نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مهدی شیری
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد و از وزیر ورزش و جوانان درخواست توجه کرد.

مهدی شیری درباره نتیجه کسب شده برابر نفت مسجدسلیمان گفت: این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود و امیدوارم که همین روند را دنبال کنیم.

وی درباره استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی گفت: درباره این موضوع بزرگترهای تیم صحبت خواهند کرد. اما دوست دارم از راس کار و آقای وزیر هستند بخواهم که به تیم ما هم نگاهی داشته باشند تا آرامش به تیم برگردد. ما شایسته چنین وضعیتی نیستیم و به چه شکل باید بگویم، پرسپولیس شایسته این هرج و مرج نیست.

شیری درباره تاخیر شکل گرفته در شروع بازی به واسطه اختلاف نظر شکل گرفته برای تبلیغات محیطی گفت: اول بازی ما در رختکن تنیس فوتبال زدیم تا گرم بمانیم. در شان تیم و بازیکنان ما نیست که ۲۰ دقیقه در رختکن بمانیم و نمی دانم چه ارگان هایی با هم اختلاف دارند و این در شان تیم ما نیست.

مدافع سرخ‌ها در پاسخ به سوالی درباره اینکه از وضعیت مدیریتی صدری رضایت دارند گفت: امیدوارم ایشان هم سعی و تلاش بیشتری کنند. گفتم که شان بازیکنان ما این نیست و امیدوارم هر چه زودتر شرایط به روال برگردد و همه چیز خوب شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    اول بگم منم اشتباه می کنم زیر این خبر مطلب می نویسم. ولی تو رو خدا این جونور رو بهش بها ندید. آدم حسابش نکنید همون کنعانی این وسط سود کرد کافیه.
  • ساوالان IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    برو کار کن مگو چیست کار!!!!!!مدیریت کیلویی چند.. ورزش همگانی هست!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی