یحیی گل‌محمدی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی پرسپولیس بر این باور است که اتفاقات رخ داده پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان به دلیل اختلاف بر سر تبلیغات محیطی باعث از بین رفتن حس رقابت بین دو تیم شد.

یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، گفت: شاید در مجموع بازی جذابی نبود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز حساس را بگیریم. حریف ما یک تیم دونده و با سرعت انتقال خوب توپ بود و خیلی از فضاهایی که ما دنبال آن بودیم را می‌بست.

وی با اشاره به تأخیر ۳۱ دقیقه‌ای در آغاز بازی به دلیل اختلاف بر سر تبلیغات محیطی عنوان کرد: بازی خیلی زیاد تحت تاثیر اتفاقات قبل از شروع دیدار بود. تیم ما ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در رختکن منتظر ماند. نمی‌دانم اسم این مسائل را چه باید بگذاریم ولی حس رقابت و مسابقه را از هر دو تیم گرفته شد و بازی تحت تاثیر این مسائل قرار گرفت.

گل‌محمدی افزود: وقتی بازیکنان گرم می‌کنند و ۴۰ دقیقه در رختکن منتظر می‌مانند دیگر حسی برای انجام یک مسابقه خوب ندارند. در هر صورت این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم و حساس بود و خداراشکر می‌کنیم بابت اینکه بازیکنانی داریم که در مواقع حساس و روزهای سخت یار و یاور تیم هستند و همیشه تیم را همراهی کردند. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در شب تولد مهرداد میناوند جا دارد که این برد را تقدیم او کنیم و ان‌شاءالله روحش در آرامش باشد، همه ما می‌دانیم که چقدر برای پرسپولیس زحمت کشید و صدای هوادار بود. خدا او را رحمت کند و نبود او همیشه در قلب ما احساس می‌شود و این باور را نداریم که مهرداد را در جمع خودمان نداریم. ان‌شاءالله روح او در آرامش باشد و مجددا به خانواده او تسلیت می‌گویم. (گل‌محمدی در این لحظه اشک ریخت).

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که امیدوار به حل مشکلات مالی پیش از دربی هست؟ گفت: صحبت‌هایی که لازم بود انجام شد و همه از مسائل ما خبر دارند. اجازه دهید دیگر درباره این مسائل صحبت نکنیم و قبل از دربی تمرکزمان روی دربی و ریکاوری و تمرینات باشد تا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم. همه می‌دانیم که دربی چقدر حساس است و بازی مهمی در پیش داریم و ترجیح می‌دهیم درباره این مسائل صحبت نکنیم.

گل‌محمدی در واکنش به این موضوع که سرخپوشان با پیروزی پا به دربی می‌گذارند، خاطرنشان کرد: وقتی با برد به استقبال دربی می‌رویم از لحاظ روانی تاثیر خوبی روی بازیکنان و کل تیم می‌گذارد. همیشه برد حس خوبی در تمرینات به اعضای تیم می‌دهد و فکر می‌کنم این ۳ امتیاز نه تنها در بحث امتیازگیری خوب بود بلکه در بحث روحی و روانی به بازیکنان ما کمک زیادی می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۴۴۴۴چوبله IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    بیشترین کمک رو هفته پیش سازمان لیگ به شما کرد تا استقلال با محروم شدن دو بازکنش به دیدار گلگهر برود دوره این فریبکاریها گذشته
    • محمد IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      4 بر 2 یادتان رفت ، به یاد شماره 24 هادی نوروزی
    • کیسه سوز IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      تویی که میگفتی پرسپولیس بعد از سلطانیفر هیچی نمیشه پس حرف نزن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      باز همه هوادارن فوتبال دیدن که 2 پنالتی استقلال مقابل صنعت نفت رو نگرفتن تا استقلال برنده نشه و باز هم 2 امتیاز دیگر از استقلال گرفتن. در بازی با نساجی هم پنالتی استقلال رو آقای فغانی نگرفت چون انگار کمبود داور داشتیم و از اون سر دنیا برداشتنش آوردن تا بازی رو مهندسی کنه. آقای اکبریان هم که رزومش مشخصه. قبلا با مردود اعلام کردن گل سالم استقلال باعث قهرمانی پرسپولیس در آخر فصل شد. گل سالم ارسلان مطهری هم مقابل فجر مردود اعلام شد تا استقلال باز 2 امتیاز از دست بده. ژستد و یامگا رو هم نذاشتن مقابل گل گهر بازی کنند. در مجموع بدون شک 6 امتیاز حق مسلم استقلال بدون محاسبه حضور یامگا و ژستد مقابل گل گهر خورده شد و استقلال الان باید با 19 امتیاز صدر جدول بود. همین 6 امتیاز به انداره دو برد دربی این فصل از استقلال امتیاز کم کرد. یعنی مهندسین لیگ برتر، از همین حالا فرض رو بر این گذاشتن اگه استقلال دو دربی رو ببره پس 6 امتیاز بدست میاره پس همین الان 6 امتیاز ازش کم می کنیم و اگه دو دربی رو بردند تازه با پرسپولیس از این نظر مساوی میشن و اگه نبردند که تا آخر فصل این 6 امتیاز رو عقب هستند و هرچی تلاش
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      فصل پیش پرسپولیس حکومتی با 21 امتیاز مهندسی شده تونست قهرمان بشه که مدارکش با فیم های داوریش موجوده. امسال هم حتی یک امتیاز این تیم خورده نشده تا الان ولی 6 امتیاز استقلال توسط داوران پریده. فصل پیش سپاهان با 3 امتیاز بیشتر قهرمان می شد و حالا می بینیم که در 7 بازی اول 6 امتیاز استقلال رو خوردن و همین 6 امتیاز راه رو برای قهرمانی پرسپولیس فراهم می کنه. انقدر تابلو بازی ها مهندسی میشن که جای شک و تردیدی وجود نداره.
    • ستاره جعلی لنگ IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      یحیی گل ممدی سه هفته داشت گریه زاری می کرد که دایم بهونه بهونه.... یهویی چی شد؟؟حالا که سه امتیاز جلو افتادن گریه زاری..یعنی باید گفت خاککککک..اینقدر پست و حقیر باشی اینجوری مسولین ورزش رو تحت تاثیر بگذاری..دو تا بازی خونگی پشت سر هم برای لنگ میندازن تا از بحران خارج شه...!!بازی گل گهر دو تا بازیکن تاثیر گذار خارجی مون رو از طریق عوامل لنگ امثال درودگر و..بیرون میذارن.! الان استقلال چند تا پنالتی تو بازیها طلب داره...ولی تا الان لنگ چقدر از داوری ها سود برده!! چند تا پنالتی بهش اهدا کردن..من باز تکرار میکنم این سوگلی لنگ منفور چهل ساله سوگلی حکومتی است و مختص یه زمان و فرد خاصی نیست‌..اولویت آقایون لنگ سوگلی است یا باید قهرمانش کنن یا با اختلاف کم با رقبا در صدر نگهش دارن..همه امکانات و دستگاهها هم براشون بسیج میشن..تابلاخره ستاره جعلی رو بگیرن در آسیا..ستاره ای که ۸۰ درصد آن مدیون عوامل بیرونی خواهد بود..
    • محمد IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      امیر و مجیدتون برا همدیگه شاخ شدند. چه ربطی به پرسپولیس داشت.حالا مثلا مجیدتون با ماست یا امیرتون.این همه هزینه و این نتیجه؟ آفتابه خرج لحیمه. چقدر بهونه.کمی هم زحمت و حوصله و برنامه و سواد لازمه.
  • محمدی US ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    در آستانه دربی و با وجود تنگدستی های فنی و حاشیه های عریض و طویل و تونل های وحشت اما یحیی گلمحمدی ناخدای کارکشته و کاربلد و بی ادعا کشتی توفان زده را از میان امواج سهمگین عبور داده با بالا بردن روحیه بازیکنان از طریق برد پیش دربی که تصادفی نبوده حاصل آگاهی این مربی کاربلد بود(آنجا که گفت بازیکنان باید محکم بازی کنند و در صورت شل گرفتن بازی به هر نیتی به سختی برخورد میکنم) دیگر دلیل برتری روحی پشت سر گذاشتن رقیب در جدول رده بندی است که از نظر روحی استقلالی ها در شرایط افت و ناگواری قرار گرفته اند.اما از منظر مربیان باید گفت اگرچه مجیدی گفت هرگز به یحیی نمیبازم تا اینجای کار یحیی مچ او را خوابانده و دستش را زیر سنگ قرار داده و ادعای دو پنالتی سوخته نیز دردی از فرهاد دوا نمیکند چرا که در آزادی نیز دو پنالتی سوخت قطع نظر از بازی گذشته.فرهاد در بازی با گلگهر در فصل پیش پیشکسوت خود قلعه نویی را سنتی و بدون دانش و خود را علامه در علم روز فوتبال قلمداد نمود.آیا در دربی پیش رو قادر خواهد بود از استاد خود تاییدیه بگیرد و یا تجدید دوره خواهد شد؟
  • فرش فروشی برادران پیروانی (غیر از برادر کوچیکه) IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    این اشک ها، اشک های تمساحه
  • farid US ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    aghayeh Goel Mohamady bayas jaygozineh khoub bejayeh Sheiri va Aghayee peida kony, teamat khoub bazy nemikonad, barandeh shody valey teamat eshgal darad
  • ح ر IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    سرمربی جنتلمن و خوش فکر پرسپولیس
  • لنگیای فرش دزد IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    یایا کچل اسطوره هوچیگری
    • رضایاک IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      اگه این بنده خدا هوچیگره.. با اینهمه بی پولی و ظلم و تبعیض... پس فرناز چیه؟؟ فرناز مجیدی که بنده خدا فقط سفسطه و مغلطه چینی نسبت به داوری داره که پنالتی براش بگیرن تا بازیا ببره. اگه گل محمدی هوچیگره پس شما چی هستید که فوتبال یه جوون مثل عیسی آل کثیر را با هوچیگری از بین بردید. نادی الکیسه و طرفدارای کیسه کش این تیم منطق ندارن... مثال اون گربه که دستش به گوشت نمیرسه میگه پییییییف بو گند میده : )
  • + IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    فقط علی انصاریان خدارحمتش کنه بجاش من براعلی گریه میکنم
  • گرگانی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    حداقل می زاشتی یکم استقلالی ذوق کنن بگن جلوتریم از پرسپولیس
  • کوهمره_جروق IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    اجازه قهرمانی به پرسپولیس نمیدن.خیالتون راحت
  • حاجی محمد راد US ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    انگار تمامی بازیکنان تیم پرسپولیس از روي شکم سیری بازی می‌کنند مثل میلیارد رهایی که براي تفریح و سرگرمی و لاغری ورزش می‌کنند انگار یادشون رفته چقدر تماشاگر و طرفداران تیم منتظر بازی‌های زیبا و جذاب آنها هستند
  • محمد IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    پرسپولیس همونی هستش که ژاوی هم بهش احترام گذاشت شما فقط باید احترام بزارید به تیمی که تو قلب ما پرسپولیسی ها تا ابد می تپه دسته سوم هم باشیم باز هم پرسپولیسی هستیم با افتخار ؛ خواهشن فقط یه جام رمضانی چیزی بیارید چون حالا حالاها هم نمیتونید جام بگیرید ما فکرمون آسیاست دیگه جام لیگ برتر گرفتن برای ما لذتی نداره پرسپولیسی ها برای گرفتن جام رمضانی چیزی برای استقلالی ها دست به دعا برداریم اخه تو زمین که بازی کردن بلد نیستن مگر خدا معجزه کنه طفلکی ها گناه دارن بابا
  • حسین IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    جام آخر فصل میدن پیروزی با دوتا برد شانسی خوشحال نشه
  • علی رضا sss IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    جناب گل محمدی بعد از رفتن بابا مسعود چه دل نازک شده "همین یک برصفرهاست و بزن زیرش و دست به دامن اعمه و امامان و نذر کردنها برای نتیجه ،! که تیم ملی هم تاکتیک ناپذیری میشه و پرسپولیسی ها بیشترین سهمیه راهم امسال در تیم ملی داشتند دریغ از فوتبال زیبا ، تاکتیک ،و..بعدش هم کار به اما واگرو جادو جنبل می کشه
  • میرزا همدانی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    بردصددرصد در شهرآورد بالاست سرخ سرخ تا ابد
  • تارا IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    فقط یک کلام عاشقتم پرسپولیس ❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی