ - نفت مسجدسلیمان ۰/ عملیات سبقت از استقلال با موفقیت انجام شد

ترکیب نفت: علی محسن‌زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی (۳۱ - مهران امیری)، امیر روستایی، میثم نقی‌زاده، محمدمهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری مقدم (۶۴ - عماد میرجوان)، علی عبدالله‌زاده و هاتف نادری.

ببینید| پرسپولیس ۱ - نفت مسجدسلیمان ۰/ عملیات سبقت از استقلال با موفقیت انجام شد

داور: کوپال ناظمی

نیمه اول

دقیقه ۶: نفت مسجدسلیمان با حمله‌ای غافلگیرکننده روی دروازه پرسپولیس به موقعیت رسید که حامد لک توانست با مهار خود این موقعیت را خنثی کند.

دقیقه ۲۱: میلاد سرلک از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۴۲: حمله پرسپولیسی‌ها توسط مدافعان نفت مسجدسلیمان دفع شد تا توپ در ادامه به مهدی ترابی برسد، اما ضربه او از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲+۴۵: مهدی شیری از سمت راست ارسالی روی دروازه نفت مسجدسلیمان داشت که ضربه سر میلاد سرلک جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۳+۴۵: بازیکنان پرسپولیس در یک رفت و برگشت موقعیت‌هایی را روی دروازه نفت مسجدسلیمان خلق کردند که در نهایت ارسال کمال کامیابی‌نیا به دهانه دروازه، توسط مدافعان این تیم راهی کرنر شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: میلاد سرلک پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان با قطع توپ، مهدی ترابی را در موقعیت قرار داد که پاس او به دهانه دروازه با ضربه مهدی عبدی همراه بود و در نهایت توپ پس از برخورد به علی محسن‌زاده وارد دروازه نفت مسجدسلیمان شد.

دقیقه ۵۷: ضربه ایستگاهی نصیب پرسپولیس شده بود که ارسال مهدی ترابی روی دروازه نفت مسجدسلیمان ضربه سر عیسی آل‌کثیر را به همراه داشت، اما محسن‌زاده توانست مانع از باز شدن دروازه‌اش شود.

دقیقه ۶۲: عیسی آل‌کثیر از سمت راست وارد محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان شد و پاسی را به مهدی عبدی داد که مهاجم جوان سرخپوشان مقابل دروازه خالی قرار داشت، اما ضربه بی دقت او باعث شد توپ به شکلی عجیبی از بالای دروازه به بیرون برود.

دقیقه ۶۴: هاتف نادری از نفت مسجدسلیمان صاحب توپ شد که پس از ورود به محوطه جریمه و نواختن ضربه به سمت دروازه پرسپولیس، مقابل واکنش حامد لک ناکام ماند.

دقیقه ۶۹: مهران امیری با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه ۷۵: داور مسابقه خطایی پشت محوطه جریمه پرسپولیس اعلام کرد که با اعتراض حمید مطهری، مربی این تیم همراه شد تا داور مسابقه او را با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه ۷۶: ضربه ایستگاهی که نصیب نفت مسجدسلیمان شده بود، به شکل خطرناکی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۷۷: نفر بعدی که روی نیمکت پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شد، افشین پیروانی بود.

دقیقه ۸۲: کوپال ناظمی، داور مسابقه حمید عبداللهی، مربی نفت مسجدسلیمان را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۸۹: مجید عیدی دیگر بازیکنی بود که از نفت مسجدسلیمان با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۳+۹۰: محمدمهدی احمدی از نفت مسجدسلیمان از داور مسابقه کارت زرد گرفت.


وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    این بازی اصلا چنگی به دل نزده تا حالا، کاملا خلا عالیشاه یا یه بازیکن تکنیکی که بتونه از این دفاع بسته و فشرده رد بشه احساس میشه، کار گل محمدی تعجب اوره در بازی هایی که اینجوری دفاع حریف بسته و فشرده بازی میکنه بازیکن های رونده و تکنیکی رو نیمکت نشین میکنه، هزار بار هم ثابت شده عبدی باید بعنوان بازیکن جانشین وارد بازی بشه نه فیکس و همزمان با عیسی،در ضمن همچین بازی هایی که ضربات ایستگاهی میتونه گره گشا باشه وجود بازیکنی مثه رضا اسدی که ضربات سر رو خوب میزنه خیلی میتونه کمک کنه، امیدوارم نیمه دوم مثه همیشه تیم زیر و رو بشه و خوب بازی کنه وگرنه با همچین بازی کردنی هیچ امیدی نیست
    • لنگ پوشان IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      برد لنگ پوشان مبارک سازمان لیگ وبهاروند وخداداد افشاریان باشد
    • ساوالان IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      اسدی فعلا بیرون باید باشه.. ضمن اینکه بازی نمی کند . خوب توپ لو می دهد.. در ضمن مشکل یحیی توی این سه سال برطرف نشده. ان هم نیمه اول فوتبال جانداری بازی نمی کنند. پرسپولیس چند تا ایراد کوچک دارد برطرف کند. حله...یک...ضربات ایستگاهی و کرنر کار نکرده اند.. و دو تیم کمی کند هست . باید ضد حملات کالدرون اجرا شود با ترابی!!!!!!!!! همین دربی فرهاد هجومی بازی خواهد کرد . پرسپولیس با دفاع منطقی و ضد حملات کار را باید یکسره کند. استقلال در ضد حمله مشکل اساسی دارد .دفاعشان کند هست در ضمن این دروازه بان جدیدشان هوایی مشکل دارد.
    • لنگ پوشان IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      لنگیها بازباهوچیگری افشین دست کج وگلممد ۳امتیاز به دست اوردند اینها نمی خواهند ماقهرمان شویم افعال معکوس
    • آبیییته IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      لنگیهای متوهم ۶هفته زیر استقلال بودید حالا یک بازی باتیم ضعیف وبدون مربی مسجد سلیمان بالا امدید مگر یک امتیاز بیشتر از استقلال هستید
    • لنگیهای متوهم IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      داوریها باترمز ای بی اس چند بازی است، که استقلال قفل کردند تا لنگ بتونه یک هفته بالا بیاید
    • لنگ مافیای ورزش IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      اگربابا حمیده پس چرا پول کالدرون را پرداخت کردند تا لنگ بتونه یک هفته بالا بیاید
    • داوران IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      داوران از ارتش قرمزی لنگ پوشان درفضای مجازی می ترسند
    • مریم IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      انشاالله این فصل هم قهرمانیم این استقلال شخصیت قهرمانی ندارد بهتر است فرهاد شانس خود را در لیگ دو یا سه امتحان کند
    • آ بی دلان IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      واقعا خوش به حالتون،که امروز بابا سجاد کار را واستون درآورد
    • عفیفی GB ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      لنگ مافیای ورزش آقا کسی از بابا حمید سخن گفت؟ اینجاست که بلند فکر کردی صدا رو شنیدی دست به قلمت هم که خوبه نوشتی و اینگونه شد که بابا حمید را رسوا کردی
  • ساوالان IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    دوستان دیروز اعلام کردند هیت مدیره پرسپولیس مدیر عامل را معرفی کرد . همان موقع گفتم .وزیر قبول نمی کند . امروز اتفاق افتاد . وزیر قبول نکرد!!!!!! گفت مجمع مدیر عامل را انتخاب خواهد کرد . همانطور که برای استقلال انتخاب کرد!!!!!!!!! اقای وزیر اگه مجمع تصمیم گیرنده هست. هیت مدیره این وسط چکاره هست. اقای وزیر چرا تا حالا تخلف شده . پرسپولیس برخلاف مجمع سرپرست انتخاب کرده!!!!!!! اقای وزیر چرا مثل استقلال 3 ماه پیش مدیر عامل برای پرسپولیس انتخاب نشد!!!!! اقای وزیر خیلی ناشیانه طرفداری می کنید.. امروز بازی پرسپولیس گروکشی تبلیغات بین وزارت و فدراسیون بود. چرا دعوای شما و سردار با فدراسیون را جور اش پرسپولیس بکشد!!!!!!! ریتم بازی را کلا بر هم زدند!!!!
    • علی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      این وزیر کلا در رفتار و سخنانش با پرسپولیس مشکل دارد . حالا کی پشت قضیه هست . که دل وزیر قرص هست الله علم..
  • شمسعلی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    ای بابا انگار حالا حالا ها وزیر پرسپولیسه! فرهاد مجیدی هم وزیر بشه وزیری پرسپولیسی خواهد بووووود خخخخخخخخ
  • شاهین IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    شانسی که مهدی شیری در ترکیب قرار گرفتن داره .توی این چند سال..من داشتم بدون چتر از هواپیما می پریدم زمین زمان این ابشار زن را حمایت می کند!!! دو سه نفر در پرسپولیس بازی نمی کنند و مواظب ساق های طلایی خود هستند. وحید امیری در حاشیه تیم ملی خوابیده!!! با این وضع پرسپولیس دربی را می بازد.
    • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      واقعا بازی رو دیدی پرسپوليس امشب عالی بود به نظرم خطا روی عبدی بود و حداقل یه پنالتی برا پرسپولیس نگرفتن انشالا دربی رو می بریم تا ببینیم بحران زده چه تیمییه
  • محسن IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    تیتر قشنگی زدید این عملیات با حضور منظم تمام نیروها در جبهه های مختلف انجام شد. داورها ترمز دیگر مدعیان رو کشیدند. سازمان لیگ هم همکاری خوبی در ممنوعیت بازی بازیکنان تیم رقیب نشون داد و تیم داخل زمین هم امتیازات لازم رو جمع کرد. اوف به این همه نامردی از مسلمونی فقط اسمش رو دارند.
    • حامد IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      دوباره رفتن پایین و شروع شد.یامگادوتاگل براتون زدفکرکردین جایی خبریه
    • ساوالان IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      عزیزم دیگه از این حرفها نزید... وزیر که مال شماست.. دعوای تبلیغات محیطی را بین وزیر سردار این طرف فدراسیون ان طرف در بازی پرسپولیس اجرا کردند. همین امروز وزیر مدیر عامل پرسپولیس را قبول نکرد / گفت خودم انتخاب خواهم کرد. هر موقع ..که مجمع بخواهد..کل امکانات دولت در اختیار شماست . پرسپولیس پنجره بسته بدون اسپانسر.... داوری را هم همه دیدند توی این چند هفته!!! مشکل شما مجیدی هست. فرافکنی نکنید . دو تا خارجی اوردید. پز اش را دادید. و مجیدی با این خارجی ها به پوچ زده!!!!!! استقلال تا مجیدی را دارد رنگ جام نخواهد دید!!!!!!!
    • پرسپولیس FR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      یعنی فقط تا هفته سوم همه چیز گل وبلبل بود ، سلامی دوباره از دوران بابا مسعود به بابا حمید بابا حمید کجایی دقیقا کجایی چرا پیدات نیست به داد این مظلومان بدبخت فلک زده برسی بابا جمع کنید این بساطتون رو تا دو هفته پیش ما هم همین اوضاع و احوال رو داشتیم ولی فرق ما با شما در داشتن مربیه ، شما شومن دارین نه مربی
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      تنها یک بازی خارجی‌هاتون نبودن،،ولی صدسال آینده هرررربازی که تیم‌ تون تحقیر بشه وبانتایج مفتضح شکست دیگری در کارنامه‌ی ننگینش ثبت بشه مسببش کسانی اند که مانع بازیه خارجی‌های کیسه در دیدار هفته nم لیگ برتر شدند!!(البته بنا بر تراوشات ذهن بیمار یک کیسه‌کش در حسرت جام) درواقع هفته‌های قبل‌ترش بازیکناتون غیرقاندنی بازی کردن وباید نتیجه اون بازی ها سه صفر بنفع رقبا بشه اما بچا لوس نُنور حکومت که سردارها و نهاد قدرتمندشون رو پشتش می‌بینه داره روز ب‌روز پرروتر می‌شه. کدام رقبا رو تضعیف کردن کجا داورها بنفع پرسپولیس کار کردن وقتی با پنالتی های اهداییه بابا سجاد مامان عزیزی هم تیمتون عرضه بردن نداره بخاطر خودتونم شده برین تو غارتون و منتظر فرصتی باشین تا یه‌وقتی یه‌جایی سرورتون امتیاز از دست بده وبصورت موقتی غار رو برای ترک کنین
    • باباحمید کیسه IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      خوبه هفته قبل بازی نفت آبادان همین داوری علیه پرسپولیس بود یه گل سالم و یه پنالتی پرسپولیس نگرفتند پرسپولیس کل بابا حمید فدراسیون خادم و داوری با هم برد یحیی بهانه نیاورد بازی برد کیسه همیشه دنبال قاتل بروسلی هست ضمن داور پنالتی نیمه اول عبدالله زاده روی عبدی نگرفت
    • لنگ دوست IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      خوشم میاد لنگیها بی منطق لنگیها مسابقات سرورشون استقلال کبیر قهرمان راخوب نگاه می کنند ومی بینند داوریها چه به نفع پرسپولیس استقلال را متوقف می نمایند
    • !!! IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      دیگر مدعیان؟ سپاهان و گل گهر که بردن. پرسپولیس با ی گل سالم مردود و یه پنالتی مسلم و ازین دو تا بدتر تک به تک آفساید برنده شد بهونه نیارید.
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    این نتیجه خفیف واسه لنگیها الان افتخار بزرگیه خخخخ داداش الان جام نمیدن هفته آخر... از بازی دربی استقلال استارت قهرمانی رو میزنه و هفته 24 قهرمانیمون مسجل میشه و قیافه لنگیها دیدنی خواهد بود
    • شمسعلی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      گودرز خان تو هم تا عمری باقی مونده مثل من بیا هوادار پرسپولیس بشو ، منم قدیما از این نظرها زیاد نوشتم ولی یهو دیدم روی یه دیوار خراب خاطره نوشتم! دلخوش نباش که استقلال بهاری بود و بگذشت الا خزان خزان شده فقط هی می‌بازه و جام از دست میده، اعصاب خوردیش برا هواداراشه . من، هم خودم و البته اعصابم رو نجات دادم ، نمونش همین روزا کلی کیف کردم پرسپولیس با اینهمه سنگ اندازی داره یکی بعد از یکی حریفاشو می‌بره خب جام هم آخر فصل به همچین تیم پرقدرتی که بیشترین امتیاز رو گرفته میدن، نه به تیمی که بیشترین بهونه رو گرفته
    • مجهول الهویه IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      خیلی دوستت دارم آقا گودرز خیلی باحالی.
    • یه بنده خدا: IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      شمسعلی دمت گرم خیلی خیلی خوب نوشتی. چیزی که باعث اعصاب خردی بشه نباشه بهتره. استقلال سالهاست طرفداراشو با نتایجش روانی کرده. شما کار درستی کردی که تیمتو عوض کردی. رستگار شدی برادر. داداش منم استقلالی بود که سالهاست پرسپولیسی شده. استقلال باشگاه نیست، دیوونه‌خونه است. این همه هزینه میکنن هیچی به هیچی. تو این ۱۰ سال حدود ۱۰۰۰ میلیارد خرج کردن اما هنوز دنبال جامند. واسه همینه که طرفداراش مجبورن پز قدمت باشگاه، قهرمانی کوپا امجدیه و قهرمانی ۳۰ سال پیششونو بدن. تازه قهرمانی جام در جام ما رو هم قبول ندارن و ستاره ما رو که واسه ۱۰ قهرمانی لیگه قلابی میمونن. از گلات دیگه نگم برات.
  • Roojaa IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    آل کثیر التعطیل؟!!...
  • مرحوم DE ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    سلطانی‌فر هم از این فوتبال رفت پرسپولیس همچنان میبره ..‌.قابل توجه آن مرحوم ...
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    تبریک به همه عشقپولیس های گل..انشالله روز به روز بهتر میشیم و دبل قهرمان
  • لنگ سوخته IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    با رمزهای مجیدی قهرمان میشیم.
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    به جرات میگم،بعد سید،حسین کنعانی بهترین دفاع پونزده سال اخیر پرسپولیس بوده نبودش الان کاملا حس میشه سرزن،قلدر،بازی با پا عالی،به موقع دفاع رو بالا میاره،پوشش درست و جاگیری های درست تر فرجی اومده جاش یاد و خاطره رضانورمحمدی رو زنده کرده
  • نیاران IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    d Milani یعنی متنفرررررررررم از این ذهنیت یک هیچ بردن از این ذهنیت نیمه اول ها رو از دست دادن‌ پرسپولیس بهترین تیم ایرانه ولی این ذهنیت سمه فقط و فقط این فلسفه ی ابتدا گل نخوردن و بعد یک هیچ بردن تو لیگ ایران جواب میده بابا فوتبال یعنی گل زدن حاضرم همه ی بازی ها رو چهار سه ببریم تا اینکه یک هیچ بشه تمام بازی های آسیایی حساس رو بخاطر ضعف و ناتوانی تو گلزنی از دست دادیم تمام فکر و ذکرمون شده گل نخوردن پس تکلیف گل زدن چی میشه
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    آخ آخ آخ . این همه حمایت بشی مدیر سپاهی بذارن برات ،بازیکن از پرتغال و قطر و یونان و دانمارک برات بیارن ،دربی نقل و انتقالات رو هم ببری کارگزار ۵۰۰ میلیاردی هم برات بیارن ،رقیب مستقیمت رو بلاتکلیف بذارن ، پنجره باشگاهش رو هم باز نکنند،بازیکن های خارجیش رو هم نتونند ثبت کنند، کارگزار هم براش تعیین نکنند ولی از هفته هفتم بری زیرش دیگه منم مقصر نیستم ... تو سر باشگاه بی عرضتون. بلندتر بگو #و_زیر_پرسپولیسی
    • Amir perspolisi IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      داداش منم اصلا حس خوبی به این دو تا مدافع ندارم، نعمتی و فرجی اصلا قابل اعتماد و خوب نیستن، بنظرم سیدجلال و ابراهیمی همزمان در ترکیب باشن خیلی بهتره تا فرجی و نعمتی، من نمیدونم چرا یه بازی کامل در سیستم ۴۴۲ به ابراهیمی بازی نمیده، حداقل باید یه نود دقیقه ی کامل به بازیکن فرصت داده بشه تا خودی نشون بده، بخدا ابراهیمی میتونه از شجاع بهتر باشه، یه مدافع گلزن و عالی اما یحیی گیر داده به نعمتی و فرجی
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    مجیدی واقعا اگه این پیروزی داغون رو نبری دیگه مربیگری رو همینجا ببوس بذار کنار حتی مساوی هم نباید بکنی جلو این تیم داغون امروز فقط نیمه اول اندازه تموم بازی های پیروزی موقعیت گل داشتیم
  • Amir perspolisi IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    ای کاش تمومه بازی ها پرسپولیس از اول مثه نیمه های دوم بازی کنه، بین دو نیمه تیم از این رو به اون رو میشه و انگاری یه تیمه دیگه وارد بازی شده، جای خالی عالیشاه در اینجور بازی ها که تیمه حریف فشرده دفاع میکنه خالیه نمیدونم چرا بازی نکرد، همونجوری که پیش بینی کرده بودم با آماده شدن نعمتی پرسپولیس هم بهتر شد و حالا منتظر حضور همزمان عالیشاه و نعمتی هستیم ❤
  • مایکل اولونگا با ششتقلال شد اقای گل با ۲ بازی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    چنان میگی مربی گری رو بزار کنار انگار لااقل ۳۰ سال مربیه هههههههههها عامو فک کردی همه مثل اقا یحیی هستن؟تو دانش مربیگری
  • لنگ حقیر IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    لنگیا تا وقتی که استقلال می برد و تیمشون نتیجه نمی گرفت مثل بچه های سه چهار ساله میومدن و میگفتن ما هم بازیکن خارجی میخوایم الان که دو هفته س بردن از غارهاشون اومدن بیرون کری میخونن و تیکه میندازن!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی